Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dark Souls (Demon Souls 2)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Dark Souls 1.04 (2nd November)

Changes to the effectiveness of certain spells
Magic Shield and Greater Magic Shield
Tranquil Walk of Peace
Ring of Fog
Iron Flesh

Changes to equipment balance
Magic adjust balance >for pyromancy?

Multiplayer matching condition adjustments
Coop hosts will get the full ammount of souls when defeating a boss
Cracked red eye orb will not break when it fails
Adjust the amount of time you kill a enemy acquisition Seoul >what?
Adjusting items when defeated enemy drops

Some bosses will now drop "humanity" and "homeward bone"
Rare item and reinforcement materials have improved drop rate
Effect adjustment · Person may increase power by finding items >what?

Shop lineup adjustments

Undead merchant (M)
Bottomless box added
Undead merchant (F)
Normal, heavy and wooden arrows/bolts added
Andrei blacksmith
Normal, heavy and wooden arrows/bolts added
The Xena Donaru
Normal, heavy and wooden arrows/bolts added
When 火継ぎの祭祀場に移動後 is achieved the master key will be added >need condition
Giant blacksmith
Normal, heavy and feather/sniper arrows/bolts added
Titanite shard, large titanite shard, green titanite shard and twinkling titanite added
Repair box and the reinforce weapons/armor stuff added
Vamos blacksmith
Normal, heavy and wooden arrows/bolts added
Titanite shard added
Repair box and the reinforce weapons/armor stuff added
Ingward
Temporary curse added

Warriors of sunlight covenant requirements reduced (Requires 25 faith and reduced by 5 for every successful coop, required 50 faith before)
Reduced cost for absolution (Before: level × 2000, After: level × 500)
Adjusted lock on behavior
Enable modification of the case hangs >what?
Changed to level up display >to see number of souls required to level up?
Fixed infinite magic bug
Fixed input delay bug
Fixed Solaire of Astora not appearing in NG+ bug
Fixed bug regarding Kingseeker Frampt where feeding him materials can cause 99 items to go to 0 items
Fixed getting stuck in the map permanantly, ruining games
Mesaj tarihi:
pinwheel gerçekten boss mu ya, girdim boss areaya üstüne koştum mızrakla dürttüm dürttüm öldü ahaha

tabi sonra tomb of giantse girip ilk çıkan iskeletle savaşırken aşağı düşüp öldüm.
Mesaj tarihi:
oyun gibi oyun, cok basarili ders niteliginde oyun nasil olmalidirin cevabi. ayriyetten intro cok basarili.konsol sahibi olup bu oyunu edinmemek olmaz.tek bir eksi yonu yok.oyle bir konsepti var ki herseye eyvh diyebiliyorsun.ben ki tek bir sacmalik gorup o oyundan soguyan bir varligim.epic.
Mesaj tarihi:
mantıklıymış aslında, bi ondan bi ondan verdim ben de 41'im sanırım. 26-27 str 20 end 19 vit 14 dex olması lazım.

direk 50 str falan yapıp hayvani silahlar kullanasım var da o yüzden öyle yaptım eheh
Mesaj tarihi:
demons soulsda da vardı ordan biliyorum
160 stamina cap. enduranceını 40ın üstüne çıkarsan bile daha arttırmıyor. aynı zamanda erkenden 40 endurance yaparsan equip burdenın da belli oluyor, ona göre kendine silah/zırh kombinasyonu belirliyebiliyorsun 25% equip burdenda kalarak
Mesaj tarihi:
abi blighttownda sıkıştım suan.o yuzden cıktım oyundan nereye gitceğimi çözemedim bi.ztn karanlık bi fps düşüyor

salak salak ordan burdan düşüyorum

neyse


asansorden cıktım.şimdi bi valley of drakese gidiyor yol.birde cıkmaz bi tünelimsi birşey var köpeklerin oldugu.şuan burdayım gidicek yer yok.nerde lan bu boss.bide kütüklerin üstünden karşıya geçen bi yol vardı.ordanda gittiğimde tıkandı yol

Mesaj tarihi:


valley of drakese giden firelinke dönüş yolun. sola gidip kapıdan gir. new londo ruinse gelince sola gidip bine içinden asansörü kullan

köpeklerin olduğu yerdeki bütün lootları topla. fire keepers soul var. flaskı upgradeliyor

boss için bonefiredan çıktıktan sonra sağa dönüp dümdüz gidicen, karşı kıyıya çıkıcan. taş atam ogre gibin tipler var. orda mağara girişi

Mesaj tarihi:
ben oraya girdim.igrenç solucanlar tokatladı beni geri çıktım.birde mekan ismi degişince dedim yalnış geldik herhalde :)

bütün lootları aldım ya.uyuyan dragonuda lootladım oraya kadar gitmişken sdfs
Mesaj tarihi:

kotu red

lan red olm elinde koca kaya tutan mobları gormedin mi? onların orda boss'un yolu,mağara örümcek ağı falan var her yerde. en temizi şöyle anlatayım.valley of drakes kısmından girince mekana,değirmenlerden aşağı iniyorsun ya swamp'a o değirmenlerin sağ tarafında kalıyor boss işte

Mesaj tarihi:
yok abi girdim mağraya ztn sdfs.o elemanların arkasından.fakat mekan ismi degişince dedim yalnış geldik ehrhalde.1-2 vurdum o şeye baktım bölündüler cıktım ugraşmama diye sdfs
Mesaj tarihi:
- Base equip weight is now +10
- Elemental weapon - not much change
- Stat scaling weapon - increase
- Armor: no change except a few pieces
- Shield: many nerf
- Crystal ring shield: nerf
- Iron Flesh: nerf
- Great magic shield: no longer invincible
- Transquil walk of peace: swamp moving speed (?), duration down to 10 seconds
- Fog effect: can lock on now
- Anger ???
- Lightening Spear: no change
- Enemy location: some changes
- Twinkling titanite: 8000 souls, maybe limited
- Dragon head bug: gone
- some other bug: gone
- online match: no info available

Additional info:

Magic: nerf especially homing soul mass, but cast time reduced for soul arrow
??
Soul gain from enemy 2x - 2.5x up
Humanity on discovery rate : up
Humanity on physical defense: down, no change to other resistance
Re positioning of some enemy, lower aggro radius
Something: seems to be weaker when 2nd one appear
Boss drop: some drop humanity/twin humanity and homeward bone
Twinkling Titanite: 8000 souls, no limit
Master key: 5000 souls
Dark wraith: now drop dark hand (rare)
Covenant item: drop rate +++
Something regarding message: can now use SELECT to operate
Lockon: increase responsiveness
Online: level range increase
Attack lag: waiting on report
Rapid fire bug: gone
Dragon head bug: gone
×
×
  • Yeni Oluştur...