paramecium Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Selam, Eğer İstanbul'da Anadolu Yakasındaysan sana Kartal Oto Sanayi'deki VW/Audi ustamı önerebilirim. Kendileri Genetonun eski ustalarıydı; hatta adamlarda eski Cadillac'lara bile bakım için sertifika var :P İki yan dükkanında ise yine aynı servistenden onlarla birlikte ayrılan elektrikçi var. O sertifikalarını duvara dizmiş bir de. Birçok VW'li tanıdığımı ona yönlendirmiştim. Satana kadar benim aracım da oraya gidiyordu, babamın Audi hâlâ onlara gider. En azından fikrin olur, dökümü aldığında yetkili servise de 'bu rezillik nedir ulen' diyebilirsin. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 bir soru soruyorum silicem motor yağına su eklenip araç çalıştırılırsa ne olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 90k bakımı VWlerdeki en kalın bakım o yüzden normal o rakam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Selam, Yağlama düzgün olmaz, içindeki su yüksek ısıdan dolayı buharlaşmaya başlar, korozyon hızlanır ve silindir içine yağ geçebilir. Sadece tahmin ;) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Su altta kalır yağ yukarda kalır alt taraf yeteri yağlanmaz ve araba batlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 axedice said: 5-6 sayfalık pdf göndermişler de triger kayışı zaten 100 lira bişey. İşte gergi makarası (bundan 3 tane var), v kayışı, egzantirik kayışı, bağlantı elemanı, yakıt filtresi bilmemne bi sürü madde var. Viraj demir kaplin kolu, askı kolu, su pompası, rot ayarı, lastik burçları.. Yabancı dil gibi bişey lan bu ehue. Lastik burcu ne ya? Benim ön lastiklerim akrep mesela, arka lastikler boğa olduğu için yıldızları uyuşmuyor olabilir mi? TRiger seti için (bütün kayış ve bilyalar) 200tl civarı malzeme , 300 civarı işçilik normal kabul edilebilir. su pompası kötü durumda mıydı bilemeyiz ama adamların keyiften değiştirmiş olma ihtimalleri var, sormadan yapmamaları lazım. rot ayarı disk balata da normal fiyat. viraj demir kolu, askı kolu burçlar falan bunlar ön takımın parçaları. Aracın ön takımın çok anormal sesler gelmiyorsa, tümseklerde vs hiçbirinin değişmesine gerek olmamalı. Keşke benle konussaydın götürmeden önce arabayı. O serviste ben olsam tek bir vida bile değiştirmem bundan sonra, gel bostancı'daki özel servislerden birine göster aracı. Hatta üşenme wv forumlarına falan gir, tavsiye edilen bi sürü servis yazmıştır orda insanlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Ya işte ben takip etmedim olayı, geçen hafta tatildeyken muhasebeciye bıraktım götürsün diye. Bana da sadece döküm geldi sonradan. Bi dahaki sefere sana köseyim zaten mehehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2010 90k bakımında herşeyi değiştiriyorlar ve ekstra bişilerde çıktıysa doğal o rakam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Eylül 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2010 Absolut said: Su altta kalır yağ yukarda kalır alt taraf yeteri yağlanmaz ve araba batlar. yağ eşanjör ü gitmiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar