Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 http://eu.battle.net/sc2/en/blog/554901 oha değişikliklere bak..
Venator Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Oha siege tank overnerf. Adamlar Zerg'e hiçbişey yapmamışlar ama ya :/ İnsan bari bi hydra speed upgrade'ini oyuna geri koyar.
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 gerek yok bence zere bişi yapılmasına. ama şimdi protoss 3rax pushu nasıl tutucak merak icindeyim acıkcası
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 protos nerfü yetti bana bu patchde istedikleri kadar tankları nerflesinler başta zealotlar basmasın yeter hehe
Deacon Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Zea rush'ı kesmeleri tamam da warp in cd'yi arttırmaları çok komik olmuş.
Venator Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Yalniz siege'in light unitelere olan splashi azalinca, blizz resmen ZvT'de hydra basin diye bagiriyor.
tunca Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 zvt de ground carapace şart oldu banelingler de one shot yemicek lingler de upgsiz bile sadece ortadaki ölücek oh oh
nedanko Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 LOL hic bisi demiyom. ego tatmini sadece. guzel degisiklikler ben cok sevdim.
BaaL Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 ilginç olmuş. warpgate den çıkan üniteyle zaten mmmm tutulmuyordu. iyice komik olacak TvP ler. diamond'u bilemem ama gold ve platin deki bütün T ler yükselişe geçer bu patchle :) zerg'e yaramış direk.
nedanko Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 genelde terran oynuyom ama siege tank nerfini destekliyorum ayni zamanda. cunku harbi cok asiri kuvvetli bisi. upgrade lerini yapabilirsen siege pozisyonunda kimse gecemiyo. ben base de girise 4 tane birakiyorum yaninda marine ler vs bi de turret koyuyom anti air, bayagi fazlasiyla unite aliyolar. biraz dengesiz olmus evet. ortalama oyuncu terran 5 dk dayanirsa base ine kimse kolay kolay giremez, early rushlar olursa gelisme yavaslarsa zaten gidiyo oyun uzadikca cok lehine isliyor oyun. ben savunmaktan saldiramadiysam, ve saldiracaksam oyun biraz gectiyse zerg seciyorum ilk, ikinci olarak protoss lar en son terranlar cunku kapida siege varsa yaklasamadan yarisi gidecek unitelerin biliyorum. protosslar da vur kac taktigi yapabiliyosun mesela, zergler zaten hele siege moduna gecirirsen tankini adamin baseinin orada, gidici yani kurtulusu zor.
Seele Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Dimaga terran oynamaz sanirima artik. Cikarip masaya vuracak turnuvalarda.
spankyah Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Bu yazılanlar sadece değişiliklerin bağzıları,eylül ortasına kadar bence bir çok ekleme yapılır bu patch notlarına.
xunn Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Biraz overkill olmamış mı toss nerfü? Biraz yapsalar anlarım da, agır ya.
cakeonroof Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 buff bekliordum tossa ilginc olmus. gogo terran
MarinZ Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 nedanko said: genelde terran oynuyom ama siege tank nerfini destekliyorum ayni zamanda. cunku harbi cok asiri kuvvetli bisi. upgrade lerini yapabilirsen siege pozisyonunda kimse gecemiyo. ben base de girise 4 tane birakiyorum yaninda marine ler vs bi de turret koyuyom anti air, bayagi fazlasiyla unite aliyolar. biraz dengesiz olmus evet. ortalama oyuncu terran 5 dk dayanirsa base ine kimse kolay kolay giremez, early rushlar olursa gelisme yavaslarsa zaten gidiyo oyun uzadikca cok lehine isliyor oyun. ben savunmaktan saldiramadiysam, ve saldiracaksam oyun biraz gectiyse zerg seciyorum ilk, ikinci olarak protoss lar en son terranlar cunku kapida siege varsa yaklasamadan yarisi gidecek unitelerin biliyorum. protosslar da vur kac taktigi yapabiliyosun mesela, zergler zaten hele siege moduna gecirirsen tankini adamin baseinin orada, gidici yani kurtulusu zor. nasıl cümle kuruyorsun? okurken başım ağrıdı.
nedanko Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 eed hizli(forumda) yazarken oyle oluyo ikinci kez okumadan post ettigim icin. gerci bu yine iyi olmus.
Undisclosed Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Protossa üzüldüm ama.. Zaten marine+marauder a eziliyor adamların tier1 üniteleri, şimdi bide cooldown arttı, iyice komedi TvP ler olacak..
Vingthor Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 zaten zergling rush durdurmak zor. Simdi ne olacak peki?
scorch Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 proxy rushcılara iyi oldu bu nerfin kaynağı dediğim gibi 1v1 değil 2v2 ve 3v3 tarzı maçlardaki zealotun OPliğinden kaynaklı... 3v3 te gelipyakına proxy gate way atım yemeden icmeden allah ne verdiyse zealot basan insanlar var... bunu taktik diye savunanlar da var bu saçmalığın önüne geçmiş oluyor bi nevi iyi oldu bence hic üzülmüyorum. örneğin zerg de roach e gecmeden hic bir sey yapamıyor reaper e yada hydraya geçmezse marauderler tarafından telef ediliyor. aynı duruma düstü bi nevi protoss simdi, zealot zaten iş yapmıo terran bioballına karşı (iyi micro ile kite edildiğinde)
Alaattin Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Valla bilmiyorum ama Bence bu patch en çok Zerg'in işine yarayacak. Ling Rushı önlemek zor olacak Zaten nefret ediyorum bu böcüklerden :)
ozii_x Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Walla dün toss ile elcazıma alınca terran ve zerg oynayım diorum biras :)
Venator Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Eger zealot degisikliklerini yapacaklarsa bence Marauder'ın da cooldown'ını artırmaları gerekiyor. Ya da robotic facility ile immortal'ınkini düşürmeleri. TvP'de ilk MM rush çok etkili zaten.
Desu Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 yaw oyununuzu geliştirmeden yenilip ırk değiştirmeyin öyle :D
Öne çıkan mesajlar