dasaaa Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 ölüler sövmez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 fastreloader said: mesela bisiklette süratli giderken ne tarafa dönecekseniz ağırlığınızı oraya verip yatıp dönersiniz Bu cümlede salt ağırlığımı bir yana vererek, o yöne dönerim diyorsan yanlış olduğunu belirtmek isterim. Sadece CS ile döner iki tekeri olan bisiklet ve motorsiklet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 @dasaaa o zaman daha iyi direkt ziyarette bulunurum law ile fastreload u =P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Düşersen senin beceriksizliğin olur :P, normalde yaptığın birşey zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Bırağ ya =PP Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Motorun ne bu arada ? Model vs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 cbf 150 öyle ss falan değil yani =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Olsun motor sonuçda :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Yok ben memnunum zaten ayağımı yerden kesiyor activia dan sonra yüksek cc lere geçiş için alıştırma yapmaya ideal. 600rr istiyorum ama kısfmet artı para =) bakalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Honda iyi en hesaplı 600cc SS onlarda. Benimde aklımda o var aslında son seviye olarak. Ha piyango felan vurursa ducati 848, bu kadar estetik ve güzel bir motor olamaz. İtalyan estetiği nede olsa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Piyango vursa Hayabusa derim, Ducati güzel ama yedek parça olayı zor. Ha o kadar para olsa bi de eskilerden bi triumph almak isterdim ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eralp Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Vallahi ss çok seviyorum ancak o aletlerin gücünün hakkını verecek kadar cesaretli bir adam değilim. O yüzden motor alırsam en fazla scooter alırım. Bisikletle iyi geziyoruz şimdilik :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fastreloader Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2010 Law said: fastreloader said: mesela bisiklette süratli giderken ne tarafa dönecekseniz ağırlığınızı oraya verip yatıp dönersiniz Bu cümlede salt ağırlığımı bir yana vererek, o yöne dönerim diyorsan yanlış olduğunu belirtmek isterim. Sadece CS ile döner iki tekeri olan bisiklet ve motorsiklet. bisitlette kontra yapılmaz abicim, o iş için fazla hafif, ağırlık merkezini kaydırarak yatırırsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Manve_13 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 fastreloader said: Law said: fastreloader said: mesela bisiklette süratli giderken ne tarafa dönecekseniz ağırlığınızı oraya verip yatıp dönersiniz Bu cümlede salt ağırlığımı bir yana vererek, o yöne dönerim diyorsan yanlış olduğunu belirtmek isterim. Sadece CS ile döner iki tekeri olan bisiklet ve motorsiklet. bisitlette kontra yapılmaz abicim, o iş için fazla hafif, ağırlık merkezini kaydırarak yatırırsın Yok gayet de yapılıyor. Ben ilk motor almadan önce bu motosiklet teorisini okumuştum. İşte bu ters kontra tekniğini okuduktan sonra de bit get öyle dönülür mü lan dedim. Sonra aldım bisikleti yeteri hıza ulaşınca direk tepkim ananı.... olmuştu. Motordan sarkma olayı falan çok daha zor,tehlikeli ve trafikte yapılmaması gereken teknikler. Kontra yaparken asla sağa sola en ufak bir oynama yapmazsın zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 fastreloader said: Law said: fastreloader said: mesela bisiklette süratli giderken ne tarafa dönecekseniz ağırlığınızı oraya verip yatıp dönersiniz Bu cümlede salt ağırlığımı bir yana vererek, o yöne dönerim diyorsan yanlış olduğunu belirtmek isterim. Sadece CS ile döner iki tekeri olan bisiklet ve motorsiklet. bisitlette kontra yapılmaz abicim, o iş için fazla hafif, ağırlık merkezini kaydırarak yatırırsın Ya döküman verdik anlattık işte. Bisiklet de belirli bir hızdan sonra ancak CS ile döner bu kadar, fizik kuralı çünkü. Düşük hızlarda hem motor hem bisiklet gidon sağa çevrilince sağa döner ama belli bir hızdan sonra ancak CS ile döner. Ağırlık ile kontranın bir alakası yok. Merkez kaç gücü ile alakalı, motor cs den dolayı yatıyor bundan dolayıda sende ağırlığını kaydırıyorsun. Motor ister 50 kilo olsun ister 5 kilo ister 1000 kilo. Ağrılık merkezi kaydırarak yatmaz ne bisiklet ne motor. Hondanın eğitim merkezine gidersin katılırsın orada zaten iyice anlatıyorlar herşeyi. İlk attığın postta yazdığın bir çok şeyde yanlış ayrıca, aç dökümanları incele videoları oku ayrıca nejat arbaşın motorsiklet teorisini oku zaten o noktadan sonra halen dediklerini savunuyorsan he abicim haklısın der bırakırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eralp Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Dönüş olaylarıyla ilgili bisikletin veya motorun sadece yana yaratak döndüğü yönünde bir yanlış anlaşılma var sanırsam. Ağırlık merkezini değiştirdikten sonra gidon çevrilmediği sürece dönmüyor bisiklet veya motosiklet. Gidonu çevirmeden sadece yana yatarsanız direk düşersiniz :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Manve_13 Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2010 Motosiklet veya bisiklet hızlandıktan sonra gidonu çevirme diye bir şey yok. Hatta motogp'de falan biraz dikkatli bakarsaniz adam mesela hayvan gibi bir süratle girdiği virajda, mesela sola dönüyor ise gidon dümdüzdür hatta rossi gibi hayvanların gidonları hafif sağa bile dönük olabiliyor. Motoru yatırmanın hiç bir zararı yoktur. Sonuçta fizik abi o tekerler döndüğü sürece oluşan bir kuvvet vardı(unuttum şimdi de araştırmak lazım biraz ismi için). Bu kuvvetten dolayı motosiklet yere yapışır. Asfaltın kalitesine, lastiklerin durumuna göre yatır yatırabildiğin kadar. Motogp'de yatma açısı 71 derece olması lazım. Supermoto diye bi klas, onda da adamlar bacaklarını ileri uzatip falan dönüyorlar. Onda da rekor 80küsür derece falan olması lazım. Eğer cidden motosiklet sürüp de gidon çevirerek dönmeye çalışıyorsanız. Bir kursa gidin ya da en azından Law'ın verdiği linktekileri bi okuyun. Zaten yollar leş gibi, insanlarımız saygısız. kontra tekniğini düzgün uygulayarak hareket kabiliyetinizi inanılmaz derecede arttırabilirsiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fastreloader Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Law said: fastreloader said: Law said: fastreloader said: mesela bisiklette süratli giderken ne tarafa dönecekseniz ağırlığınızı oraya verip yatıp dönersiniz Bu cümlede salt ağırlığımı bir yana vererek, o yöne dönerim diyorsan yanlış olduğunu belirtmek isterim. Sadece CS ile döner iki tekeri olan bisiklet ve motorsiklet. bisitlette kontra yapılmaz abicim, o iş için fazla hafif, ağırlık merkezini kaydırarak yatırırsın Ya döküman verdik anlattık işte. Bisiklet de belirli bir hızdan sonra ancak CS ile döner bu kadar, fizik kuralı çünkü. Düşük hızlarda hem motor hem bisiklet gidon sağa çevrilince sağa döner ama belli bir hızdan sonra ancak CS ile döner. Ağırlık ile kontranın bir alakası yok. Merkez kaç gücü ile alakalı, motor cs den dolayı yatıyor bundan dolayıda sende ağırlığını kaydırıyorsun. Motor ister 50 kilo olsun ister 5 kilo ister 1000 kilo. Ağrılık merkezi kaydırarak yatmaz ne bisiklet ne motor. Hondanın eğitim merkezine gidersin katılırsın orada zaten iyice anlatıyorlar herşeyi. İlk attığın postta yazdığın bir çok şeyde yanlış ayrıca, aç dökümanları incele videoları oku ayrıca nejat arbaşın motorsiklet teorisini oku zaten o noktadan sonra halen dediklerini savunuyorsan he abicim haklısın der bırakırım. nejatın motosiklet teorisini yıllar önce okudum, üstüne yeterince deneyimim var. bilmeden konuşma bence, kontraversiyal kuvveti elde etmek için gidonu çevirmekle ağırlığı verip yatmak arasında fark yok. al bisikleti hızlan yap bakalım bi kaç kontra gidonu eline alırsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Tamam abi haklısın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 hhahhhahaha fastreloader nası bi rage o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fastreloader Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 kes lan bıdıbıdı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vivavale Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 cok para abi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 yazıların tamamını okumadım ama counter streering tartışması şu: insanlar "bir yöne dönmek için SÜREKLİ olarak tersi yöne gidonu ittirmek mi gerekiyor?" anlamışlar. hayır. bir yana eğilebilmeniz ve o yönde dönebilmeniz için ilk başta bir an için tersi yöne gider gibi yapıp kendinizi dönmek istediğiniz yöne eğmeniz gerekiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 virajı geniş almak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar