Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dead State - Indie Zombie RPG


axedice

Öne çıkan mesajlar

Ya nilep sızlanıyosun falan tamam diyorum şu çocuğu yalnız bırakayım, sonra gelip okul servisinde perili ev rolpiley yaptık çok zevkliydi diyosun.. Hani amerikan filmlerinde sürekli dayak yiyen çocuklar olur ya, işte sen o çocuksun ve üstüne sürekli soruyosun beni niye dövdünüz diye. Dayağı hak ediyosun perili ev seni ehahuah



Sam said:

zombi ya optimal menzil dışında olacak, ya dibimizde olacak


L4D zombileri değil bunlar, aptallar ve yavaş hareket ediyorlar. Genellikle optimal menzilin içinde olacaklar. Aynı şeyi insanlar için söyleyemem tabi, ki Dead State'in asıl düşmanları onlar.

Fakat tartışmanın özünden çıktık galiba biraz. Sen TB oyunlara genel olarak mı karşısın, yoksa TB oyunları tek bi sistem olarak görüyosun da inovasyon mu istiyosun? Çünkü REAL TIEM IZ INNUWASHUNZ
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sen değil misin zombiler bir turnde ellerinde çiçeklerle kapımda bitecek diyen? İyi ki iki kelime latinceniz var... Alıntı yapsak ad hominem diyeceksiniz.

Sorun sendeyken seni örnek vermemden doğal birşey olamaz. Enfeksiyon kapınca load ederim diyor. Doktor falan yok çünkü... Adamın bütün takım rambo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axe, tb'nin yeri ayrı, rt'nin yeri ayrı. bu oyuna tb iyi gitmez. ben şahsen soğuduğumu söyledim sadece, victoria 2 jakobenleri gibi toplandınız başıma.

viktor, edy'nin kardeşinin ismini değiştirmiş yanki sansürcüler diye forumlarda dellenince kültürel hegemonyalarının tehdit altında olduğu hissine kapılan redneck'lerle boğuştum demin bir de sen gelme üstüme. licorice anisette olur mu ya, leyla'yı ayşe yapmak gibi. :/

arcane geçeceksin bunları, koca koca yarım sayfa postun "sam şöyle böyledir"den ibaret. naruto filler arc uzunluğunda safsata kasmışsın. üstüne okumamışsın bile yazıları, enfeksiyon kapan gidiyor tam iron man oyunu. "sam'in klavye sesleri geliyor başlıktan" diye körlemesine dalan zombi gibisin tam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
evet, çalışıyor. şirketi kuran 2 isimden biri brian mitsoda, şöyle bir alıntı vereyim;
", Mitsoda joined Troika Games, where he designed and wrote the story for Vampire the Masquerade: Bloodlines, which went on to disappointing sales, but gained a very positive reception for its memorable characters, excellent writing, and quality voice work (of which Mitsoda himself provided multiple uncredited performances)"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Susun be başım ağırdı :d

Siz koşarak ateş edin ben halen jagged alliance - xcom oynuyorum ROTK oynuyorum ancak
halen CC, dune , BG oynadımığı hatırlamıyorum ilginçtir...

Acaba sizin atmosfer diye dediğiniz şey hızlı çabuk tüketilen birşey mi? Yada koşarak ateş etme çok mu önemli

X-com da da beyinlerde karşılatığımda yaşadığım panik halen hiç bir oyunda rastlayamadım.

Yada JA da etrafımı 45 kişi sardığında umutsuzluk hissini.

Bir oyunda gerçekçilik artıkça oyanabilirlik ve hayal gücü düşüyor bence yane brakın koşarak ateş etmeyeyim ama dusmanlar geliyor diye kendi turnumu beklerken umutsuluğua kapılıyım.

FO1 2 > Fo 3 Bu sadece oyunun 1st person olmasıyla alakalı değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

okudum hepsini de unutmuşum mitsoda'yı bütün o arbededen sonra. açılış mesajını okumadan başlıklara birşey yazmam zaten. (:P)

valla alfred, bak öyle yazınca yine hatırlattın. bu yıl en çok oynadığım single-player oyunlar hep turn-based strateji rpg'ler! dolayısıyla oynamayıp da burun kıvırmıyorum sisteme, oynayıp, girdisini çıktısını öğrenip, eksik bulduğum kısmını eleştiriyorum. ve en iyisinin bile altından kalkamayacağı temel sorunları var turn-based olduğundan. aynen 2d grafiklerin belli bir noktaya kadar gelip ne yapılsa ötesine geçememesi gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 6 ay sonra ...
Valla katılıyorum ama torque indie oyunlar için bile çok geri kalan bi motor artık. Yine de AoD yayınlandıktan ve Iron Tower takımı Dead State için çalışmaya başladıktan sonra ciddi gelişme olacak grafik yönetiminde. Sonuçta Dead State hala indie bi oyun, ona göre de değerlendirme yapmak lazım.

Bu arada design updatelere göz atıyordum sonuncusu hoşuma gitti, lore olayını minigame gibi bişi yapmışlar

"Brian Mitsoda" said:

Since our last post, some have you been demanding more writing about the game world. This seemed like a good time to explain the mechanics behind our “lore” system in the game. What I mean by “lore” is the data you can find in the game that reveals fragments of the zombie outbreak pulled from emails, message boards, browser caches, and text that can be found on phones, hard drives, and other pieces of scavenged technology. These are news transcripts, personal stories, leaked memos, and scraps of info that gradually reveal the bigger picture of how the zombie problem spread and what was done to combat it. These range from self-contained data fragments to 10-part sets. Each perspective gives a better understanding of how the world fell apart, as it would have been recorded by individuals or organizations. It’s a collection of observations and interpretations - if you’re looking for some grand conspiracy to be revealed, you’re going to be disappointed.

Every time you find a new data object and bring it back, it will be uploaded to a working computer in the shelter. From the computer, you’ll have a chance to select fragments and decrypt them to make them readable. Currently, the data decryption process involves receiving a partially recovered password and using the leftover letters to guess the password. Here’s an example of an easy one:

GR_ _ T (A,E)

If you typed in “Great” for the data fragment, you’d unlock it, making it readable. Data is organized by set (message board posts, emails from one individual, blog post set, for example), so it is auto-arranged as you find more of it. Once you’ve decrypted data, you can read it as many times as you want. To collect all the data in a set or in general, you’ll need to find those data objects out in the world. But if you do complete this optional task, you can gain some extra skill points for your trouble, though decrypting info and collecting data is totally optional in the game and not necessary for any quests or the critical path.

The data collection system exists simply for the people who want to know more about how an event like the zombie apocalypse might affect the world. It’s very similar to “lore” in other RPGs. Want to find out what happened to major cities? Want to try to track the spread of the zombie outbreak and attempts at containment? Have an interest in reading people’s personal correspondence? If you answered “yes” to all of those, you’ll definitely want to collect and decrypt data in Dead State. If you’re a fan of the writing in the game, you’ll be elated to know that there’s a lot of story to find.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 11 ay sonra ...
Son updatele birlikte UI de ortaya çıkmış durumda. Grafikler AoD'dan çok daha güzel görünüyor, UI de baya okunaklı ve anlaşılabilir. Tarzı.. pek zombie post apoc gelmedi bana, hani oyun HQ olan bir okul etrafında dönüyor ve UIde scavenging mantığını yansıtmaya çalıştık demişler ama benim kafamdaki renk paleti 21days e biraz daha yakın sanırım. Yine de bir indie oyun için iyi iş çıkartmışlar.

http://www.deadstate.doublebearproductions.com/images/screenshots/DS_MainUI_WIP.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/8765/dscharacterscreen43.jpg

Statları görünce hani int/wis/cha diyebilirsiniz, oyun daha çok survival ağırlıklı olduğu ve diplomatik seçenekler sınırlı olacağı için stat olarak eklemeyi gereksiz bulduk diyorlar. Tabi persuasion ve leadership skillleri özellikle kendi elemanlarınızı yönetmede önemli rol oynuyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...