xaty Mesaj tarihi: Haziran 14, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2010 Bir Alfa Romeo başlığında adı geçmişti ama başlığı yok sanırım. Bu yaz satışa sunulacak olan Giulietta Alfa Romeo'nun eski modellerinden 147'nin yerine geçecek. 100. yılın şerefine hazırladıkları bu model adını eski Giulietta modelinden alıyor. Oldukça iddialı gözüken Giulietta'yla ilgili son zamanlarda kulağıma gelenlerden biraz bahsedeyim; Euro NCAP güvenlik testinden oldukça iyi sonuçlar ile 5 yıldız aldı geçenlerde. Test sonuçlarına buradan bakabilirsiniz. Alman Auto Bild dergisi tarafından incelenmiş ve BMW 1 serisi + Audi A3 ile karşılaştırılmış. Alman dergisinin İtalyan arabasına böyle bir karşılaştırmada nasıl bakacağını tahmin etmeme rağmen gayet olumlu bir sonuç çıkarmış ve Giulietta'yı övmüş. Burada karşılaştırma hakkında (yazan kişinin fikirleriyle birlikte) Türkçe bir yazı bulabilirsiniz. 4 farklı motor tipiyle satışa sunulacak olan Giulietta'nın fiyatı 22500€'dan başlayacağı söyleniyor. Detaylı fiyatları buradan ve eklenti ücretlerini aşağıdaki fotoğraflardan görebilirsiniz. Kabaca fiyatları şu şekilde; Alfa Romeo Giulietta 1.4 120 hp Prog. 22.500,00 € Alfa Romeo Giulietta 1.4 120 hp Dist. 24.250,00 € Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170 hp Dist. 25.750,00 € Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTD 105 hp Prog. 24.500,00 € Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTD 105 hp Dist. 26.250,00 € Alfa Romeo Giulietta 1750 TB GDI 235 hp Quadrofiglio Verde 34.250,00 € Fotoğraflar Alfa Romeo'yu beğenirim aslında ama Türkiye'de pek kullanılan bir araba değil. Giulietta ile birlikte belki bir değişiklik olur diye ümit ediyorum.. Sizin düşünceleriniz neler bu araba hakkında?
mokoko Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 tip olarak cok iyide cok pahalı olucaktır tr'de butun alfalar gibi.
Kharon Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 aslinda pahali degilde turkiyede cok ortada bi yerde oluyorlar. biraz daha veriyorsun almanlari aliyorsun, veya daha az verip ayni sinifta kompozisyon olarak daha az basarili modelleri aliyorsun. birde fiat in guvenilirlik ve farklilastirma alaninda calismasi lzm, hem alfa ya binince turkiye yol sartlarinda tangir tungur dokulur diye bir onyargi var(onyargi ? :)) birde adamlar hala tutup premium saydiklari araclarda basit hatalar yapiyorlar. en basitinden alfa 159 un en dolusuna biniyorsunuz , herseyiyle olmus diyorsunuz, dosemeler tum enstrumanlar bej ve yesil ile duzenlenmis, yerinde bir aluminyum ve deri kullanimi var, sonra en goz onundeki sey direksiyona bakiyorsunuz o guzelim bej yesil uyumu icerisinde direksiyonda fiat in x modelinden alinma guneste solan simsiyah dandik plastik kontrol tuslari. hadi burdan buyur. gerci bu hatalari mito ile fazlasiyla duzelttiler, giuletta da da yapmazlar diye dusunuyorum. o hatalarin gunah kecisi lancia oldu, bitirdiler guzelim efsaneyi.
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Selam, KHaRoN said: ...o hatalarin gunah kecisi lancia oldu, bitirdiler guzelim efsaneyi. Ahhh demek istiyorum. "kırık" bir marka oldu resmen. Saygılar.
Kendercik Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 foto koyayım da daha çok ah çekin vs.
mokoko Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 bu sabah topgear bolumu izledim 14. sezon 3. bolum lancia'yla ilgili baya bişilee anlattılar arabalarıyla nası battıklarıyla ilgili falan. yazık olmus resmen. hele o delta yok mu ...
Esh Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 peeh zamanında iskender atakan yarışırdı deltayla. arada sırada nişantaşında bi tane modifiyeli eski delta dolaşıyor.
synthesizer Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 kırmızı ac plaka bi delta var, bizim komsunun babasının, galerici falan bi adam komsuda gerci turkiyedeki, williamsta yarısmıs tek f2 pilotu
synthesizer Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 yanlız şu 4 yapraklı goncayı bi gormek lazim, fiyattan kaybetse de biraz
Kharon Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2010 konuyu lancia ya soktum tek cumlede ahahaha ,
xaty Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 öyle olmuş biraz.. İlk çıkacağı duyurulduğunda Golf'e rakip olacağı söylenilen aracın BMW ve Audi ile karşılaştırılması bile başarılı olduğunu gösteriyor daha şimdiden. Fiyatı yüksek olacaktır diyen olmuş, fiyatları yukarıda yazdığım gibi olacak. Yüksek olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Çok fazla opsiyonu var, o biraz karışık olmuş.
Kendercik Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 O fiyatlar ancak vergisiz hali olabilir tabi ki. Bu haliyle de aşırı yüksek gözükmüyor. resme baktım da fiyatların € üzerinden olduğunu anladım ancak.
rahatsiz Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 ötv ve kdv dahil gibi jpg deki tabloya göre. neredeyse avrupa fiyatı. valla ben de şaşırdım.
Kendercik Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 Başka ülkelerin nasıl çalıştığını bilemiyorum ama Almanya, egzoz emisyonuna göre göre vergilendirme yapıyor. Bunun sonucu olarak Mazda rx-8 Almanya'da neredeyse Porsche Cayenne kadar vergilendirilirken, Türkiye'de 1.3 motorlu mini motorlu, çevre dostu bir araç gibi vergilendirilebiliyor :p Sonuç olarak, Türkiye'de rotary veya küçük ve turbolu motorlar daha makul fiyatlara alınabiliyor.
THARKAS Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 Mito nun ici daha guzel ama bununda disi efsane olmus...a3 un simdiki kasasi zaten copluk bmw 1 ede bunu tercih ederim gider en yuksek motorlusunu alirim.
xaty Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 Verdiğim fiyatlar € cinsinden ve anahtar teslim fiyatları. Sadece 1000TL küsür bir eklentisi vardı, ne olduğunu unuttum şimdi onun. Avrupa'daki fiyatları daha uygun ama aşırı bir farkı yok.
PATA Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2010 Çok güzel ya bu da öyle mito da öyle.
Esh Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 50 lira seviyesinde kompak spor sınıfta : scirocco > alayı..
PATA Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 scirocco ile mito arasıdna kalmıştım. Fakat scirocco için 6 ay sıra beklememi söyleyince aadam scirocco çektim.içide kötüydü
synthesizer Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 makyajsız scirocların için leş zaten golf V konsolu direksyonu kadranları ve radyosu vardı ama 2010dan itibaren leziz. 6 ay da kolpa olmus, siparis verilirse her aracta olacagi gibi 3-4 ay bekelme var, ama gelen siparislerden alinmayan vs bulunuyo illa 1-2 ay icinde. zaten mitoyla sciroc aynı klasman degil, mito mini, guiletta sciroc evet sciroccom var lan!
pascalnouman Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 golf VI > scirocco VW sever biriyim ama scirocco olmamis ııh
synthesizer Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 scirocco > 3 kapı golf 5 kapılı golfun zaten amacı farklı
synthesizer Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 pistte scirocco, gundelikte golf
Öne çıkan mesajlar