Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Program oyun vs. kırma


SpiderS_DangeR

Öne çıkan mesajlar

ollydbg, ida pro kombinasyonuyla cok guzel kiriyorum ben.
ikisi de debugger, ikisinin de tarzi farkli.
benim yaptigim cracklar functional, yani bazi yerlere breakpoint kurup input giriyorum, outputa gelmeden breakpointler vuruluyor, onlardan stack trace yapip bi ustteki fonksiyon, onun ustundeki fonksiyon falan filan derken programin ne yaptigini yavasca anlayabiliyorsun.

sonra ya programing exesini degistirip patchliyorsun, ya da program calisirken kodunu degisterecek trainer yapiyorsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hergonan said:

ollydbg, ida pro kombinasyonuyla cok guzel kiriyorum ben.
ikisi de debugger, ikisinin de tarzi farkli.
benim yaptigim cracklar functional, yani bazi yerlere breakpoint kurup input giriyorum, outputa gelmeden breakpointler vuruluyor, onlardan stack trace yapip bi ustteki fonksiyon, onun ustundeki fonksiyon falan filan derken programin ne yaptigini yavasca anlayabiliyorsun.

sonra ya programing exesini degistirip patchliyorsun, ya da program calisirken kodunu degisterecek trainer yapiyorsun.

hmm...

O_o'

'-'?

evet hiç bişi anlamadım..

bi bakayım 0dan yazmaya, olmadı sana yollarım.. 3-5 bişi değişirse modern dünya şartlarına uygun çalışır zaten..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ollydbg ve IDA PRO debugger programlari. Yani, calisan programlarin makina kodlarini inceleyebiliyorlar, ve breakpoint yerlestirebiliyorlar. Breakpoint, kodun belli yerlerine "bu satira gelince bekle, ben bisi yapcam" demek gibi bisi.
Breakpoint vurulunca o satira geliyoruz yani.

Stack, programin hafizasindaki bilgiler. Bu bilgiler hangi fonksiyon calistirilmis, hangi argumanlar konulmus, falan filan. Stack'a bakip programin nasil calistigini anlayabiliyorsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...