bakas Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Daha dün ya da evvelsi gün 1 base zerg benim 2 base protossumu yendi ya o dakika bırakasım geldi ha oyunu. Replaye bakıyorum bende 6 gateden stalker zea gelip duruyor, adam in base hatchery ile birlikte sadece roach ling basıyor. Food countta herif hep önde. Hadi diyorum kapışalım bari, fflerle tüm lingleri neredeyse hiçbir şey kaybetmeden alıyorum ama yok abi herif resmen yendi yani. O 75/25 roachlar çok abi, 1v1de stalkerla gayet aynı, 2 range için mi biz 50/50 fazla veriyoruz? Void yapalım diyorum hadi onu da nerflediler sağolsunlar queen vsde alıyor resmen. Şimdi stalker havaya vuruyor demeyin, karşı herif hava birimi basmadıkça havaya ne vuracak allasen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 bakas said: Daha dün ya da evvelsi gün 1 base zerg benim 2 base protossumu yendi ya o dakika bırakasım geldi ha oyunu. Replaye bakıyorum bende 6 gateden stalker zea gelip duruyor, adam in base hatchery ile birlikte sadece roach ling basıyor. Food countta herif hep önde. Hadi diyorum kapışalım bari, fflerle tüm lingleri neredeyse hiçbir şey kaybetmeden alıyorum ama yok abi herif resmen yendi yani. O 75/25 roachlar çok abi, 1v1de stalkerla gayet aynı, 2 range için mi biz 50/50 fazla veriyoruz? Void yapalım diyorum hadi onu da nerflediler sağolsunlar queen vsde alıyor resmen. Şimdi stalker havaya vuruyor demeyin, karşı herif hava birimi basmadıkça havaya ne vuracak allasen. blink + range + extra hp + havaya vurudğu için veriyosun. bence yeterli bir neden bu =) ayrıca stalker, roach'a daha fazla dps yapıyor. keza aynı şekilde mara - stalker karşılaştırmasında bu geçerli. stalker daha fazla hp'si var ve havaya vuruyor. 25 mineral-25 gaz fazla istiyor alt tarafı. dps'de 9.7 vs 13.3 gibi birşey oluyor stalker vs mara. mara'nın damage'ı düşürdüğün an, 25-25 fazlaya aynı damage vuran, üstelik havaya vuran, blink yapabilen, oyundaki en mobil ünitelerden birini basıyosun. çok da mantıklı değil sanki =) siz bu havaya vurma olayını fazla küçümsüyorsunuz. full roach giden zerg'e basın void veya 4-5 phoenix? ama o sizde bol bol stalker varken muta basarsa çok da bir işe yaramaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 abi sen de havaya vurma olayını fazla büyümsüyosun :D stimpack ? konküsif şells ? stimpack basınca 3 stalkerla eşit dps yapıyor tek marauder konküsüf şells yüzünden her retreat = 3-5 unite = 500 mineral 250 gaz mefta oluyor. artı hayvan gibi kitelıyosun 30 apm ile zealotları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Ki hava için zaten viking var marine var ucuz ve seri basabildiğin maranın 20 dmg to armored bence fazla resmen canına ot tıkıyor roachda aynı şekilde utilitysi az olabilir ama sayı ile farkı kapatıyor omurgasızlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 zaten abi herşeyi geçtim tmm hava yer abilityler bir yana herkesin söylediği, starcraft'ın direk mentalitesi şu değil miydi : protoss uniteleri pahalı ve sağlam olur, zerg çabuk ürer vs terran tech-tank-micro ezer vs bu şekilde idi hep mantık şimdi protoss uniteleri zerg terran karşısında kağıt gibi, roach marauder aynı dayanıklılıkta,ve daha ucuz, ve daha fazla dps yapıyorlar. bu bence mantıksız vællæhi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bakas Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 sabonis said: blink + range + extra hp + havaya vurudğu için veriyosun. bence yeterli bir neden bu =) ayrıca stalker, roach'a daha fazla dps yapıyor. keza aynı şekilde mara - stalker karşılaştırmasında bu geçerli. stalker daha fazla hp'si var ve havaya vuruyor. 25 mineral-25 gaz fazla istiyor alt tarafı. dps'de 9.7 vs 13.3 gibi birşey oluyor stalker vs mara. mara'nın damage'ı düşürdüğün an, 25-25 fazlaya aynı damage vuran, üstelik havaya vuran, blink yapabilen, oyundaki en mobil ünitelerden birini basıyosun. çok da mantıklı değil sanki =) siz bu havaya vurma olayını fazla küçümsüyorsunuz. full roach giden zerg'e basın void veya 4-5 phoenix? ama o sizde bol bol stalker varken muta basarsa çok da bir işe yaramaz. E peki roachlar yer altından gidip canları deli gibi heallenmiyor mu? MS'leri tüm protoss unitlerinden fazla değil mi ufak bir upgrade ile? Creep üzerinde demiyorum bile zaten. 1 stalker parasına neredeyse 2 roach çıkıyor ki olması gerektiğinden çok daha yakın bir combat oluyor aralarında. Bence sen de havaya vurma olayını fazla büyütüyorsun, protossta zaten adam akıllı hiçbir air uniti yoktu voidi de nerflediler geçmiş olsun. Protoss 2-3 phoenix ile base'ine girdiğinde 4. phoenix gelene kadar hydra den atılmış ve 4-5 hydra yolda oluyor. Ha sonra o phoenixleri işte başı boş 2-3 overlord avladıktan sonra bir daha zaten basmıyorsun, bassanda nerede kullanacaksın zergling mi kaldıracaksın aksiyonda, ya da 30 tane hydranın hangisini kaldıracaksın? Roach range ne değiştirdi diye kimse düşünmesin, gaaaayet değiştirdi anacım. En basit örneği gateway arkasındaki canonların range'i yetmiyor artık. Ya da ufak bir matematikle eskiden stalkerlara yaklaşırken stalker tam 6 range'de 1, 3 range kala 2. bedava vuruşunu yapıyordu, şimdi o 2.bedava vuruş kalktı ortadan. Hele ki zaten ms katılmışsa o ilk vuruş bile bedavadan sayılmıyor. Range hp falan değiştirmek ayrı bir şey, oyunda mikroyu tamamen değiştirecek bir şeyi değiştirmek ayrı şey.. Bir de maranın OP olmasını sağlayan stimhacktir. Bari stimin verdiği atak speed marayı etkilemesin yine dengelenir ya oyun. Bir maruader 1 immortalı kiteleye kiteleye canı gitmeden alıyorsa bu nasıl bir denge ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 BaaL said: abi sen de havaya vurma olayını fazla büyümsüyosun :D stimpack ? konküsif şells ? stimpack basınca 3 stalkerla eşit dps yapıyor tek marauder konküsüf şells yüzünden her retreat = 3-5 unite = 500 mineral 250 gaz mefta oluyor. artı hayvan gibi kitelıyosun 30 apm ile zealotları. ben büyütmüyorum valla, maç öle kazanılyor. rakipte havaya vuran ünite yokken hava ünitesi basarsan, biter. bi de zea'ya charge vermezsen elbette feci eline alır. charge olunca ama tam tersi, doğruyor, kıyma yapıyor. concussive shells'in 75/75 olmasını bekliyorum ben açıkçası ilerde. ama o da sadece ünitelerin kaçmasını etkileyen bir upgrade, süper imba değil sonuçta. hani atak speed falan yavaşlatsa süper imba olur da, retreat engelliyor diye ne bilim imba değil bence. elbette güçlü ayrı. ona bakarsan stalker'a karşı da terran'ın retreat şansı yok neredeyse, kaçarken stim bile bassa stalkerlar yetişebiliyor. stimpack elbette güzel ama 100/100 en baştan basması kolay değil, bi de 2.5 dakka falan sürüyordu yanılmıyorsam. hani toss'un terran'a karşı zorlandığı ilk 7-8 dakikada süper etkili bir atak gelmiyor stimpack ile genellikle. veya geldiğinde de all-in'imsi birşey oluyor. bu arada bu kadar konuşuyorum ama ben iyi bir oyuncu değilim. çünkü aynı anda 50 tane şeyi düşünüp işleme geçiremiyorum. ama arkadaşlarla oynarken, benden iyi macro ve micro yapanları yeniyorum sırf oyun bilgim ve ne zaman ne basılması, ne zaman saldırılması gerektiğini bilmem nedeniyle. sadece analiz edebiliyorum yani. oyunda paso macro microda bi sürü şey unutuyorum. ancak plat düzeyinde takılabiliyorum. @bakas: stim ve concussive shell'siz bile alabilir mara kite'layarak immortal'ı yanılmıyorsam. range farkı vardı aralarında galiba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bakas Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 sabonis said: BaaL said: abi sen de havaya vurma olayını fazla büyümsüyosun :D stimpack ? konküsif şells ? stimpack basınca 3 stalkerla eşit dps yapıyor tek marauder konküsüf şells yüzünden her retreat = 3-5 unite = 500 mineral 250 gaz mefta oluyor. artı hayvan gibi kitelıyosun 30 apm ile zealotları. ben büyütmüyorum valla, maç öle kazanılyor. rakipte havaya vuran ünite yokken hava ünitesi basarsan, biter. bi de zea'ya charge vermezsen elbette feci eline alır. charge olunca ama tam tersi, doğruyor, kıyma yapıyor. concussive shells'in 75/75 olmasını bekliyorum ben açıkçası ilerde. ama o da sadece ünitelerin kaçmasını etkileyen bir upgrade, süper imba değil sonuçta. stimpack elbette güzel ama 100/100 en baştan basması kolay değil, bi de 2.5 dakka falan sürüyordu yanılmıyorsam. hani toss'un terran'a karşı zorlandığı ilk 7-8 dakikada süper etkili bir atak gelmiyor stimpack ile genellikle. veya geldiğinde de all-in'imsi birşey oluyor. bu arada bu kadar konuşuyorum ama ben iyi bir oyuncu değilim. çünkü aynı anda 50 tane şeyi düşünüp işleme geçiremiyorum. ama arkadaşlarla oynarken, benden iyi macro ve micro yapanları yeniyorum sırf oyun bilgim ve ne zaman ne basılması, ne zaman saldırılması gerektiğini bilmem nedeniyle. sadece analiz edebiliyorum yani. oyunda paso macro microda bi sürü şey unutuyorum. ancak plat düzeyinde takılabiliyorum. @bakas: stim ve concussive shell'siz bile alabilir mara kite'layarak immortal'ı yanılmıyorsam. range farkı vardı aralarında galiba. Eh aynı movementspeed ama 1 range fazlası var, teorik olarak alması lazım ama vur kaçlar yüzünden muhtemelen 3-4 vuruşta bir immortal yetişecektir 1 vuruşlukta olsa. Turn speed denen olayın da etkisi var tabi biraz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 sabonis t1 üniteleri karşılaştırıyoruz zaten sen 5-6 marina marauder basana kadar adam hava uniteleriyle bastırıyorsa seni bi problem var demektir ki en fazla haraslarsin ki vr nerfinden sonra vr ile oyun alan çok adam yok ki pahali sayılabilecek bi unite ve 3-4 marine/1-2 queen ile counter edilebiliyor chargeli değilse bence hava olayını bu kadar dillendirmenin bi olayı yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 hee bende 4 marine varken 6 carrier ile geliyolar eziyorlar :( abuk subuk konuşmayalım, boka sardırmayalım tartışmayı. stalker varken hava ünitesi basmasına gerek olmaması ne kadar büyük bir nimet farkında değilsiniz anlaşılan siz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soimyr Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 protoss un adam akıllı anti air i yok, "yok stalkerın bik bik bik" Pvp de karsı olduda mass voidray gidebilirse ggsiniz. Phoenix desen kıtır kıtır yiyorlar kendi ünitelerinde chargelayip, stalkerida yiyiorlar. Terranlar bc ile geldiginde önceden görüp void rayle karsılayamazsanız gene ggsiniz. Void rayle karsılamaya kalksanız yamato gun yiyorsun, carrierle karsılamaya kalksan yamato yiyorsun, stalkerla karsılasan -hele air unitlerinin manevra yapması kolay olduğu maplerde- düz kesiyorlar, o olmadı yamato dısındaki upgyi alıp kesiyorlar, ama mara ile gidip grounddaki ling/mass marine hariç herseyi counterlayabiliyorsunuz. Stalkerın havada counterladıgı tek sey banshee. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vingthor Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 muta-blord-viking-bc stalker oyundaki en hayvan ünitelerden biri blink upgrade geldiğinde şaka zaten. resmen şaka ne mara bırakıyor ne bişey. ha mass mara mass stalker alır. ama hala mass roach mass stalker alamaz. blink mikro diye birşey var kullanın onu mesela. range 7 falan olmadıı sürece roach stalkerdan üstün deil. roach keza maradanda üstün deil ha. yapıp savaşa sokamıyolardı zergler lan üniteyi masslıyosun 4 forcefield'e hiçbişi yapamadan bekliyo. asıl o zaman dengesiz olur işte. mm stim basıp roach kitesın. range unit dmg veremeden ölsün falan. baneling hala op bencede ona birşey diyemiyorum ama roach buff gelmeseydi yok artık ali sami gibi bişeydi. protoss oyuncularının çalışması gereken en büyük olay savaşa giriş pozisyonu başka birşey deil. nete düşen protoss replaylerinde yenilen protoss genelde kötü bir yerde girdiğini görüyorum hep combata. ben verdiğim oyunları keza aynı şekilde veriyorum genelde. forcefield var. blink var. charge var. storm var. shield var. hallucination var. COLOSSUS var. kullanın abi bunları. 4gw gg olduğundan beri bütün protosslar ağlıyor. BROTOS AĞLAR MI LAN alla alla. bırakın zergler terranlar ağlasın ya voidray içinde tamam nerf şarttı ok ama şu anda o paraya çıkan ünite hakkını vermiyor malesef verdiğinin mineralinin gazının. bana okadar mineral ver gaz ver kırarım dünyayı. (nabıcaksam mineral gazı) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Vingthor said: forcefield var. blink var. charge var. storm var. shield var. hallucination var. COLOSSUS var. kullanın abi bunları. 4gw gg olduğundan beri bütün protosslar ağlıyor. BROTOS AĞLAR MI LAN alla alla. bırakın zergler terranlar ağlasın ya t1 üniteler karşılaştırılıyor söylediklerinin alakası ne ? colo halu storm kaç tane exp in var senın yahu bütün techlere gidiyorsun istersen colosus dt ht immo yanına halu chargelot blinklol combo ordu yapalım mothership i unuttun hatta yetmedi arbiter felanda exportlayalim sc den nostalji olur? mass mara > stalker? istediğin kadar canı azalanı arkaya blinkle steam+20 dmg hertürlü kapatıyor arayı templar? emp var raven var hede var hüdü var senin mantığınla yorumlarsak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 banelinge ne nerfü ya.baneling çok pahali. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
doubtful Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 BlizzCon 2010: StarCraft II Section http://www.youtube.com/watch?v=DI54OmA4ajI Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
doubtful Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jimmychoo Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Soimyr said: protoss un adam akıllı anti air i yok, "yok stalkerın bik bik bik" Stalkerın havada counterladıgı tek sey banshee. şakamı yapıyorsun arkadaş ? phoenix ne daha ne istiorsun allam ya:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
doubtful Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Vay be SEN'e bak makaprime'ı yenmiş. TLO'da durum huun'un dediği gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 BaaL said: abi sen de havaya vurma olayını fazla büyümsüyosun :D stimpack ? konküsif şells ? stimpack basınca 3 stalkerla eşit dps yapıyor tek marauder konküsüf şells yüzünden her retreat = 3-5 unite = 500 mineral 250 gaz mefta oluyor. artı hayvan gibi kitelıyosun 30 apm ile zealotları. stalkerlar yüzünden terranda retreat etsen ordu gidiyo concussive shell'e falan da gerek yok ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Memphis Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 ne zaman devam edio simdi bu tr saatine göre Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Soimyr said: protoss un adam akıllı anti air i yok, "yok stalkerın bik bik bik" Pvp de karsı olduda mass voidray gidebilirse ggsiniz. Phoenix desen kıtır kıtır yiyorlar kendi ünitelerinde chargelayip, stalkerida yiyiorlar. Terranlar bc ile geldiginde önceden görüp void rayle karsılayamazsanız gene ggsiniz. Void rayle karsılamaya kalksanız yamato gun yiyorsun, carrierle karsılamaya kalksan yamato yiyorsun, stalkerla karsılasan -hele air unitlerinin manevra yapması kolay olduğu maplerde- düz kesiyorlar, o olmadı yamato dısındaki upgyi alıp kesiyorlar, ama mara ile gidip grounddaki ling/mass marine hariç herseyi counterlayabiliyorsunuz. Stalkerın havada counterladıgı tek sey banshee. YA NASIL BÜYÜK BİR YALAN. stalker sadece banshee counterlıyormuş. 15 bc getir, 40 stalker ebesine bile atlar o bc'lerin. keza aynı şekilde void ray'i de doğruyor stalker. sen nasıl oynuyorsun bilmiyorum ama 15 ve üzeri stalker her türlü hava saldırısını durduruyor. kendinde ara hatayı bence. onun dışında evet concussive shells'e laf ediliyor ama stalker terran'ın her ünitesinden daha hızlı. geri çekilince bütün üniteleri alıyor stalker'lar stim bassanız bile. sonra concussive shells imba oluyor. ben anlamıyorum cidden ne istiyor bu toss oyuncuları. zerg'e de terran'a da %60 win ratioları vardı son patch'ten önce. patch'te void hariç büyük bir nerf gelmedi. void'i de bana göre imbalığına rağmen az kullanıyordu toss'lar zaten. yani aşırı birşey kaybetmediler. Asıl zerg buff'landı, terran nerf'lendi ama şimdi bakıyorsun en çok ağlayanlar toss. nasıl oluyor anlamıyorum ki.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 15 bc>>40 stalker Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 iyi 50-55 de, hoş o zaman bile resource olarak yakınından geçmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 sabonis said: 15 bc getir, 40 stalker ebesine bile atlar o bc'lerin 10 stalker[1250/500]=3 bc [1200/900].1bc veya 1 stalker az hpyle kurtuluyor şansa bağlı olarak. your argument is invaild Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2010 stalkerlarla dümdüz dalmayacaksın. bc'lerin 0 mobilitesini abuse edeceksin biraz. blink ile 5 tane bile kaçırsan ölmeden kardır... kaldı ki aradaki gaz farkını kendin yazdın. mineral farkı olsa hadi neyse... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar