Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

South vs North Soonnn...


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
agir kapak olmus hakaten p:
öle titanla gelip ofline pos patlatmak la olmuo bu işler .p
eline alı verion
bide patlatanlarda class he p: titan titan titan ms ms die gidio :)
Mesaj tarihi:
Olay sole aslinda Nc meeting location olarak h-w'nin secilmesi tam bi sacmalik bunu kabullenmek biraz gecte olsa Nc cap fleetin onun gecmek icin It Atlas AAA nin full cap gucunun gelmesi gerekiyor tabi bole biseyi yapmak cidden zor cunku gerek game time gerekse insanlarin o lag e gemilerini sokmak istememeleri h-w de Sc'nin tam bir husran yasamasina neden oldu cok guzel bi firsatti bi daha bole yakalayabilirler mi tartisilir...

Ayrica patlayan titanin fitting ile 1 titan daha alip fitleyebilmek mumkun :P
Mesaj tarihi:
CCP artık öyle bir sistem geliştirsin ki, alyanslar dağılsın. Küçük kabileler olarak yaşıyalım. Kimse kimseyle ittifak kuramasın. Herkes birbirine dalsın. Yoksa böyle giderse aynı sistemde 1600+ savaşlarda ancak boş ekranı izleriz. Gerçi ben artık yemin ettim büyük savaşlara katılmamaya.

Ulan gülerim gülerim neye gülerim. Lag da bir oyunun strateji unsurlarından biri oldu ya, işte en çok buna gülerim. Artık FC'ler savaş stratejisi belirlerken lagı da hesaba katarak plan yapıyorlar.

CCP, Allah seni bildiği gibi yapsın.
Mesaj tarihi:
ya aslina bakarsan CCP'nin 5bin kişinin bir araya gelip bi alliancede toplanacagini düsündügünü sanmiorum ilk başlarda.. (alliance die bişi bile yoktu yane playerlarin zoruyla olusturdular bu sistemi :p) oyuncularin "kolayi" secmesinden dolai bir anda 5-6bin kisilik grublar olusu verdi
bide 3-4 tane power block var ötesi yok
yane adamlarinda elinden bişi gelmio small grupla dolassinlar die ellerinden geleni yapiolar..
daha 2-3 sene öncesine kadar 1600 kisiyi bi sistemde görmek cok ender bi olaydi... (tamam dominiondna önce 600vs600 filan cok rahat yapiliyoduda.. dominion stti atti oyunu)
yane ccp 1600 /800vs800ü yapilabilir kilsa
o zaman nolcak?
playerlar 2k/1kvs1k yi isticek bunun sonu yokki...
ya sistemleri birbirinden daha uzak yapicaklar travel time uzuycak filan..
yada oyuncular topaclik yapip 20bin kisiyle dier 20bin kisiye dalmicaklar :p
Mesaj tarihi:
kimse 1600 kisi cikaramio aslinda 1600 kiside savasmaya hevesli deil ama dominiondan sonra sistemi cokerip ele gecirmek gibi bi taktik olustu ilk IT alliance kullanip delveyi geri aldi yada almaya basladi 1600 kisinin belki 500-600 tanesi idle altchar afk sadece node u crash etmek icin orda ilk SC yapti bunu h-w yi ele gecirdi sonra NC yapti geri aldi h-w yi kim fazla sayiyi ilk sisteme sokarsa lagdan olusa bi ustunluk elde edior buyuk allianceler bunu kendi cikarina kullanio
Mesaj tarihi:
Ya işte dediğim gibi, lag da artık stratejinin bir parçası. Ama terbiyesiz CCP bundan utanç bile duymuyordur sanırım. Düşünsenize; bir devasa online oyunda olmaması g2ereken şey, bu oyunun en temel parçalarından biri. hani yarın lag kalksa büyük alyanslar tam mıçacaklar. "Ulan lagsız biz nasıl oynuyorduk? Sistemleri nasıl ele geçiriyorduk?" diye apışıp kalacaklar.

Topsun olum CCP...
Mesaj tarihi:
atlas geminateyi öle aldiya zaten
sisteme 1600 sokmana gerek yok
600 sok gene yetio zaten..
ondan sonra gelenler black screen yediginden
temizlion miss gibin
Mesaj tarihi:
CCP'nin lag konusunda yapabilicegi hicbirsey yok, oyunu oynayan 300 000 kisi var ayni serverda, bence oyle kimse aman server coksun fln diye adam getirmio yani, sadece ne kadar cok getirirsem o kadar avantaj dusuncesi var ve serverlar bir yere dek kaldirio.

CCP'nin kullandigi teknoloji gaming teknolojisinin en iyisi nerdeyse, oyunun sorunsuz calisabilmesi icin her yildiz sistemi icin ayri server yaratmalari gerekir buda su anda pek olur bir is degil.

Bir iki sey var lagi azalticak kimisi kisa zamanda gerceklesebilir kimisi yakin bir gelecekte imkansiz :

1) sistem belli bir sayiyi gecince (mesela 300u gecince) Collision (carpisma) dedigimiz kanunu kaldiricak (collision innanilmaz lag katiyor)

2) Oyundan dronelari kaldiricak, yada drone sistemini gelistiricek : 400vs 400de herkez en az 5 drone cikardiginda sistem 4000 farkli objenin hedef/yorunge/collision'unu hesapliyor.

Bunlar yakin zamanda olabilicek seyler; uzak bir gelecekte ise server sayisini arttiricak, (yani her sistemi bir instance gibi dusunursek ve su anda 50 sevrer bu instance'i calistiriosa bunu 100 200 yapicak, tabi daha cok insan; is gucu maintenance bok pusur) ve yogunlasmalari otamatik olarak beirliycek bir sistem gelistirip otomatik olarak nodelari guclendiricek.

Cok aglamayin derim ben, dunya uzerinde 1600 kisinin ayni anda, ayni instance icinde savastigi baska bir oyun yok, eve'de dahil olmak uzere :) Kimi oyunlar (bkz :mortal online) synchronization/lag problemleri yuzunden piyasaya surulemiyor bile...

Creed'inde dedigi gibi bugun 1600 kisi sorunsuz savasior olursak yarin 3000 kisi gelicek savasa, yine lag olucak, malesef bu boyle, bunla yasamak stres yapmamak lazim :)
Mesaj tarihi:
hee stratejini gelistir aynı anda 3-4 yere saldir :p birikme olmasin tek yerde :p
zaten h-w nin düşmesi cook kücük bi olasilik
bosu bosuna uraş :p
bide titan verdiler üstüne
sonra yok bug kullandilar yok bok kullandilar
kendileri cok ak kaşık ya..
Mesaj tarihi:
Bu arada, bildiğiniz üzere Cloud Ring düştü (1-2 hafta oldu sanırım),şimdi Evoke ve DT F1O1 sistemini almaya çalışıyor.Bugün yarın o da düşer.Biz Cry Havoc olarak pek bulaşmıyoruz SC vs NC olayına artık, zaten Cloud Ring'i aldık bitti görevimiz :). Gerçi hala SCye maviyiz :(, roam edecek alan kalmadı.

Onun dışında lag konusu Dominion'la geldi. Daha önceki expansionda bir sistemde 1200 kişi varken makul seviyede lag oluyordu şimdi 400-500 kişi girince lag başlıyor hemen. Yani adamlar lagi aslında kısmen çözmüşlerdi ama ne oldu bilmiyorum. Gerçi şu da var,adamlar sistemde 2000 kişi destekleseler millet 4000 kişi getirdik lag oldu vs diye ağlar.4000 yapsalar 7000 getirirler.Yani bu oyuncuların kafasında çözülmesi gereken bir sorun. Bir sistemi almak 5000 adam getirdim aldık olmamalı. Bunun kısmen sorumlusu da sov'u gerçekleştiren modüllerin 1234124124hpsi olması.Yani kısmen CCP kısmen de oyuncular bazı şeyleri değiştirmeliler ki lag çözülsün daha ufak çaplı fleet savaşlarıyla olaylar çözülsün filan.
Mesaj tarihi:
Sc buyuk hata yapti desek yeridir heralde sandiklari gibi usa time da cok kuvvetli olmadiklarini ve sc'lerin sayisinin 10 nun altiginda oldugunda bi ise yaramadigini aci bi sekilde orendiler :D
Nc vs Sc



ps:

Fakir ozlesin seni Leila dksjflskdfj
Mesaj tarihi:
utanmadimi nc o kadar titan getirmeye .p
aip aipp
yane adamlar gelmiş iki sistem alacaz die
sen ellerine ver MS'leri geri gönder
bide onca titanla..
maşalla ncnin nerdeyse bütün titanlar fieldtaymiş..
1bucuk ekran titan :p
Mesaj tarihi:
molle gerçekten salak bir adam.H-W ye ambargo kurarak ordaki üretim vs yi durdurmanın tüm NC yi delirteceğini çözemiyormusun, O titanları adamların altına kim verdi sanki, üreticisini kısdırırsan mal sahiplerini çağırır, kaldıki tüm titanlar bu kadar değil bu yarısı yada 3te 1i.
Mesaj tarihi:
İşgalin özetini geçeyim birazcık.

IT'nin güneydeki toprakları saldırı altında, petleri titan , IT ise bu ay 5 super carrier kaybetti.Üstüne bir de titan kaybettiler bugün.

Atlas h-w "kuşatması" sırasında kaybettiği titanında etkisiyle SC'nin kuzeyde birşey başaramadığını kabul edip güneye dönme kararı aldı.

AAA h-w "kuşatmasında" 4 super carrier kaybetmesine rağmen azimle savaşmaya devam ediyo.

Ama olsun bi aralar NC den 30a yakın high end moon almıştı SC. Her ne kadar elinden çabuk geri alınsada :)

NC/PL in delveye yaptığı saldırı : http://rawr.eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=6614911

Biraz da bizim yaptığımız işlere gelelim. NC fleetlerine katılmayıp, SC nin başına empireda bela olma kararı aldık aramızda.

Son 3 günde aldığımız/verdiğimiz killerin bazıları...

http://rawr.eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=6604516 ( 32 Ships killed (1.55B ISK) 0 Ships lost (0B ISK) )
http://rawr.eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=6612800 ( 14 Ships killed (776.63M ISK) 1 Ships lost (23.26M ISK) )
http://rawr.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=6614341 ( Faction lootlar düşmemiş :( )
http://rawr.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=6620991 ( CNR )
http://rawr.eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=6622492 ( ufak çaplı bir blob yedik sonunda :) )

Bu günlük bu kadar propaganda yeter :D
Mesaj tarihi:
Gecen 4s teki arkadaslarin yaptigi gate camp a 1 saatligine olsada katildik Pb'nin gangi ile beraber şunu gordum ki Atlas tam bir fail savas sonrasinda topraklarini koruayabilecegini hic sanmiyorum
×
×
  • Yeni Oluştur...