nileppezdel Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 God of War kesinlikle sanat eseri ama sanat içerikli mi bilemem. Yani o yazıda kullanılabilir mi acaba? :/ Ayrıca Katamari Damacy de bence baya harika bir sanat eseriydi ki etraftaki her şeyi çok küçük ve önemsiz gösteriyordu bence. Değişik hislerle oynanan harika bir oyundu. Ona da bir bak derim.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Bu arada wow'un renk ve doku paletleri korkutucu derecede basarılı. ben bakıyorum bazen oda dıyorum nasıl beceriyolar bunu diye korkuyorum. Özellikle azeroth'un bolgeleri arasındaki farklar cok cok basarılı. Yine sanat yönetmenliği basarılı XIII var, cell shadingi adam gbi kullanmayı basarmıs ilk ooyunlardan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
spompas Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 oyunların tasarımı başlıca bir sanattır aslında, aman senin istediğini anladım, seni fandandgo, bioshock ve tomb raider belki biraz tatmin edebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2010 diablo 1de dark fantasy alanında sanat eseridir kanımca, özellikle müzikleri ve bazı yan görevlerin işlenişiyle halls of the blind vardı mesela, cok başarılıdır http://www.youtube.com/watch?v=i1bsTHzpcSY Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Bioshock - Art Deco Portal - Minimalism Syberia - Art Nouveau Max Payne - Film Noir Half Life 2 - Deneysel Mimari Guild Wars - Deconstructivism Omikron - Fururism Ico - Minimalism Katamari Damacy - Pop Art Arcanum - Steampunk Dante's Inferno - İlahi Komedya American McGee's Alice - Alice in wonderland, Steampunk Bad Mojo - Kafka - Metamorfoz Discworld - Kitap Dune - Kitap Lionheart - Shakespeare, Gellilei, Machiavelli, DaVinci Assassin's Creed - DaVinci ve Mimari Team Fortress 2 - 1950'ler poster çiimleri Pandora's Box - Çeşitli tablolar Grim Fandango - Film Noir, Day of the Dead Longest Journey - Art Nouveau Atlantis - Mimari Byzantine - Mimari God of War - Mimari Forbidden City - Mimari Pharoas - Mimari Caesear - Mimari Myst - Mimari Blade Runner - Cyberpunk System Shock - Cyberpunk Deus Ex - Cyberpunk Cyberia - Cyberpunk Ghost in the Shell - Cyberpunk Hell: a Cyberpunk Thriller - Cyberpunk Omikron - Cyberpunk Ripper - Cyberpunk Syndicate - Cyberpunk Tekwar - Cyberpunk Under a Killing Moon - Cyberpunk The Chaos Engine - Steampunk The Golden Compass - Steampunk Ubik - Steampunk Thief - Steampunk Van Helsing - Steampunk Rise of Nations: Rise of Legends - Steampunk I have no Mouth and I Must Scream - Steampunk, Kitap Heart of Darkness - Kitap Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 şu an elimde böyle bir liste oluştu, tümünü kullanmicam tabiki ama yine de bir döküm olsun istedim eklemek istediğiniz veya hatalı olarak gördüğünüz herhangi birşey varsa yazınız lütfen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Chrono Trigger'da varoluşçu bir söylem var denilebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Film noir için Max Payne 2. oyunu ele almak zorundasın. Cyberpunk ve steampunk setting olmakta. Oyunların sanatı ayrı bir konu. İzometrik, 2d oyunlarda ne derece derdini anlatabilirsin belli olmaz. İstisnası Fallout'dur, onu da listende göremedim. XIII ve Machinarium, onları da ele al bence. Lionheart'dan ekmek çıkmaz. En alakadar olan kısmı Cervantes bile oldukça kısa. Yani Byzantine desen panaromik fotoğraflardan oluşan bir oyun, mimari hakkında birşeyler yazılabilmesi için öncelikle oyunda bir tasarım olması lazım. Listede bu şekilde sana malzeme çıkaramayacak epey oyun var. Brainstorming güzel birşey ama zaman kaybına da neden olabilir. Bir de bahsi geçen oyunların varsa dvdlerini, pdf artbooklarını edinmeni tavsiye ederim. Mesela Bioshock 1 için vardı making of dvdsi, senin tezin bir kısmını orada yapmışlar :P Şimdi aklıma gelen bir oyun, The Dark Eye. Edgar Allen Poe hikayelerini anlatır. Biraz uyuz bir oyundur gerçi. Warhammer Online'da modifiye edilmiş Avrupa mimarisi vardır. Son senelerde çıkan artsy oyunlar da iş yapar misal Little Big Planet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 falloutu yazmayı unutmuşum yoksa vardı elimdeki kağıtta zaman kaybı olması pek önemli değil şu an için zaten önümde bu dönem dışında bir dönem daha var son teslim için. lionheart zaten baya başarısız bi oyundu bence fakat o kadar sanatçının oyun içinde bulunması en azından tez içerisinde yer edindiriyor bence, en azından bir cümle olsa da. cyberpunk, steampunk setting olsa da oyunun genel tasarımını şekillendiren konular o yüzden ekledim ama evet kullanmayabilirim onları. ayrıca bioshock'un artbook şahane birşey fakat onun için de collectors edition almayı hiç düşünmüyorum ya, zaten orjinal normal editionu var steamden almıştım fakat elinde olan varsa ve satmayı düşünüyorsa talibim. the dark eye'ı da ekliyorum listeye çok teşekkür ettim, zamanında oynamaya çalışıp pek becerememiştim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 braid dendi mi kaçırdım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 denmedi de ne şekilde sokabilirim onu konuya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 call of cthulhu nun oyununu yazabilirsin. hem uyarlama/esinlenme olarak, hem görsel korku olarak hem de minimalistliğiyle. oyunda UI yoktu shadow of the colossus ve ico gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 süpersiniz valla ekledim call of cthulhuyu da Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 american mcgee alice steampunk? metal gear solid'i de ekle. hem psx3 oyunu olduğu için görsel kismi her türlü ezer. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 alicede steampunk esintisi çokca var mgs hiç uymuyo istediğim şeye malesef Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 psychonauts beynnin icine girdiğin karatere göre constructivismden 60ların hippi posterlerine, 40ların propaganda postelrine ceşit ceşit mekandan geciyosun ediyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2010 Half life 2 değilde direk half life olmalı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Nisan 25, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2010 Are video games art başlığından sonra güncelleyeyim dedim bunu tez için table of contents çıkardım, jüriye sundum falan buraya da koyayım, fikirlerinizi yazarsanız sevinirim said: 1. INTRODUCTION 2. WHAT IS A VIDEO GAME 2.1 WHAT IS A GAME 2.2 HISTORY 2.3 GAME INDUSTRY 2.4 VIDEO GAME GENRES 3. VIDEO GAME DESIGN ELEMENTS 3.1 VISUAL ELEMENTS 3.1.1 Environment 3.1.2 Characters 3.1.3 Graphics 3.2 SOUND 3.3 NARRATIVE 4. USAGE OF VISUAL ART ELEMENTS IN GAME DESIGN 4.1 DICIPLINES 4.1.1Paintings 4.1.2 Architecture 4.1.3 Sculpture 4.2 ART MOVEMENTS 4.2.1 Renaissance 4.2.2 Baroque 4.2.3 Gothic 4.2.4 Art Nouveau 4.2.5 Art Deco 4.2.6 Cubism 4.2.7 Futurism 4.2.8 Deconstructivism 4.2.9 Film Noir 4.2.10 Post-Modernism 4.2.11 Pop Art 5. EFFICIENCY OF VISUAL ARTS USAGE 5.1 The Reason to Use Visual Art Elements In Game Design 5.1.1 Artistic Concerns 5.1.2 Cultural Familiarity 5.1.3 Creating Emotion 5.1.4 Education 5.2 Sustainability of the Games 5.3 Market Situation 5.3.1 Europe 5.3.2 America 5.3.3 Asia 6. CONCLUSION edik: düzenledim biraz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sesu Mesaj tarihi: Nisan 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2010 Sectionlara daha yaratıcı isimler koy bence. Yani ana sectionlara sadece. Subheadinglere değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zeawee Mesaj tarihi: Nisan 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2010 world of warcraft. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar