huun Mesaj tarihi: Ekim 29, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 29, 2007 amma konuştunuz hemşerim ya gelin işte 3v1 ben tek gerisi 10 dk, go? pro maçlarda 1 saat üzeri oyun çok nadirdir ama, 45 dk bile uzundur. Haritanın etkisi var tabii bu olayda. Exp alması kolay, combata girmesi zor dolambaçlı bir haritada uzayabilir tabii. Bu tip haritalarda oyun başı defansif olup, it gibi ekonomi kasarsan ondan sonra ortada kapış dur.
Bone Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 hemşerim boşver starcraftı felan da, biracıda 2v2 çekelim biz.
kertenkel Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Bone said: Bone normalde age of empires 2, starcraft, warcraft 3 gibi oyunların maçları 1v1 olsun 2v2 olsun minimum 30 dakika sürer. çoğu 1 saate çıkar. ya age of empires 2 ile starcraft gibi nasıl oluyor ? oynanış olarak benzerlik 0, oyun sürelerinin de alakası yok.. nasıl benzettin aoe 2 ve starcraft'u hayret ettim..
Silphatos Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 benzetmemiş ki, ..gibi oyunların demiş. RTS sonuçta her ikisi de.
Misafir Guest Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 aoe2 pro su sc noob u olarak şunu söyleyebilirim sc daha zor bir oyun aoe de tecrübe isteyen bi oyun sadece sc de sadace tecrübe değil el hızı hatta kafanın çalışma hızı çok önemli :)
kermit Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 en önemli şey apm zaten sc de. hani boşa sallama değil onu da replay izleyerek halleiyosun replay izleyip zamanında 1v1lerde denemeye çalışırdım yellow un yaptıklarını hey gidi hey
Misafir Guest Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 bu arada benim gibi cahiller varsa ekşisözlükten aktaralım apm:starcraft'ta onemli bir mevzu. apm'nizin kac oldugunu bwchart indirerek ogrenebilirsiniz. actions per minute anlamina gelir, dakikada kac komut verdiginizi gosterir. profesyonel oyuncularin 300 civaridir. nada denen psikopatin 450'dir. sc'ye yeni baslamis bi adaminki 30-50 arasinda degisir. ortalama bir oyuncunun 70-140 arasidir.
kermit Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 yanlış hatırlamıyosum nada protos oynuyodu
BulletRide Mesaj tarihi: Ekim 31, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2007 bizsiziarariz said: bu arada benim gibi cahiller varsa ekşisözlükten aktaralım apm:starcraft'ta onemli bir mevzu. apm'nizin kac oldugunu bwchart indirerek ogrenebilirsiniz. actions per minute anlamina gelir, dakikada kac komut verdiginizi gosterir. profesyonel oyuncularin 300 civaridir. nada denen psikopatin 450'dir. sc'ye yeni baslamis bi adaminki 30-50 arasinda degisir. ortalama bir oyuncunun 70-140 arasidir. Önemli olan gerektiği yerde hızlı davranmak,oyunun başında her işçiyi gruplayıp teker teker onlarda turlamak gibi kötü alışkanlıkları var bazı gosuların..Korelileri ayrı tutarsak(çünkü adamlar için bir nevi spor),komitenin önde gelen oyuncuları Testie olsun,Draco olsun,Mondragon olsun 200 civarı oynar..O yüzden 150-200 arası bir apm'yle oyunu kolaylıkla kontrol edebilirsin...Nada 450 basıyor,ben bizim Duke'ün 500'ünü gördüm.Fakat Nada is Nada =]
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 31, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2007 200 den sonrası durmadan "123,123,123,123,123,123" yapmaktır bariz bi şekilde zaten. ha ama mesela combatlarına bakarsanız, sc dede wc dede 600 gördüm ben yanı imkansız aslında ama oluyomu oluyo sanırım bı bug var readerlarda.
MadOrca Mesaj tarihi: Ekim 31, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2007 185 apm ile 450 apm adamlari yeniyordum lol
Bone Mesaj tarihi: Kasım 1, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 1, 2007 kertenkel said: Bone said: Bone normalde age of empires 2, starcraft, warcraft 3 gibi oyunların maçları 1v1 olsun 2v2 olsun minimum 30 dakika sürer. çoğu 1 saate çıkar. ya age of empires 2 ile starcraft gibi nasıl oluyor ? oynanış olarak benzerlik 0, oyun sürelerinin de alakası yok.. nasıl benzettin aoe 2 ve starcraft'u hayret ettim.. rts değil midir bunlar? rts'dir. e daha ne alakaları yok yahu. illa birebir aynı oynanış, birebir aynı dünya, birebir aynı tema felan mı olması gerekiyor? tamam biri sci-fi, diğeri historic, ama sonuçta ikisi de RTS denklemine varıyor.
Bone Mesaj tarihi: Kasım 1, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 1, 2007 bizsiziarariz said: bu arada benim gibi cahiller varsa ekşisözlükten aktaralım apm:starcraft'ta onemli bir mevzu. apm'nizin kac oldugunu bwchart indirerek ogrenebilirsiniz. actions per minute anlamina gelir, dakikada kac komut verdiginizi gosterir. profesyonel oyuncularin 300 civaridir. nada denen psikopatin 450'dir. sc'ye yeni baslamis bi adaminki 30-50 arasinda degisir. ortalama bir oyuncunun 70-140 arasidir. direk wikipedia'dan bakın efendim böyle şeyleri, yanlış bilgiler aktarabiliyorlar ekşisözlükte.
huun Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Terran ve Protoss için gözetleme yolları belli oldu. Terran için gelen Sensor Tower ilginç kullanımı olan ve ilginç sonuçlara yol açacak bir binaya benziyor. Düşmanın Sensor Tower'ların yerini mini-haritada görecek olması ilginç bir durum. Savaş sisini kaldırmıyor ama tank gibi uzun menzilli birimler bir ihtimal Sensor Tower'dan gelen bilgiler doğrultusunda kör atış yapabilir. Aslında tam olarak ne işe yarayacağı ya da oynanışa nasıl etki edeceği belli değil. Kesin olan tek şey Banshee saldırılarına karşı üssümüze diktiğimiz Turretların yanına en az bir tane basmamız gerektiği. Protoss'un Observer'ı bugün düşmüş siteye. Bildiğimiz eski Observer; ama forumlarda bir söylenti var: ya görünmez olup görünmez düşman birimlerini göremeyecek ya da görünür olup, görünmez düşman birimlerini görebilecek.
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 haritayı sensor towerla donatma ibi bi kullanımı olabilir, ucuz bişi cunki kendisi
Eternal Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Şimdi bugün Terran'ın 12dakikalık gameplay videosunu izledim. Ben normalde Terran oynayan biriyim..Arada bir muhabbetine Toss oynuyorum..Ama bu terran hakkaten üzücek galiba. Yani unitleri uyum içinde oynatırsan terran > all olucak gibi duruyo. Supply Depotların hareketleri falan..Daha birçok şey vardı bu izledigim movie de..Bide karşıya Protossta vermemişler antilerini gösterseler dicem..TvsT yapmışlar dogal olarak orda sadece birbiri içindeki antileri gördüm.. Protoss aynı toss aynı hamam gibi duruyo sanki 1-2 yeni unit ve anneleri gelmiş işte.. Terran maçlarda resmen base i ambush manyagı yapar her türlü. Zerg'den hiç ses seda yok orasıda kaynıyo galiba..
huun Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 2, 2007 o izlediğin gameplay movieler şu an için hiç birşey ifade etmiyor çünkü fastest bile değil izlediğin movieler. sadece grafik, birim, efekt göstermek için varlar ve bunun adına demo presentation deniyor.
BulletRide Mesaj tarihi: Kasım 7, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 7, 2007 Terran iyi sunum yapmış,Viking,Thor vs. kullanması,basması zevkli birimler gibi duruyor..Ama Ghost olayı biraz,tartışılıyor forumlarda,bakalım işlevli bir Ghost'umuz olacak mı..
MadOrca Mesaj tarihi: Kasım 8, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 8, 2007 hala kontroller hakkında süphelerim var. oyunu böyle film gibi izlemek zevkli de birimleri nasıl seçecegiz? fazla mı rengarenk olmuş oyun ne =( birimler kocaman gözüküyor, warcraft gibi dandik olmasını istemiyorum (evet warcraft çok dandik bir oyun, bitek dota güzel haha)
BulletRide Mesaj tarihi: Kasım 8, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 8, 2007 Pozitif bakmaya çalışmıştım 19 mayıs günü açıklandığında oyun, ama tombik birimler,komik çıkıntılı binalar,resmen wc3'ün sc modu gibi duruyor diye düşünmüştüm ilk başkta...Aslında hala öyle düşünüyorum da kendimi güzel olduğuna inandırmaya çalışıyorum Sc aşkına,napalım..
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 8, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 8, 2007 mis gibi modeller zealotların omuzları dah ageniş o kadar
huun Mesaj tarihi: Kasım 8, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 8, 2007 aga ben çok korkuyorum patlak çıkacak oyun diye.
Öne çıkan mesajlar