Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

StarCraft 2


Adversary

Öne çıkan mesajlar

said:
dark protoss gemisi? dark templerlar teknoljisine atfedilen tek uçan kaçan aygıt corsairdı.

starcraft 2 ilk çıktığında carrier yerine konulcağı söylenen ünite.

http://starcraft.wikia.com/wiki/StarCraft_II

Tempest: Originally set to replace the Carrier, the original was brought back, due to "emotional connections with the original unit".



güzel olcak bence oyun. hüsnü kuruntuların boşa çıkacak.

mothership güçlü bir birim, evet. ama sadece bir tane çıkartabiliyorsun.
ayrıca starcraft 2'de bile 20 tane carrier çıkardığında oyunu kazanamazdın. ön saflara onu destekliyecek birimler koyman gerekliydi yoksa kolayca yokedilebiliyordu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oha,
yalnız carrier için aynen tempest skini kullanmışlar.
ben de diyorum neden bu kadar benziyorlar...





eski carrier:









yeni carrier:









tempest:









şahsen tempest yeni carrierdan daha cool duruyor :)

[ Mesaj 19 Ekim 2007, Cuma - 16:45 tarihinde, Bone tarafından güncellenmiştir ]

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
balanstan bahsetmiyorum ki, bc nin yanına thor geldi carrierın yanına mothership bu demektir ki zergte de 2 tane baba unite olacak hal boyle olunca warcraftta olan olay olacak. hero var, az ünite var mikro artık daha önemli olacka demişlerdi oyun çıkınca gördük ki alakası yok.

scdeki mikro iyidi 8 zergling 3 zealot koşe kapmaca, şimdi ağır unitelerle spellcast etmece olacak gibi ama tabii oyunu görmeden ne soylesek bos

oyunun ilk dakikalarından sonra hala zergling kullanan kalıyor mu diye sorarım sana?

hatta ilk oyunda zergler direk oyun başlar başlamaz guardian rush ile uğraşırdı.

yeni oyunda marinelere kalkan, zealotlara hız eklediler. eminim zerglinglere de "zergling rush"ı popüler yapacak bir iki özellik eklerler.

ama elbette oyunun sadece 8 zergling vs 3 zealot köşe kapmaca üstüne kurulu olacağını sanma,
ilk oyun da öyle değildi çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunun sonunda hala zergling basmadan oyun kazanan var mı diye sorsam?

ya benim hislerim çok karışık anlatamıyorum ya da aklım. kısaca major unite mi dersiniz, capital ship mi, baba unite mi onlara sanki fazla ağırlık veriliyor gibi bence. c&c un kirov shipleri gibi şeylere karşıyım ya da aslında, bilmiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
kısaca major unite mi dersiniz, capital ship mi, baba unite mi onlara sanki fazla ağırlık veriliyor gibi bence.

oyun çıktığında daha sağlıklı değerlendiririz.
belki de çok "versatile" olur bu birimler.
belki de kara savaşı büyük bir önem kazanır. vs vs...

dediğim gibi ilk oyunda 20 carrier bassan bile oyunu kazanamıyordun. bunda da öyle olur belki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

20 carrierı ne zaman bastığın ve o sırada karşı tarafta hangi ünitelerin olduğu vs vs bir ton etken var nasıl öyle bir genelleme yaptın lol. ayrıca zergling oyunun başından sonuna kadar kullanılabilecek çok etkili bir ünite, starcrafttaki bütün ünitelerin olduğu gibi.

[ Mesaj 19 Ekim 2007, Cuma - 17:22 tarihinde, tunca tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sc wiki ye bakarken hatırladım

samir duran wardı bi dönem kerrigan a da kelek fln atmayı planlıodu hani

toss-terran-zerg kirmasi birimler üretmeye calisiolardi

kesin böle bişi koycaklar zerglere :P


+ wc3 ile kıyaslamak yanlis bisey cunku bu oyuna wc3 cıkısı ile basladilar yani ordaki hatalarından ders alırlar herhalde (hero-birim dengesi)

[ Mesaj 19 Ekim 2007, Cuma - 18:23 tarihinde, scorch tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bone olm cok yüzeysel cok kro yorumların var sc hakkında :)

20 carrier basıp kazanamama
oyunun bası haric ling basmama
zerglerin hepsinin guardian rush a gitmesi

sırf son sayfayı okudum baya güldüm hehe bi ara senin icin bütün konuyu okucam :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bLaQ said:
bone olm cok yüzeysel cok kro yorumların var sc hakkında :)

20 carrier basıp kazanamama
oyunun bası haric ling basmama
zerglerin hepsinin guardian rush a gitmesi

sırf son sayfayı okudum baya güldüm hehe bi ara senin icin bütün konuyu okucam :)

sensin yüzeysel.

Sadece 20 carrier ile oyunu alabilir misin?
Oyun sonunda battleship, wraith, ultralisk, goliath, archon... gibi birimlerle sana saldıran adama ne zerglingi yav? Hadi marine yollasa neyse diycem.
Zerglerin hepsi guardian rush'a gidiyor demedim, ama guardian rush ile erkenden güçlü birimlerle oyunu kazanmaya çalışan çok kişi gördüm.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hiçbir starcraft maçı oraya kadar uzatılmaz.
battleshipmiş battlecruisermış , protoss un annesiymiş babasıymış.
oynadıgın oyun zaten max 15 dakika içinde şekillenir..
geri kalan 15dakika içinde 4-5 hamle ile gg yi verirsin adama.
starcraft çok seri bir oyun.sen oyun başladıgında ben bi battleship e gideyim bide yok cruiser basıyım , protoss un annesini cıkarıyım dersen gg olursun 10dakika sonra.
carrier bile artık terran'a çokfazla exp çıkarttırmıssın veya zergin hydra ile başa cıkamıyosan oyunun sonlarına dogru son çare olarak yapılan bi durumdu.
20 tane carrierlada adamı öttürürler iyi kullanılırsa.

sen o anneleri babaları campaing de kullanıcan işte
vs de kullandırmazlar,o kadar uzamaz.

zergling i kullanmayı bildikten sonra her şekilde oyunun her bölümünde kullanırsın sc'de..
ling'i rushtan başka bişeyde kullanmam ben diyosan sana iyi günler diliyorum sfd
age of empires oynamıyoruz yani en güclü uniteyi cıkarayım herkesi döveyim.macroyla o battleship'i öyle bir öttürürlerki aklın hayalin durur yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

haritasına göre değişir o olay, ben cok gördüm 45 dk ve üstü maclar, ama her haritada ve karşılaşmada bu potansiyli yok,

cok minerali olan bi haritada durmadan exp temizlenirse mac gayet uzuyo normal bi durum bu.

ama genelde taraflar risk alıp oyunu hızlı bitirmeyi tercih ediyo.


flamelemiyin lan bone'u
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

progamerlarin maclari cok degiskenlik gösteriyor gerçekten mapine gore.

genellikle 15-20dk surer. nadir de olsa 45dk veya üzeri oyunlar da vardir, hatta tempo öylesine yüksektir ki bu kadar süre nasil bu tempoda oynamaya devam ediyorlar sasarsiniz. mapin her yerinde combata girerler, harrass yaparlar, mineraller tükenene kadar bile kasarlar.

bilgiler yanlış değil. 45 dk üzeri mac yoktur diyenler fazla içli dışlı olmadıklarından böyle konuşuyorlar bence. dediğim gibi nadiren de olsa sürebilir bu kadar uzun.

huun desene olm bişey
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

normalde age of empires 2, starcraft, warcraft 3 gibi oyunların maçları 1v1 olsun 2v2 olsun minimum 30 dakika sürer. çoğu 1 saate çıkar.
ha 15 dakikalık maçlardan bahsediyorsanız, ciddi anlamda oyuncu farkı vardır demektir o. eşit şartlarda iki oyuncu oynuyorsa, maç 15 dakikada bitmez.

elbette 2-3 dakikada biten maçlar gördüm. adam birkaç üniteyle rush çekiyor, karşı adam daha defans kurmadan dağılıp gidiyor. e zaten nadir olan o. 45+ maçlar değil :P

huun said:
3v1 ben tek gerisi go?

anca dark-dr paklar seni
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...