Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

LPG güvenilir


Valeron

Öne çıkan mesajlar

  • 4 hafta sonra ...
paramecium said:

Selam,

BRC ile sorun yaşamadım ben. Taktırmadan önce Avrupa'daki Audi uygulamalarına bakmıştım ve BRC ağırlıklı uygulama görünce onu tercih ettim. Benim gaz deposu da stepnenin yerinde, görünmüyor ama artık bagaj zeminini kaldırıp altını da kontrol ediyor insanlar. Ben tedbir olsun diye stepneyi bagajda taşıyorum.

Ben Dudullu- Kadosan Sanayi Sitesinde yetkili bayisine taktırmıştım. Şükür sorun yok daha.

Her koşulda araca montaj yapılırken başında durmanı tavsiye ederim. Ben adamlara çok dırdır edip durdum.

Saygılar.


bir şey soracağım.. dırdır ederken hani.. nasıl dırdır ettin?

paramecium said:

Selam,

Usta onu biraz daha alttan kaynaklarsan sevinirim.

Saygılar.


diye mi mesela?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Ben o lafı ne ara söylemişim yahu?!?

Adamların montaj anındaki umursamazlıkları deli ediyor insanı. 'Delinecek yerleri ilk önce bana sorun. Kesilecek yerlere galvaniz boya süreceğim, hemen kapatıp geçmeyin. Borular alttan bir yere takılmayacak şekilde olsun... o kabloyu şuradan geçir... buraya bağla bla bla..."

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tabıkı canım brc ıle alaka degıl tum lpg lı araclar ıcın gecerlı o .Lpg taktıran o guc kaybını goze alıcak artık .
Keza solede olay yapıyodum yokuslarda vıtesı 1 e alıp 2 , 3 devır kazanıncada D ye atar yururdum .Eskı otomatık lerın gozunu sevım ıste :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Herkes güç kaybı demiş de , yorum yapmadan geçemiycem. Ben aracıma lpg taktırdıktan sonra güç kaynı hissetmedim. Hatta benzindeyken arabaya 5 kişi bindiğinde bariz yavaşlıyorken, o yavaşlama lpg'de azaldı. Alt devirlerde ise daha bile canlı diycem utanmasam.

Burda sistemin kalibrasyonu önemli. Benim motajımı yapan üniversiteden sınıf arkadaşım. Bu konuyu sorduğumda kalibrasyonu genelde daha ekonomik olacak şekilde yapıyorlar bu da performansı düşürüyor demişti.

Montaj yaptırmadan önce lpgciyle konusun, çayını içip muhabbet edin, illaki biliyorlardır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Şöyle söyleyeyim; 160km/h'ı LPG ile geçmem sabır istiyor. Ama benzin ile 215km/h sorun olmuyor. 0-100km/h değeri de sıkıştırınca fark ediyor.

Siz istediğiniz kadar iyi kalibrasyon yapın, sonunda elde edeceğiniz zengin karışım olacaktır. Çünkü hava debisini motor ayarlıyor. Siz performans için kalibre etmek istediğinizde kat sayı değişikliği ile 1:1 yerine 1:1,1 oranında LPG sevk edebilirisiniz ama hava debisine ECU karar verecektir ve sizin LPG oranınızı dikkate almayacaktır.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şöyle söyliyim, lpg ile 230 yaptım (hatta hafif yokuş yukarı). Benzin ile denemedim ama benzinde de daha fazla yapmayacağını biliyorum. Okudum ettim arabanın aşağı yukarı son hızı bu.

Tabii ki kalibrasyondan farklı bir sürü parametre vardır. Belki de sizin aracın motorunun tasarımı gereği bu yakıta uygun değildir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

En son ani gazlarda anlık bir ıkınma yaşayıp, sonrasında benzine geçiyordu uyarı verip; sanki gaz bitmiş gibi. Ayarlatmaya gittiğimde adam ne halt ettiyse 90km/h sabit hızla bile 11lt/100km tüketimim var. Performans; eskisiyle aynı. Eskiden gaz kokusu yoktu, şimdi yanma düzgün gerçekleşmediği için egzozdan gaz kokusu geliyor.

LPG'nin torku arttırdığını biliyorum ama HP üstünde negatif etkisi var :(

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Ya egzozdan gaz kokusu gelebilir, ya da bazen tesisatı döşerken bağlantı noktalarını iyi kontrol etmiyorlar ve gaz sızıntısı olabiliyor. Motor bölümündeki bu sızıntı da kalörifer tesisatından içeri gelebiliyor.

Yine tehlikeli değil, sonuçta açık hava ama neden olsun ki! İnsan 'acaba' diye kıllanıp duruyor sonrasında :P

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...