Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Audi A6 3.0TDI quattro


Absolut

Öne çıkan mesajlar

2 vites değiştirdiğinde o anda viteste olan kavramanın başka dişliye geçmesi gerekiyor. Bu yüzden daha uzun sürede değişiyor vites.

Forumda daha önce konuşmuştuk bunu, DSG beklenen vites geçişlerinde çok başarılı, beklenmeyenlerde ise çok başarısız sayılmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Otomobil kültürünün ne olduğu da tartışmaya açık :)

Kimi bu işin özünü F1 olarak isimlendirir, kimi Paris-Dekar'dan başkasını bilmem der, bir başkası ise aileyle beraber şehir dışı yeşil mavi bir manzaraya doyarak ilerlemek der. İnsanların keyiflerine sınır çizilemez.

DSG bence ulaşılabilir şanzımanlar açısından en konforlusu hali hazırda. Teknolojik gelişmeler ve üretim maliyetlerinin düşmesiyle beraber aynı mil üstündeki dişlilere(kademelere) geçiş süresi de düzeltilecektir sanırım.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

THARKAS said:

mercedes desen neysede bmw nin ici güzel degilki.


dunyanin en aptal ithalat politikasi ile geliyorlar buraya da o yuzden. almanya da ici dolu bir araba kiralarsaniz (bmw) gayet guzel geliyor goze. ustelik araba kiralama firmalari en luks secenekleri secmiyor dosemelerde ivir zivirda. sonra gelip burda borusanda, kosiflerdeki galeride bekleyen arabalarin icine oturunca aglayasiniz geliyor.

kosiflerde super luks secenek paketleri duydum gecen gun. merak etmiyor degilim ne koymuslar bu sefer diye. ama zannettigim gibi luks donanim ve doseme ise gene satmayacak, cunku normalde 3000 euro fark yapmasi gereken eklentiler icin cok cok cok daha para isteyecekler, sonra gene "denedik alan olmadi" diyip eski hamam eski tas (bombos baz paket, bombostan biraz daha az bos olan premium paket) politikasina donecekler.

dogus cok mu farkli? degil. gecen ay q5 teklifleri aldim bayilerden. baz paketin uzerine 13 bin euro civari ek yapiyorlar cift paketli bir q5 te. rakamlar garip gelince bir arkadasa almanya dan bizim baz pakete denk donanimli bir q5 sordurdum, ustune bizim cift paketli diye teklif yapilan donanimlari eklettirdim, farki cikarip donanimin almanya fiyatini buldum.

turkiyede satilsa ne olur diyerek bu fiyata kdv, otv ekledim. arac her durumda bosta olsa doluda olsa gumrukten gectiginden ekstra gumluk ucreti hesaplamasamda, yine de fiyat artisindan dolayi comert bir hata payi biraktim. (1000 euro civari)

sonra bu rakami turkiye baz paketinin ustune ekledim. kampanyali diye teklif edilen fiyat ile baz paketin ustune ekledigim donanimli fiyatin devlet vergileri yedikten sonra olmasi gereken halinin farkini aldigimda gordugum rakam direk distributorun hava parasi karini verdi.

ve inanin bana gordugum rakam adama kalp krizi gecirtir.

donanim isteyen adami opuyorlar bu ulkede. bombos arabalara biniyoruz onca para verip bu nedenle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

para o is cok karisik ya,

kesinlikle ucuza gelir, hatta en iyisi arabayi sen bulup orada ayarlayip abi bunu bana kaca getirirsin demen, yalniz galer isinde esas trick bazi seyleri saklayabilmek

bluetooth parcasi mesela 600 euro otv ile 1500 euro atiyorum

gumrukcunun krali gelse anlayamaz var mi yok mu yazmazsan para cebe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Peki, galerilere araç getirtsek istediğimiz donanımla; garanti durumu ve fiyat politikaları ne düzeydedir? Bunu yorumlayabilecek kimse var mı?


yok öyle bişe. bağlantıları olan kimse/galerilere istediğin arabayı getirtebiliyorsun. bazıları, arabayı almadan önce, yurtdışında görmene de izin veriyorlar; ama 2. elde olan garantilerin durumunu türkiyedeki koca bir holdingin sağladığı kadarıyla bu başlık gördük zaten.

ha, ben bi aracın motoru bilmem ne ili gümrüğüne, şasisi bilmem ne gümrüğüne, kupası bilmem ne gümrüğüne diye getiren adamları da gördüm. onların işi daha farklı ama, binilecek arabayla işleri yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...