Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Viktor said: ilerde olmuyor o zaman? multi packlerde garanti tepemde bir mob oluyor NTC den abska bisi yapmadim gerci ama kafama kafama mob vururken heallamak zor oluyor conc suz :p tank isi bilmiyormus eger tepende mob varsa ... Clericten daha cok grubun healini kontrol ederim tanklarken agro kacip dayak yiyen kim diye, aionda multi tanklayabiliyorsun nefis bir duygu.. Sabit tanklik yerine multi tanklik ama dps devamli sabit tek mobda kalacak.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Olay o zaten, herkesin işini bilmesi gerekiyor, trash ler bile hatayı kabul etmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 kendimizle celismeyelim :) eger Cleric hic damage yemeyecek diye cons almayacaksak aynı sekilde PvE icin Hic HP gemide takmayalım, + Mana diye gidelim ! PvP icin evet +HP + Cons sart gibi bide ben dun abyss de kapıstıgım kimseyi yakalayamadım, kanat vs de lazım tabi de bunla birlikte +Flight Speed de onemli sanırım, Root dan baska bisiyimiz yok bide Chance on hit Stun (su an icin) p.s. : pvP de Thunderboltlu combo 3 lu acılınca ... priceless ... uzerine hısımla gelen eleman yolun yarısında kacmaya baslıyo ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Valla ben tankımın işini bilmediğine inanmıyorum ve agro ciddi ciddi çok kolay kaçabiliyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Tabiiki kaciyor ama geri almak taunt area taunt vb 5 adet skill var, tabi tank ms lari crit atak vs doldurmussa bazilari zor acilir.. Kafama kafama yiyorum cast edemiyorum demis viktor burdan cikarimim uzunca sure dayak yiyor oldu... Lvl 28 im bilemem yuksek levelleri ama ilerledikce tank ve agro alma skilleri artiyor diye biliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 bakalim gangren ne cevap vericek bu suclamalara :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 lvl larken conc a gerek yok diyorum ben, dün girdiğim ins. de bir kere bile agro bana yönelmedi. Hatta sadece 2 kere sorc. aldı sanırım. Tank işini biliyorsa, birde güzel cc ile zor değil ilk ins. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Viktor said: bakalim gangren ne cevap vericek bu suclamalara :D Ahahahahahahaa yandim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bakariz Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Healer mutlaka agro aliyor...Cong olması lazım üstünüzde..Sadece cong abanın değil bi üstünüzde en azından 1-2 parça olmali... en azından con. buff ınız açilana kadar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Zaten hiçbir çaba sarfetmeden yeterli miktar conc. yapılıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Birde Flash of Recovery gibi bir güzellik var tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 yanniz ilerde harbi aggro sorun olmuyorsa heallarda uzulurum :( wow un en sevdigim olayiydi healirin aggro alabilmesi ki mantiklida yani healer tank koseptine ise hastayim, TBC de paladinimle normal steamvault heal-tank lamistim rightous fury acip kendime heal spamliyarak, conc aura daha nerflenmemsiti talentla pushbacksiz heal atiyordum mis teeeeey teeeeeey Flash of Recovery direk bold a almak lazim her clericin mutlaka almasi gereken bir stigma direk, almadiysaniz hata ediyorsunuz o derece Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Aggro değil Enmity lütfen ;p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Daha çok hate değil emnity gibi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 said: Vast majority of western Aion players don't know that there's an additional system implemented in the game beside Aggro/Threat system. It is called Hate-listing. It is hard to explain, because devs didn't really give any info to players about that sytem (beside its core description) or how it works. Basically, every single monster has a special list which contains the top 30-40 players that monster thinks is the biggest 'threat' of him based on previous encounters. If someone's on his list, it is more likely that the monster gets aggressive towards that specific player the next time he's around. Beside the amount of aggro/threat players generated during previous encounters, every type of monster/boss has different things that would make them hate certain players more. Some examples of things that could generate hate: - specific type of armor - specific type of class - specifictype of skills used against him (ranged, elemental, etc) - level range etc. So in Aion, mobs are even more unique by having their own hate-list. Players need to know their enemy better, they need to know what things a given monster dislike and hates more and groups have to plan their stategy accordingly. Korean wiki has a short article about this Hate-listing, but I wrote down pretty much everything that's in it, the rest is up to the players of Aion, they're the one who need to figure things out and share these infos among each other. özetle hate =/= enmity Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Ahaha böyle bişey varsa helal olsun adamlara "aga ben tanka vurmam metal zırhı var tırnaklarım acıyor. Arkadaki etekliye girişelim" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Böyle bir şey varsa, ntc son boss a bir daha smite atmam, en son iki lere 3 lü chain açtım, üzerinede bir sürü heal, kesin beni arıyordur ins. in her tarafında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 NTC'de, aggro kaybetme konusunda çok net konuşamayacağım, AION'a yeniyim, topu topu 2 kere instance tankladım - iyi de tankladığımı düşünüyorum gerçi ama zaman zaman mobun Viktor'a gittiğini gördüm. Tabi burda şunu eklemek lazım. Viktor'a giden moblar genelde CC'den kaçan moblar oluyor - eğer yanlış görmediysem. Sleep atılan mob, sleep bitince/bozulduğunda ya healera ya da crowd controler'a gidiyor. Bunun tek açıklaması, cc süresince mobların aggro listesinin idle kalmadığı. Ayrıca, bir tempların 25 - 26'ta 2 tane aktif "taunt"u var. Provoke var, bir de Roar var. Roar'da uzuncana bir CD var. Genelde, çoklu mob pull söz konusu olunca, ilk mobu Provoke ile çekip, arkasından Provoking Severe Blow atıyorum. Diğer mobun bu süre zarfında Sleep yemiş olması gerekiyor - ki genelde yemiyor - Provoking Roar basıp, tab-target ile eğer shield-block skilleri açıksa Provoking Shield Counter, yoksa Ferocious Strike chaine başlıyorum. 3 mob gelirse, 26'da hepsini tutmak baya zor. Böyle yani, açıkçası bilemiyorum ama, "Mob Clerice gidiyorsa tank işi bilmiyor" lafı bence biraz ağır kaçıyor :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Doğru hem healer hem tank kötü olmalı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 en guzeli soyle oluyor : 3-4 lu pack geliyor (2x2 li pack noob tank) tank 1 main 1 off tank a alıyor varsa Gladiator kazara 3. ye vuruyor Sorc 4. yu sleepleyemiyor resist sleepleyemiyor resist party de 3 kisi birden damage almaya baslıyor, Healer tankı healladıgı icin Off target dan sorc a giden healer a meylediyor arada sorc kafasına 1 tane yemis %30 Hp de aglamaklı gozlerle bakmaktadır, healer hafif panikle AOE heal atıyor, tankla ilgilenen moblarda nooluyo lan diyip healerla muhabbet etmeye geliyor, Healer self heal spamladıkca Moblar vuruyor moblar vurdukca healer nevarsa acıp devam ediyor, next chapter : instance ın girisi , "lets buff up and lets pull 1 pack at a time plx" ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 sen oldugunu bilmiyordum diyim ama : Provoking Shield Counter Provoking Severe Blow Inescapable Judgment (stigma muhtesem bir olay) Provoke Provoking Roar (stigma) bu skiller 25 de geliyor ikisi stigma toplamda bayagi iyi entity artiran olayimiz var. iki tane degil yani :) tabi birisi icin block lazim ama genelde her savasta elitelerde bayagi aciliyor. ornegin 3 moba daldik sorc birini uyuttu zaten ben isaretliyorum 1-2 ve zz olarak moblari dalmadan once. kisa yollara atadim /brand komutlari altinda yapilabiliyor bu islem. keymap olarak numpade aktardim bunlari. grubada bastan belirtiyoruz tabii 1 e dalinacak ikiyi ellesmeyin ben ikisini tankliycam zz sorcundur sakin uyandirmayin dalmayin vs seklinde. biri uyuyor veya eger sorc agac yapiyor, acikcasi buna dalmazsak eger moblar olene kadar yetiyor sorcun CC leri. geriye iki mob kaliyor bunlardan kacsa kacsa teki kaciyor clerice onuda hemen Inescapable Judgment kendime cekiyorum zaten CD si cok az. area taunt vs daha kullanilmis degil. simdiye kadar ilk mobu kacirdigim olmadi yapisiyor bana masallah. bu en basit 3 lu mob. ayrica partide her daim bir glad veya assassin oluyor normal olarak masallah bu kardesler stundan cikarmiyorlar moblari. 4 lu mob gelirse de halletmemiz gereken 3 mob oluyor bunun icinde bence yeterli tanklama skillerimiz mevcut. tabiiki bunda kacislar oluyor ancak cleric de gelen mob melee ise hemen kendi rootunu veya sorc hallediyor yardimci olarak. dun ornegin lava caves de (tamam dusuk leveller ama genede elite) 5 mob tankladim. bir sorc iki cleric bir ben. damage rezil olmasina ragmen genede tanklaniyor. tabiiki clerice kaciyor ama her daim ustunde durmuyor. eq1 den beri sure gelen tum mmolarimda (dogu bati vs hepsini denedim 30-40 tane oynamisimdir herhalde) tank sifatini en iyi hissettigim oyun aion oldu.birde ustune ilerde 5 mobu birden kendimize ceken skill geliyor ki degmede yaninda yat. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Kanuni said: Tabiiki kaciyor ama geri almak taunt area taunt vb 5 adet skill var, tabi tank ms lari crit atak vs doldurmussa bazilari zor acilir.. Kafama kafama yiyorum cast edemiyorum demis viktor burdan cikarimim uzunca sure dayak yiyor oldu... Bu arada, tekrar okudum da: Kaçırdığın bir mob varsa, aggroyu geri kazanman için gereken manastone Shield Defense değil, Phy.Crit'tir. Sana vurmayan bir moba (eğer üzerinde başka bir mob yoksa) nasıl Shield Counter açmayı düşünüyorsun? :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 IJ almadım ben daha, 100k'ya koymuşlar minimum (1 hafta önce 60k'dı, peh) biraz bekliyorum fiyatların düşmesi için ama gerçekten, eksikliğini çok hissediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 devamli target degistiriyorum ben. o ikisinede ara ara vuruldugu icin acilan skiller ikisine de isliyorlar. yani klasik sabit kaldim tek moba olayini yapmiyorum. burada dikkat etmesi gereken dps ler eger bana devamli assistte kalirlarsa olmuyor. mesele devamli 2-3 moba damage vermek de bence. tabii baska bir sekilde tanklayanlarda oluyordur bilemem. ama ben bu sekilde devamli degisken target tanklamasi yapiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 birde tahminimce dazing ve weakening severe vuruslarida targetin atak speedini ve defensini dusurdugu icin , sanki entityi arttiriyor gibi. amma guncelledim yahu :) IJ inanilmaz bence kiy paraya al goreceksin guzelligini. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar