Jump to content
Arxchill

Oyuna yeni başladım fakat bi problem var

Öne çıkan mesajlar

§ 06 Eyl 2009, 20:57
Selam arkadaşlar oyuna yeni başladım bi private serverde oynuyorum fakat character açtım oyuna girdiğimde kamera sürekli dönüyo ve hep tavanı gösteriyo bunu nasıl çözebilirim bi bilgisi olan ve yardım edebilecek biri varsa şimdiden teşekkür ederim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Kas 2009, 01:58
abi, oynama en iyisi. aion'a geç direkt, başlamak için birazcık geç kalmışsın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2009, 13:49
Gökhan kardeş ben cok oyun oynadim l2 deki tadi alamadim. Bu yüzden lineage2 ye geri dönüyorum aion beni sarmadi, ben bu alemde l2 yi tek gecerim ,kardeşim kendi başına olmaz dersende olsun ben yinede l2 derim. Ben bir cok l2 ci kardesiminde bu gerceği görecegine inaniyorum ,gecmişte l2 oynamış bir player için aion online veya başka hangi oyun olursa olsun bence gecici bir hevesten ibarettir bizi ancak l2 keser saygılarımla imza :

Sakaryali

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...