Jump to content

Arxchill

=o=
  • Mesaj sayısı

    319
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Arxchill hakkında

  • Rütbe
    Arxchill

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Arxchill

    WoW Classic Ana Konu

    Selamlar, Varsa casual takılan grup yada guild sahibi paticiler bilgilendirirseniz sevinirim :) uzun zaman sonra dönüş yapıcam yanlız takılmak istemiyorum en azından bir merhaba diyeceğim birileri olsun :)
  2. Arxchill

    Tree raid rotasyonu

    gcd yanılmıyosam global cooldown olması gerek. bu arada haste hotların proc hızını arttırmıyo fakat Glyph of Rapid Rejuvenation glyphi ile rejunun proc aralığını düşürebiliyosun hastene orantılı olarak.
  3. Selam arkadaşlar oyuna yeni başladım bi private serverde oynuyorum fakat character açtım oyuna girdiğimde kamera sürekli dönüyo ve hep tavanı gösteriyo bunu nasıl çözebilirim bi bilgisi olan ve yardım edebilecek biri varsa şimdiden teşekkür ederim
  4. Arxchill

    kusura bakmayın yardım gerkıyor

    1.si bol bol sclere katılıp şansın varsa karşı tarafın playerlerini kesince droplayabilirsin 2.si pq kasarken yada quest yaparken random olarak drop alabilirsin 3.sü pq revardı olarak alabilirsin 4.sü yukarıdada arkaaşın dediği gibi renown rankın yeterli ise renown mechnatlardan alabilirsin 5.si ise ana kalene gidip ahden satın alabilirsin
  5. Arxchill

    kusura bakmayın yardım gerkıyor

    Eğer insan gibi oynarsan değildir ha eğer oynanmıcaksa, oynanıcak oyun değildir. Gidipte oyun parası için veya itemlarına yüzlerce lira para verirsen bu işin meblası cüzdan değildir, BEYİNSİZLİKTİR. Bu da o oyunu bedelli bir oyun yapmaz. +1 bende zamanında knight online oynadım ve çokta güzel paralar kazandım char,item,gb satışından ama herzaman acımışımdır oyuna üyelik harici herhangi bişi için para yatıranlara... evet o yönden bakarsan knight online şu an en pahalı oyundur...
  6. arkadaşlar karazhan serverinde bulunan 80 lvl blood elf rogue charımı satmak istiyorum. char şu anda full naxx 10 man ve 25 man epicli wotlk geldikten sonra pvp pek yapmadım ama yinede 2 3 parça item aldım ve yanlış hatırlamıyosam 600 yada 700 civarı bi arena puanı var charda.. 450 jc ve 450 mining var wotlk replerinin hemen hemen hepsi exalted şu anda bi tek krin tor revered charın bankasında 6 gold civarı bi para hazırda beklemekte ayrıca bankasında sayısız işlenmek için bekleyen gem var guild ve arkadaşlar için bekletiyodum :) charın migrate durumu açıktır ayrıca wow tbc ve wotlk cd keyleri ve gizli soru gibi gereken bütün bilgiler mevcuttur.. şu anda charın fiyatını 400 ytl olarak düşünüyorum. izmir yada denizli tercihimdir yüzyüze olması bakımından msn adresim [email protected] yada burdan ciddi olan arkadaşlar msj atabilir. takasa girmicem arkadaşlar lütfen char takası önermeyelim :) buda karakterim http://eu.wowarmory.com/character-reputation.xml?r=Karazhan&n=Jwz
  7. Arxchill

    Patch Problemi

    bende oyunu yeni aldım yükledim ama sürekli the patch client was unable to retrieve the file [patcher.prod.sig] from the patch server. Please try the patch operation again in a short while. böyle bir hatayla karşılaşıyorum heryerde araştırdım ama bi sonuca ulaşamadım yardımcı olursanız sevinirim
  8. Arxchill

    Anakart ile ilgili

    sanırım oranında ftp sitesi çökmüş ordanda çekemiyom :S sanada çok teşekkür ederim
  9. Arxchill

    Anakart ile ilgili

    emeğin için çok teşekkür ederim ama o verdiğin linkleri denedim çok saçma şeyler çıkıyo updater felan
  10. Arxchill

    Anakart ile ilgili

    Epox EP-8RDA+ anakartının tüm driverleri lasım internette aradım ama bulamadım elinde olan warsa yada bildiği bir site linki verebilirse sevinirim.
  11. Arxchill

    WOLTK install hatası

    O zamanda başka bi hata veriyo :( neyse sanırsam sorun dvd roomdan yada vistadan kaynaklanıyo gibime geliyo yinede yardımlar için teşekkürler
  12. Arxchill

    WOLTK install hatası

    Bu error 0 veya 2 için bi çözüm sölemişler offical sitesinde ama tam olarak nerde neyi sileceğimi bulamadım.. Go to my computer>system>device manager and scan down the list for Primary IDE channels, Secondary IDE channels & the Dual (may vary from PC to PC so be VERY careful what you delete in the last instance) items listed below. Delete these items and restart the computer. Your computer should automatically pick up new hardware & MAY ask you to restart again.
  13. Arxchill

    WOLTK install hatası

    The file "MPQs-1FullInstallLKData#common.MPQTILESETGenericburgundy_s.blp" in archive "F:Installer Tome 3.mpq" could not be opened, because an error 2 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::OpenFromArchive) Böle bi hata alıyorum sürekli yardım edebilcek olan varsa sevinirim
  14. Arxchill

    Brutallus down By Denovo

    gz nubbie xD
  15. Arxchill

    WTS LvL 70 Tauren Warrior

    fiyat 200 ytl olmuştur..
×
×
  • Yeni Oluştur...