Dragonutopia Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 resım gozukmuyor takım gereklı bı oyun yapmak ıcın hemde buyuuuk bır takım....[hline]A little less conversation a little more action please
Gilean Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 önce bir ekip gerekli:)[hline]Experience My Dead Side
Mirage Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 azim sabır fedakarlık Türkiye'de bunlara gereksinim derecesi katlanıyor tabii. Oyunun gelişmişliğine göre parabolik olarak artıyor.
Durlag Mesaj tarihi: Nisan 29, 2003 Mesaj tarihi: Nisan 29, 2003 Maya bilmeli insan tabiy :)[hline]Evil friend with every1,till blade thrust into body... ..........RIM RIM RIM RIM RIM RIM .......... :rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock:
Bone Mesaj tarihi: Nisan 29, 2003 Mesaj tarihi: Nisan 29, 2003 oyun yapımı için bilgi lazım bir kere.. ya da kendi konularının uzmanı bir ekip (dizaynır, programcı, ressam vs..) başka birşeye gerek yok.[hline]Hakkımızda devlet etmiş fermanı. Ferman padişahın kardaş, Dağlar Bizimdir!
arcane Mesaj tarihi: Nisan 29, 2003 Mesaj tarihi: Nisan 29, 2003 vakit sabır takım[hline] Sam, 12 Ocak 2003 01:02 tarihinde demiş ki: eski günlerimde olsam çesmastır'ı da pataklarım da a.k.a. Uçan Sam Sam, 18 Ocak 2003 06:32 tarihinde demiş ki: süperdi ilk red alert'teki mammoth tank biriktirip kafadan dalma olayı Strateji Anlayışım Mammoth'tur
Sufi Mesaj tarihi: Nisan 29, 2003 Mesaj tarihi: Nisan 29, 2003 tek kişiyle mümkün değil. tüm konulardan anlayan birçok kişi bir araya gelmiş bile olsa; grafik, müzik, senaryo ve kod işleri için sağlam bir görev dağılımı şart. 3d düşünülüyorsa modellemeler için en ideal format kesilikle 3ds formatıdır. çünkü poligonların en basit izah tarzı 3ds formatındadır. bunun sebebi bu temel yapısını 1990'lardan beri standart olarak korumasıdır elbette. maya'da yapılan NURBS olmayan modelleri bir biçimde 3ds formatına çevirmek mümkün olsa bile sorunların çıkması muhtemel. bu yüzden 3d oyun modelistlerinin tercihi %100 3dsmax olmakta. obje boyamakta tecrübeli kişilere ihtiyaç var, deeppaint3d tarzı programlarla çalışmış, 2d grafik konusunda yetenekli kişiler şart. deeppaint kullanmak ille de gerekli değil tabi, sadece photoshop ile bile yapılabilir ama uzun yoldan olur. directx rutinleriyle haşır neşir olmuş kodırlara ihtiyaç var. tabi en güzeli assembler ile yazmak fakat bu fazlaca kastırabilir. zaten pek fazla assembler kodırı yok piyasada. c++ sanırım en uygunu olacaktır. hatta delphi bile fazla büyük çaplı olmayan projelerde işe yarayabilir. müzik için müzisyen lazım. o konuda büyük sıkıntı yaşanmaz sanırım ama efektler konusunda özenli bir çalışma şart. tabi hayal gücü yüksek senarist ve dizaynırlara ihtiyaç var. yukarıdaki teknik meselelerin hiçbirine kafa yormayıp ortaya -saçma sapan dahi olsa- sürekli fikir yumurtlayacak tipler olmalı bunlar. eh bu kadar insan bir araya gelince mutlaka ve mutlaka bir koordinatör gerekli. yoksa iş miş çıkmaz. böyle işte :) [Bu mesaj Sufi tarafından 29 April 2003 13:03 tarihinde değiştirilmiştir]
Durlag Mesaj tarihi: Nisan 29, 2003 Mesaj tarihi: Nisan 29, 2003 Sufi yi yakınen tanımalıdır bence :) O ne abi neler yazmıssın ...Blizzard da fln mı calısıyosun?[hline]Evil friend with every1,till blade thrust into body... ..........RIM RIM RIM RIM RIM RIM .......... :rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock:
Öne çıkan mesajlar