trainspotting23 Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Yaşı kurtaran ya da bugun kullanan genç arkadaşlar varsa bu araçlar hakkında bilgi almak istiyorum, motor iyi durumdaysa kolay kolay masraf cıkarmayacagını söylüyorlar tek bildigim bu. 88-92 model aralıgında düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 ahahaha bizim ilk 2 arabamizdi sole bisi dicem 88 yilinda aldigimiz ilk ford taunus turt disindan italdi 4 ileri 1 geri vitesti 92 yilinda aldigimiz turkiyede yapilmisti yad atoplanmisti ole bisi o 5 ilri 1 geriydi babam hep ilk arabanin kat ve kat iyi olduguu soler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gkgokhan Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Bizim de ilk arabamız ford taunus'tu. Araç baya uzun ve kontrolü zordu galiba. Hatırlayamıyorum da tam ama şahane araçtır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
trainspotting23 Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 ben kasaya bayıldım açıkçası içini de kendi zevkime göre dizayn ettikten sonra aşık olurum heralde. 1.6 ve 2.0 ları var kaç km/h'da zorlar bu arabalar sağlıklı bir motorla çıkabilecegi hız nedir rallicilik oynamayacağım ama şehirlerarası yollar için sordum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
trainspotting23 Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 bu tipler hangi yıllar arasında arkadaslar bilen var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gkgokhan Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 trainspotting23 said: ben kasaya bayıldım açıkçası içini de kendi zevkime göre dizayn ettikten sonra aşık olurum heralde. 1.6 ve 2.0 ları var kaç km/h'da zorlar bu arabalar sağlıklı bir motorla çıkabilecegi hız nedir rallicilik oynamayacağım ama şehirlerarası yollar için sordum Abi hatırlamıyorum da "baba arabası misyoneri" gibi konuşmakta istemiyorum. Bayağı dayanıklı kasası var, çokta iyi hız yapıyor. Uzun yollar çooook gittik. Keyfine bak diyor, kazasız belasız kullanmanı diliyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
trainspotting23 Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Henüz almadım ama %99.9 istediğim araba bu ve önümüzdeki ay almayı düşünüyorum artık herseyimi arabaya yatırıcam galiba boya, döşeme, elektronik v.s. vazgecemeyecegim bir araba yapmak istiyorum zamanla. Biraz maymun iştahlı biriyim açıkçası ve bana özel birşey olmadıkça sıkılabiliyorum o yuzden masrafı yapıp yaslanıcam arkama sonra satamam zaten =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Geniş ve konforludur. Öte yandan kasa çok ağır olduğundan yavaş kalıyor diye biliyorum. Yakıt tüketimi de yüksek aynı sebepten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fede Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 oha duygulandım. ilk arabamızdı bizim de. yolda tanker gibi gittiğini, çok sallandığımız hatırlıyorum. bi de babam sürerken kol kası yapmıştı. direksonu sertti baya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fede Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 çevirmesi zordu yani. yanlış anlaşılmasın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
trainspotting23 Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 ona karsı sert olmamı isteyen bi kız arkadasım vardı onu hayal ederek kullanırım bende Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Selam, Tüketim yüksek, günümüz konforundan biraz uzak bir araç. Eğer masraf da yapacağım diyorsan, ABS ve benzeri güvenlik elemanlarına sahip, en azından hidrolik direksiyonu olan, yakıt tüketimi yüzünden zevk alman gereken sürüş aşamasında seni sıkıntıya sokmayacak, karosere para yatırmak yerine oyuncaklara bütçe ayırmanı sağlayacak bir araç seçmen daha iyi olur bence. Araç geniş, kasa ağır, motor yüksek tüketiyor, hızlanma ve son sürat düşük. Ara hızlanmaların da bu aşamada düşük olacağını tahmin edersin sanırım. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 paramecium guzel demis aslinda da bende ufak bisi daha diyim eger klasik bi arac istiyosan 80 sonu 90 basi felan bmw serilerine bakabilirsin cok kral olur ama yok klaiskte gozum rahat olsun felan diyosan paramecium hakli bence daha yeni model 10 gunde bi sorun cikarmicak bisiye bak yane cunku yolda her kaldiginda tamirci dagircaksan astari yuunden phaliya gelir az cok motordan alaman lazim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
trainspotting23 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 aslında olay maddiyata bakıyor biraz, 3-5 liraya ve farklı havası olan nadir araçlardan oldugunu düşünüyorum taunusun, ben alıp kullanmak bir yana her ay düzenli olarak restore etmeyi düşünüyorum yürüründen döşemesine kaportasına kadar. eğer iyi bir masrafla araç cillop gibi olur diyorsanız almaya hazırım yani sıfırlayacagım diyebilirim. ve tabiki motoru iyi durumda olan bir tanesini alırım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Selam, Browser hatası sonucu onca yazı boşuna gitti : neyse artık... Restorasyon orjinal haline çevirmek demektir. ü Ama senin esas yapmak istediğin aracın üstünde oynamak anladığım kadarıyla. O zaman bu araç sana güzel bir proje olur. Direksiyondaki iyileştirmelerden vemodernizasyondan başla; amortisörler, fren sistemi, yakıt sistemi (istersen enjeksiyon yap), soğutma sistemi, kabin havalandırması/ısıtması/izolasyonu, gövde onarımı/koruması/boya ve cilası, aydınlatma grubunun modernizasyonu, elektrik tesisatının elden geçmesi, egzoz sistemi revizyonu, ses ve müzik tesisatı, iç döşemeler ve halıların elden geçmesi... Bunca emek ve neticesinde bir Taunus; klasik değil, tarihte kritik bir yeri yok. Bir de tabi bu işler için "iyi usta"yı bulman gerekecek. kendisi efsanedir ve o iyi usta asla tüm bunlardan anlamaz. Kendi alanında uzman "iyi ustalar" bulman gerekecek. Eski kasa bir 3 serisi alıp o kasaya 3.0 veya 2.0 diesel motor koymaya kasmak çok daha iyi bir macera bence. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2009 1.6 taunus vardı bizde de. Tahminimce '87 model falandı. 95 senesinde satıldı araç. Kitapçığında 156km/s hıza çıkacağı yazıyordu ve gerçekten babamın deneyimlerine göre araba 157'yi görmemiş :D Gerisini bilemeyeceğim, çok küçüktüm. Ama kullanmak çok zor olmasa gerek, babam hızlı kullanan birisidir ve arabanın tek kazası park yerinde dururken birisinin vurup parçalaması olmuştur. Herhalde çok da rezil bi araç değil. Ama çirkin ya(: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tenekeadam Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2009 Bu arabayı 3 ay kullan kas yaparsın.Öyle şık bir direksiyonu var.Ben kullanmadım ama babam hep böyle söyler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arkansis Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2009 hayatını düz yoldamı buldun şehirler arası yollarda pek güvenli olacağını sanmıyorum bundan 2 model üst üste kullandık ben küçükken Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2009 Selam, Kesin kararlıysan en azından ABS uygulanabiliyormuymuş öğren :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar