nileppezdel Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Abi o kombolar efektif olabilir evet ama oyunda, modsuz dlcsiz falan sek halini oynuyosan, item yeri sıkıntısı var. Ateşe dayanıklılık için ayrı set, physicxal için ayrı set, ice ya da electrical için ayrı set tutmak ve her melee savaşçın için birer tane tutmak imkansız gibi bişey. Ayrıca might&magic6 oynuyodum bundan hemen önce, 11'er tane fire, air, water ve earth büyüsü vardı oyunda.. Onun üstüne sadeec 4'er tane fire yada ice büyüsü görünce yaşadığım hayal kırıklığını siz düşünün :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 valla area büyülerinin etkisizliğine ben de katılamayacağım çünkü yukarıdaki combo örneklerinde de olduğu gibi gayet de güzel yavaşlatıp harcıyor kalabalık gurupları aoe'ler ben bu tür büyüleri cast zamanını da hesaba katarak biraz da mobların "koşu yoluna" atıyorum böylece bir iki istisna hariç mutlaka kesiyorum yollarını, birçok kere load yaptığım yerde aoe kullanıp çok rahat geçtiğim oldu o yüzden aoe büyülerinin sayısını arttırmaya çalışıyorum şimdi blizzard'ın kaç koyduğu önemli değil mesela bu şekilde, adamları donduruyor, earthquake indiriyor mesela, etkisi geçene kadar da DD ile bitiriyosun zaten işi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guden Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 ultimate sacrifice :( oyunun bütün sonlarının videolarını koysalar nete keşke böyle teker teker çok uzun sürücek :D tam şu dmg achivementını alıyordum 246 critledi fail oldum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nileppezdel Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Abi item yeri diyorum sana.. Resistance'ları veren armor setleri yanında taşısan ölürsün. Tek tank alistair olacak da 3 ranged'le mi dolaşacaksın şu komboları kullanmak için? Ayrıca komboları da bi yerde bulamıyosun sanırım.. E şimdi earthquake üstü grease üstü fireball üstü inferno gibi bi komboyu kendi kendine bulmak da kolay olmaz heralde di mi? :D Sonuç olarak büyü ağacı yetersiz, oyunun sek haliyle kampa bi sandık gelmemesi de rezalet. Ama oyun mükemmel yine de yani 130 saat oynamışımdır muhtemelen :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 1 tank + 3 ranged optimum evet Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nileppezdel Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Abi o ne yani üst levellara gelene kadar başında saç kalmaz yolmaktan :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Bone said: burdaki area damage büyüleri çok sıkıntı yarattı bende. bg2'de düşman olduğunu bildiğim yerlere 2-3 area damage büyüsü atardım, ordaki herkesin canı azalırdı öyle dalardım. ve infinity motorlu oyunların izin verdiği en saçmasapan abuse idi. burada tankı heallerken onun üzerinden döşeyebiliyorsun ki en makülü bu. wow mageler gibi zıplaya zıplaya ae spam mi yapsaydık moblara? :P ha bu arada golem form şahaneymiş, milletin ortasına dalıp quake & hurl ile the thing rp'si yapıyorum lol. yürürken OP, OP, OP diye çıkıyor ayak seslerim. ha bir de ilk kamp yerinde tier 7 helm bulmak da bal mıdır, dlc midir bilemedim ama adamlar blood dragon dlc ile benim fo2'de oyuna san fransisco'yu soyarak başlama fantezimi legalize etmişler resmen 2009 oyununda. ha bu arada, warrior oynayan arkadaşlar stat'larını neye verdi armor ve skill yetecek kadar str & dex dağıttıktan sonra? str abanmak harici karar veremiyorum bir türlü. ha bu arada spam'lemişim resmen yuh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nileppezdel Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Sam büyü yapıyoruz farkındasın di mi? Zıplaya zıplaya aoe spam de olabilir gayet. Büyücü be. Destruction temelli büyücü oynayıp raistlin gibi herkesin korktuğu bi ölüm makinası yaratmak kadar keyifli bişey varken oynarken kalkanın arkasına sığındığından çok da keyif vermeyen tankı heal manyağı etmek için kenarda duran ekstra bir itemdan farkı kalmıyor büyücünün ve bence gayet bayık oluyor. Dünyayla da alakası var gerçi "magic serves men" olayı, destruction magic abanılmasına templarlar izin vermiyolardır. Ama bu o zevkin oyundan çıkarılmasına sinir olduğum gerçeğini değiştirmiyo :D edik: Warrior için constitution verdim tabii ki, armor falan bi yere kadar büyücüsü var o var bu var dalishlere gelmeden de pot sıkıntısı çok çekiliyo. Canın yüksek olsun ne güzel işte. Bunlarla beraber willpower'a vermek lazım baya bi, zira tek silahla vurunca özellikle kalkan da kullanıyosan 3 ataktan 2si miss oluyor dexterity gayet iyi de olsa. Özel ataklar ya da sustained abilityler çok önemli oluyo bu noktada ve willpower gerekiyor. Bi de cunning'e az biraz bişey vermek lazım. 16 falan yap bırak yani ama ben talent olarak poison making aldım o çok güzel ek damage ve stun vs. veriyor zatne. Bi de intimidate/pursuade olmadan oyunu good olarak oynamak imkansız gibi bişey. Fakir kalırsın valla. Onu da almak için 16 cunning kafi :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guden Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 ha bu arada tank dual twohand hangisi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 yok yahu niye saç baş yoldursun ceset patlatma var erken şahane aoe cc için force field gibin zıkkım var sleep var saykik blast var debuff ve buff var imoende deli gibi heal rejuv vs var teyzede sam fade deki bütün buffları aldıktan sonra ne kadar dex gerekiyorsa son talentlarını kullanmak için o kadar dex ver, sonra sadece str asıl willpower pek efektif olmuyor armor penaltısı yüzünden ama ihtiyacın da olmuyor. 2 t4 skillini atıyorsun sonra momentum u açıyorsun sağ tıklıyorsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nileppezdel Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Abi ya sleep falan denedim ben defalerca onla olan komboları.. Gayet de uyumuyolar olm bunlar. Kandırmayın milleti. Sanki deep roads'dan çıkmadan 10 fincan kahve içip çıkmışlar.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 sam said: ve infinity motorlu oyunların izin verdiği en saçmasapan abuse idi. o motordan değil pek. mesela bg1'de vardı ama expansionda değiştirdiler. moblar dmg yeyince direk saldırmaya başladılar tales'da. bg2'de de mesela sonradan oyunu zorlaştıran modlarda yapılamıyor olması lazım. kolaylık olsun, kafa kafaya girip dövemeyenlere bir yol olsun diye filan öyle yapıyorlar sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 ok düşündüğüm gibi, 2h gittiğim için dex vermedim zaten. kotor gibi forza str anlaşılan. nil, sıfırdan yaratılan bir evrende dnd'deki ultra-gimp başlayıp sonlara doğru god-mode olan büyücü sistemi beklemenin mantığı yok. raistlin bizim için ne kadar hayali bir karakterse bu dünyanın karakterleri için de öyle. ve bilgisayar oyunları için hayli dengesiz bir gelişim sistemi. ae yapa yapa zıplansa çöp olur ki zaten şu oyun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 yok yok demek istediğim 1 tank + 3 ranged kombinasyonunda erkenden ve kolaycana ulaşılabilecek dd, cc, aoe, buff, debuff, heal, wep. ench. vs yani ihtiyacın olan herşey var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guden Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 sam eğer healer karakterle oynıcaksan party de haste aç direk, dex de 30-33 arası olsun bonuslarla, çatır çutur kesiyorsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 fenris said: o motordan değil pek. mesela bg1'de vardı ama expansionda değiştirdiler. moblar dmg yeyince direk saldırmaya başladılar tales'da. bg2'de de mesela sonradan oyunu zorlaştıran modlarda yapılamıyor olması lazım. kolaylık olsun, kafa kafaya girip dövemeyenlere bir yol olsun diye filan öyle yapıyorlar sanırım. iwd'de filan da vardı, druid ile wizard'ın bütün büyü kitabını boşaltmıştım quan-ti boss üzerine. hoş gerçi o oyunlarda bugünkü kadar powerplay yapılamıyordu, ölünce tam ölünüyordu filan, affetmiyordu sistem ama bariz saçmaydı. kolaylık olsun isteniyorsa bunu oyunun kurallarına uydurmanın yolları var. sonuçta kimsenin masaüstü oynarken "şimdi göremediğim karanlığa fireball sallıyorum" dediğini sanmıyorum heh. dex ile attack speed'in alakası var mı ki? yazmıyor statlarda öyle birşey? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 görmediğin karanlığa fireball olsa iyi thiefiyle camı kesip, wizardıyla manastırın içine açılan delikten fireball yağdırıp, kapının kenarında ambusha yatıp, çıkan monklara çöken playerlar tanıyorum ben Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guden Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 haste açtığın zaman attack düşüyor baya ama 3 kat hızlanıyorsun nerdeyse, düşen attack payını kurtarmak için dex 30 olsa yetiyor miss geçmiyor nerdeyse hiç Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lopeth Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 soru diğer yerlere gitmeden redcliff i bitirip, denerime uçup oyun bitirebiliyor mu ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 dex ile attack speeding alakası yok str de vurmak için yeterli bi stat heroic aura ve heroic defense her türlü "tanklama" ihtiyacını gideriyor, con da gereksiz oluyor yüksek willpowerlı ve pot kullanmaktan çekinmeyen wynne ile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Sam said: ha bu arada, warrior oynayan arkadaşlar stat'larını neye verdi armor ve skill yetecek kadar str & dex dağıttıktan sonra? str abanmak harici karar veremiyorum bir türlü. Two handsin sanırım, biraz canını ve staminanı artır, tank olmasan bile damage aldığında healer bir de senle uğraşmasın. Bu arada respec mod ile statları sıfırlayınca müthiş bir köpek ortaya çıkardım, tam Dogo Argentino oldu. Önce charge yapıp ardından da bir dişledimi uzaktaki okçu tipler dağılıveriyorlar, hem de arada 2. tank oluyor rangedları korumak için. Üstüne savaş boyası bile çektim. @nil, zıplayarak büyü falan atmak tabiiki saçmalık, sonuçta bir konsantre ve mental güç toplama var büyü olayında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nileppezdel Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Canım o kısım abartı bence de saçmalık :D Ama hazırlanma olması şart mı? Büyü yaptığın evrene göre değişir o :p Beni rahatsız eden destruction büyüsü kıtlığı hepsi bu.. Büyülerin %70'i falan buff ya da olumsuzx etki. Damage veren az, iyi damage veren yok gibi bişey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 valla bütün oyun boyunca boktan bi grubum vardı, başlarda zorlandım baya. main character dwarf warrior, berserker yaptım sonra dual hand. yanımda morrigan ve artık kim olursa diğerlerine. zaten doğru dürüst adam almadım yanıma hiç, 4 kişi vardı partimde, fazla bi seçenek yoktu :p ama oyunun başlarından sonra(reddcliffe'ten sonra) çok ez mode oldu. berserk açıp allah ne verdiyse dalıyorum bodoslama, aoe falan hiç gerek duymadım. son combat'ta çok kolaydı. tabi normalde oynadığımı da belirteyim :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Sam said: fenris said: o motordan değil pek. mesela bg1'de vardı ama expansionda değiştirdiler. moblar dmg yeyince direk saldırmaya başladılar tales'da. bg2'de de mesela sonradan oyunu zorlaştıran modlarda yapılamıyor olması lazım. kolaylık olsun, kafa kafaya girip dövemeyenlere bir yol olsun diye filan öyle yapıyorlar sanırım. iwd'de filan da vardı, druid ile wizard'ın bütün büyü kitabını boşaltmıştım quan-ti boss üzerine. ilk halinde kapılara filan da sıkıştırabiliyordun. sonra ya exp. la ya da patch le onu da değiştirdiler. ilk çıktığında oyunlar hep oluyordu, sonra değiştiriyorlardı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Lopeth said: soru diğer yerlere gitmeden redcliff i bitirip, denerime uçup oyun bitirebiliyor mu ? hayır, elflerden cücelerden circle of magi'dan filan da yardım alman lazım, yoksa recliffe questi ilerlemiyor zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar