Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Gran Turismo 5 [PS3 Exclusive]


Masquerade

Öne çıkan mesajlar

kastıklarım var kasmadıklarım var. youtube videoları var bu arada licenseların goldları için. baya faydalı. gerçi bir çoğu otomatik vites, abs max ayarlarda yapıyor. haliyle çok kolaylaştırıyor herşeyi.

http://www.youtube.com/user/REXPECT23

bu adamın videoları var Gold için bunları izle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla 4 gundur kilitlendim, oyunu gormeye gelen gt arsizi arkadaslarimdan dolayi kariyer mod da cok ilerleyemedim tur zamani falan kastik split screen oynadik cogunlukla.

oyun tek kelimeyle muhtesem, dun ki patch ile ne degisti bilmiyorum ilk 2 gun olan hantallik da buyuk derecede halledilmis gibiydi. Oyun muhtesem olmasina ragmen maalesef bazi hayal kirikligi yaratan hadiseler var yok degil;

birinci problem interface cok kotu. yarisa gircem araba degistircem ayar yapicam biraz da mod kasayim derken 1231251 tane menu dolasiyoruz ve aralarindaki loading ekranlari hakikaten bayiyor. Patch den sonra bile.

ikincisi hud customization yok, arac ici goruntude bazi araclarin arka aynalarina falan gariban listeler, minimap vs geliyor eziyet oluyor.

diger leaderboard olmayisi, matchmaking, online/offline performans problemleri gibi seylere degineceklerini, kullanici yorumlarini da hesaba katarak her hafta, her hafta olmasa bile her ay patch cikartacaklar yonunde aciklama yapmislar. onlardan bahsetmeye gerek yok.

Driving force gt yorumlarim ise gayet olumlu. direksiyonu ilk 3 gun amator seviyede kullandim, kendinden bazi duzeltmeler yapiyormus, biraz daha darmis hareketi vs gibi seyler var sanirim. Ben suspansiyon upgradelerinden sonra ozellikle de hizli virajlarda hic understeer, oversteer kontrol edemez olunca diger iki secenek olan profesyonel ve simulasyon dan simulasyon a alip ffback i %50 den %60 a cektim, su anda direksiyonun yola cevabi ekranda gordugunz seyle tamamen ayni hissetiriyor. Soguk olan tekerin ters virajda sicak olan tekerlere gore daha fazla kaymaya baslamasi , onden cekisli araclarda ki tork steer a kadar hepsi cok net hissedilir sekillerde.

En rahat seyi de GT dial. oyunun basinda pistin yapisindan emin degilken temkinli bir tur sonrasinda hemen keyfinize gore firsatini buldugunz an traction control, cekis gucu, abs v.b. yi hizlica ayarlamya izin veriyor cok da rahat bi arabirim olmus. Benzer bind lar diger direksiyonlara da atilabiliyor, dualshock a da atilabiliyor hatta galiba menulerden gordugum kadariyla, ama burda kullanmak kesinlikle cok buyuk kolaylik.

Tek sikintim debriyajin olmamasi. O da olsa cok baska bir deneyim olacakti, ama o zaman da heralde g27 satamazlardi =]

Diger bahsedeger problemler ise setin kablolu olmasi. Benim oturus mesafem panele 3.5 metre kadar ve ek usb uzatma kablosu kullanmak durumunda kaldim, benzer boyutlarda salonda oynuyorsaniz kabloyu unutmayin caniniz sikilmasin.

Ayrica gelen arkadaslardan bazilari da paddle shift leri begenmedi, acikcasi ben daha cok vites topuzunu kullandigim icin cok farketmemisim yoklugunu ama gercekten de direksiyon vites kulakciklari gomulu olmak yerine ayri olabilirmis. Yine de dusununce fiyat dusurmeyi secmek icin uygun bi yer gibi duruyor, olsa iyi olurdu ama can sikmayan bi eksiklik olmus.

oynayanlara sorular;
Ben mi farkedemedim yoksa oyunda fren modifikasyonlari yok mu? sadece fren agirlik ayarlarini yapabiliyorum?
Tur replay lerinde fast forward/fast rewind , pitch ayarlarini nasil yapiyoruz? 5 turluk bi yarista bir sahneyi gormek icin o kadar beklememiz mi lazim?
Direksiyon steering degree, brake/trottle dead zone, hassasiyet vs ayarlayabilen oldu mu ? yoksa bunlar sadece amator/profesyonel/simulasyon olarak mi degisiyor?
simulasyon olarak kullaniyorum ama fren asiri hassas bazi sol ayak freni gereken durumlarda icinden cikilmaz hale geliyor.

son olarak yamauchi flaw list asfd

http://cache-04.gawkerassets.com/assets/images/9/2010/11/20zughammer.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

KHaRoN said:

traction control acik oynuyor degil mi? yanlis gormuyorum?

viraj ortasinda frende falan ayni hareketi yapinca direk ters tarafa spin atiyorum cunku.


valla cıldırmak üzereyim bu bölümdeyim ve arabayı virajlarda yolda tutmak mucize herif bi de 1 nci olmuş! valla neyi açık oynuyorsa söyle nerden açılıyorsa bende açayım bu ne lan!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

direksiyona sabit olduğu için vites kısmı yere sağlam basan boyu sana uygun olan veya ayarlanabilir olan bir sehpa alırsın kolay. hatta git bir yapı markete. direksiyon un kitlenmesi için max nekadar kalınlıkta tahta gerekiyorsa o kalınlıkta bir parça kestir bence. ayaklar falanda satılıyor. el işine yatkınsan çok ucuza sağlam kullanışlı birşey yapabilirsin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi bence ayardan çok, direksiyon gerekiyor gold kasabilmek için

hani biraz önce Jeff Gordon Nascar okulunda buna karar verdim özellikle, yarışlarda da eminim çok daha rahat olur dönüşler vs.

Zaten izmit'e gidecem 2 hafta yokum oynayamayacam, dönüşte de bir direksiyon seti alacam artık :) Yoksa sinir krizi geçirecem gibi gözüküyor asdf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DarKRideR said:

abi bence ayardan çok, direksiyon gerekiyor gold kasabilmek için

hani biraz önce Jeff Gordon Nascar okulunda buna karar verdim özellikle, yarışlarda da eminim çok daha rahat olur dönüşler vs.

Zaten izmit'e gidecem 2 hafta yokum oynayamayacam, dönüşte de bir direksiyon seti alacam artık :) Yoksa sinir krizi geçirecem gibi gözüküyor asdf


ahah muhtemelen nascar okulunda şu dubalarla duvara çarpmadan virajın üst tarafından dönmen gereken bölümdesin :) ben gecenin bir körü 2-3 salise farkla geçtiğimde sevinçtek koltuktan havaya zıpladığımı söyleyebilirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mani said:

forcefeedback ten dolayı fazla sarsılmasın ? rahatsız edebilir. özellikle toprak yolda rally yaparken çok fazla oluyor. zangır zangır. direksiyonu sağa kırayım derken camdan fırlatırsın masayla birlikte :P


yüksek ayarda kullanınca kesin devrilirde

en yere yakın ayarda kullanıcagım için bir problem olcagını sanmam.koltukta sandalyede falan otursam tamam ama armuttayken baya gömülüyorum yere :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Red said:

mani said:

forcefeedback ten dolayı fazla sarsılmasın ? rahatsız edebilir. özellikle toprak yolda rally yaparken çok fazla oluyor. zangır zangır. direksiyonu sağa kırayım derken camdan fırlatırsın masayla birlikte :P


yüksek ayarda kullanınca kesin devrilirde

en yere yakın ayarda kullanıcagım için bir problem olcagını sanmam.koltukta sandalyede falan otursam tamam ama armuttayken baya gömülüyorum yere :)


driving force gt icin konusuyorsak forcefeedback kizgin cuce gibi, kudurunca 2 metrelik masif masa falan dinlemiyor yani. benim gozum o ufak seyi hic tutmadi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yani olmazsa onu başka bişi için kullanırım

direksiyonda aldım bu hafta gelir

marangoza yaptırırım bişi.direksiyon standı 100 dolara falan var gereksiz pahalı

ha bide sehpa stand falan tavsiyesi olan varsa söylesin :)

dhden çaldıgım resim bu.bi yerde yaptırılır ucuza bu arkadaşta armutta oynuyor o yuzden bana uyar

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...