huun Mesaj tarihi: Haziran 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 24, 2009 Madem forum sessizmiş, ben de açayım bir başlık. Cadillac, CTS-V 2004'le kendisini baya zor durumda bırakmıştı. Avrupalı üreticileri hedef olarak gördüklerini söyleyip ortaya pek de başarılı olmayan bir araba çıkartınca Top Gear'da dalga konusu bile olmuştu. 2008 Detroit fuarından önce, yeni bir CTS-V artık kimseyi heyecanlandırmıyordu ki... Monticello Motor Klubü pistinde yapılan resmi karşılaştırmada, pisti M5'in yarım saniye de olsa önünde bitirmeyi başardı. Nurburgring'de yaptığı 7:59.32 süreyle dünyanın en hızlı seri üretim spor sedanı ünvanını aldı. 550 beygir güç üreten 6,2 litre bir V8 motoru olan aracın asıl ve en büyük silahı, gene ilk kez Cadillac'ın STS'in de kullanılan Magnetic Ride Control dedikleri bir teknoloji. Süspansiyon olarak mıknatıs kullanan bu teknoloji, milisaniyelerle ölçülen sürelerde aracın yola tepki vermesini sağlıyor. Aracın dış görünüşüne özellikle Avrupalı forumlarda eleştiriler gelmiş ama ben kesinlikle beğendim. Amerikan arabasıyla, yiğit adamın sevdiği çirkin olur. Resimler biraz kalitesiz. ilginçtir çok fazla bir görsel yok arabayla ilgili, olanlar da hep aynı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eralp Mesaj tarihi: Haziran 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 24, 2009 Eski cts-v den bir fark göremedim dış görünüş olarak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Haziran 24, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 24, 2009 andırıyor; ama fark var baya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Haziran 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 24, 2009 hala cirkin bir araba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Haziran 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 24, 2009 çok seviyorum bu aleti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2009 Selam, Kaportayı dizayn edenleri linç edelim :P İçi nedir öyle ya! Konsol yerleşiminde bazı avrupalı firmalar c/p yapılmış sanki ;) Acep kalitesi falan nasıl? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Haziran 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2009 ic kalitesi bir amerikan icin cok iyi gibi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Haziran 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2009 abi ben sunu anlamiyorum elin japonu 2.0 motorla 400 peygi uretiyo bu amerikalilar hala 1 e 1 tutturamadilar ya 6.5 litreden 650 beygir cikarin bari Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Haziran 25, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2009 iç kalitesi için iyi şeyler yazılmış hep. değişik bir madde kullanılmış kaplamada, kaşmir gibi görünen mikro fiber bir zamazingo. kir tutmaz, rengi solmaz yeni bişe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Haziran 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2009 beğenmedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2009 Selam, Ön tampon tasarımı diye birşey bilmiyor bunlar :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eralp Mesaj tarihi: Haziran 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2009 nfs underground dan seçip beğenmişler bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar