Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

En büyük otoyol ihalesi sonuçlandı


Böjeek

Öne çıkan mesajlar

neden 35 dolar?

koskoca bir tır düşünün. evet, tır. km kaç para yakar sırtında 50 ton yük varken? işte bu yüzden.

önce para kazananlar kar edecekler, sonra para harcamaya razı olan, sonra da yol devlete kalınca herkes.

o yoldan para kazanmayanlar, o yoldan geçecek parası olmayanlar ne yazık ki en sona kalacaklar para kazanmak için. verdikleri vergilerle değil, özel teşebbüsün sermayesiyle yapılan yol 20 sene sonra onlara kalınca faydalanacaklar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yani neden dolar demek iştemişş. neden ytl veya tl olark fiyat verlmemiş diyo, ben de aynı kanıdayım. herneyse.. yeni yol muhabbeti süper. ama bence artık oto yollardan ziyade demir yollarına önem verilmeli. bir çok altın değerindeki işletmeyi özelleştiriyorlar. telekom tüpraş vsvs. yahu demir yolları öldü ağlayanı yok. onu bi özelleştirsenize madem. şöle 10 yılda meir ağlarla örülüp de 2 yılda örümcek ağı tutan demir yollarını tekrar 10 kat 20 kat arttırıp heyeri ray yapsalar. hızlı trenler yapsalar. japnlar 500km lik trenle gidiyorlar. almanlar manyetik kaldırmalı raylarla süper hızlı yolculuk yapıyolar.. biz hala 40 km den 80 km ye hızı arttırılan tren = hızlandırılmış trenle yolculuk edioruz. 2 tane yeni hızlı tren geldi onları da alıp 5 yıl depoda çürüttüler. neden çünkü raylr 1915 lerden falan kalma diye. bi bıraksınlar şu demir yollarını bi önünü açsınlar. amerika neden zenginleşti. çünkü yıllarca paso demir yolu yaptı onla insan ve mal taşıdı.. benzinimiz yok kullanmaya, otoyolla gidiyoruz her yere.. bak THY özelleşti. iflas ediyodu şimdi dünya devleri arasında... bilmiyorum bu demir yolları muhabbeti özellikle yapılıyo.. özellikle gelişimi engellenio.. hadi hayırlısı..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

projenin finansmani ve planlamasi dolar uzerinden. haliyle dolar lafi donuyor. 50 ytl verip gececez iste kopruden. fena bir ucret degil bence.

once, tam hiz kopruyu yapacaklar ve oradan kazandiklari para ile obur taraflari halledecekler. kuzeyden guneye inecekler. yami ayvalik bir kac seneye kadar istanbulun arka kapisi olacak. yazlik, arsa filan varsa yasadiniz. ikinci kopruyu yapan japon firma sorumlu olacak kopru insaatindan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sinad said:

yavaş gitsin 3.5 saattede

ben nasıl 3.5 saate düşüreceklerini anlamadım.
zaten kocaeli minumumda 1 saat
köprüyüde çok hızlı geçtin
ee sonra balıkesirden sonra yol çokta iyi değil ki.


mevcut yollarda izmirden istanbula arabayla saglam basarsan 5 saatte falan gidiliyor , otoyolda bence 1.5 saat azalma normal
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...