screwy Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 itemizasyonla progression arasındaki farkı anlatabildigimi sanıyordum ama olmamıs. suan oyunda olan hic biseye heyecanlanmıyorum. ffivx wikiyi acıp su dungeondan ne duser acaba, craftingle su rare i yapmak icin hangi moblardan item kovalamam lazım diye bakmıyorum. duz xp ve quest item alıyorum o yuzden meh oyun. end game inin acayip iyi olması lazım ki suan yaptıklarıma bi 30 level daha katlanıyım. vendordan 200gp ye aldıgım item kendi levelimda craft ettigim itemdan 400 kat daha iyi.
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 5 yildir filan, hicbi oyunda yapmiyoruz o dediklerini.
screwy Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 ve hala derdimi tam anlatamadıgımı dusundugum icin tekrar yazayım derdimi. derdim su: gunumuzde bi oyunun oyuncuyu ilk 5 - 10 saat aralıgında heyecanlandırıyo olması lazımki devamına baksın hele bu oyun 30 dolara cıkmıs ve sub lı bi oyunsa bu oyunu ilk 10 saatinde heycanlandırıcak hic bisey bulmayan adam siler sub falan da yapmaz. Zaten de topicteki ilk cumlelerimden biri de "bir dahaki aya hic kimse oynamıycak" idi. tum argumanlar bunun uzerine kurulu. yoksa oyunu 30 saat oynayıp keyif alırsınız ama bu oyunu ne cok kisi oynuycak ne de 2 ay oynuycak.
screwy Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 aquila said: 5 yildir filan, hicbi oyunda yapmiyoruz o dediklerini.o yuzden de hic birini 1 aydan fazla oynamıyoruz =)
Xenus Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 screwy said: ve hala derdimi tam anlatamadıgımı dusundugum icin tekrar yazayım derdimi. derdim su: gunumuzde bi oyunun oyuncuyu ilk 5 - 10 saat aralıgında heyecanlandırıyo olması lazımki devamına baksın hele bu oyun 30 dolara cıkmıs ve sub lı bi oyunsa bu oyunu ilk 10 saatinde heycanlandırıcak hic bisey bulmayan adam siler sub falan da yapmaz. adamlar tersini yapmış ama level arttıkça oyun heyecanlandıracak hale getiriyor. dungeonlar falan challenging oluyor iyice. 25 level'a kadar 5 farklı dungeona girdim. başlarda fate'ler bile çok boş mob kesmece, ileride fate'ler gw2'deki dynamic eventler gibi oluyor itemizasyon için daha çok erken, bende fazla araştırmadım yani ama raid seti var, grand company setleri var, crafting bok püsür var. pvp seti de çıkar. önemli olan end game zaten. şimdilik benim için yeterli. yoksa dungeondan düşen aethernal blue silahlara glow ekleyecekler. birde oyun story heavy mmo. 100000 satır var herhalde.
Kanuni Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 screwy said: itemizasyonla progression arasındaki farkı anlatabildigimi sanıyordum ama olmamıs. suan oyunda olan hic biseye heyecanlanmıyorum. ffivx wikiyi acıp su dungeondan ne duser acaba, craftingle su rare i yapmak icin hangi moblardan item kovalamam lazım diye bakmıyorum. duz xp ve quest item alıyorum o yuzden meh oyun. end game inin acayip iyi olması lazım ki suan yaptıklarıma bi 30 level daha katlanıyım. vendordan 200gp ye aldıgım item kendi levelimda craft ettigim itemdan 400 kat daha iyi. bir daha da heyecanlanmayacaksin.. derdin veteran mmo player olman. like us.
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 sorun oyunların tırt olması ve kimsenin radikal kararlar almaya cesaretinin olmaması.
barbu Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 http://i.imgur.com/JHdONuE.jpg gizli class jedilık açtım. onu kasıcam
barbu Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 ilk questim kendime düzgün bir bot bulmak.
screwy Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 gw2 de kaliteli heyecanlanmıstım gunde ortalama 17 saat oynadım profession kastım levelladım pvp ye girene kadar iyiydi ama full level pvpsi 0 rewardingdi oyun "e acar cs oynarım ozaman ne farkı var" dedirtti. onlar da o kısmını yanlıs/eksik yapmıstı. kısaca heycanlanmak mumkun oyunu heyecanlı kılmayı becerince insanlar heyecanlanıyo. ki ben cok veteran bi mmo cu degilim(sure olarak uzun ama cok genis bi oyun tabanım yok yani) uo wow bi kac tane de yan mmo oynammısımdır okadar yani baya düz oyuncuyum yani. beni heyecanlandırmak baya kolay. ama rifti bile ilk actıgında bu oyundan daha fazla heyecanlandırıyoken ya da 8 senelik begenmedigimiz "artık cok dandik" yeaa dedigimiz wow 15. karakterimi tekrar kasarken bundan ondeyse ve bunu kabul ediyosam ve baska bi oyunda hazır arkadaslarım itemlarım varsa neden sub yapıp bunu oynayayımı soruyor insan. sonra cevap vermesi kolay oluyor. baltalı ilah cok uygun oldu =).
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 heyecan bekliyosan yanlis yerlerde ariyosun, gunde 2-3 saat oyun oynayip, zaman gecirip eglenme pesinde insanlar. gunde 17 saat oynadim 3 gunde butun oyunu bitirdim, hic heyecanlanmadim tarzi seyler zaten yanlis. oyun oynamayi ogrenin once, at kafalari.
screwy Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 sanki 2 ayda levellasaydım pvp rewarding olacaktı.
Glatheros Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Xenus said: abi ben onu diyordum sana dün işte http://support.na.square-enix.com/faqarticle.php?id=5382&la=1&kid=68218&ret=main EA keyi için yazmışlar bir kerelik yardımcı oluyorlar ama CE keyi içinde olur herhalde ticket attim zaten buyuk olay cikmis reddit ve SE forumlarinda. ADD a new platform Register new account service diye secenek vardi sonra bu kadar olay cikinca sayfayi deistirmisler, register new account service i kaldirmislar heralde duzeltirler ama 30 gun yanacak diyorlar. birde 2 hafta resolve suresi varmis. Bakalim.
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 pvp'nin rewardi rakip oldurmek. niye hep elinize bisey verilsin istiyosunuz anlamiyorum.
screwy Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 direk ekmek i alıntıyorum. moba ve fps lerde adam oldurmek odul olabilir. ama rpgler karakter progression ı ustune kurulu. progression, bragging right gibi karakterinle seni yukarı tasıyacak seyler yoksa ac cs oyna neden bi de karakteri levellamak icin 200 saat harcıyım.
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 zaten orda tikaniyosunuz, o zaman harcadigin sey oyunun kendisi lan, amacin o surec zaten, sonunda olucak sey degil.
Glatheros Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 screwy said: gunde ortalama 17 saat oynadım wow 15. karakterimi tekrar kasarken
screwy Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 aquila said: zaten orda tikaniyosunuz, o zaman harcadigin sey oyunun kendisi lan, amacin o surec zaten, sonunda olucak sey degil.amac dedigin sey beklentiye bakar. ben gelip burda neden cs de 3 fazla vuran dusmuyo diye kızsam atar yapsam sacma kacar cunku oyunun konsepti o degil. ama rpgnin temelinde karakter progression var o durdugu anda oyun da bitmis demektir. ki insanlar icin de boyle oldugunu kanıtlayan onlarca vaka var.
Kanuni Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Sparkcaster said: sorun oyunların tırt olması ve kimsenin radikal kararlar almaya cesaretinin olmaması. radikal kararlar nedir ?
barbu Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 ya screwy konunun mutluluğunu emdin bitirdin yeminle :D oyna abi işte.
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 oyunun tamamini oyna, belki cok hosuna gidicek biseyler bulursun. gunde ortalama 17 saat oynayabiliten varken, neyin sikayetini ediyon lan 15 level oynayip.
screwy Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2013 olm sıkıldım 8 saatte. ben de buraya cemkiriyorum iste. cunku sıkıcı yapmıslar oyunu
Öne çıkan mesajlar