Anelor Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 abi bence ownage olayi yani bi cs de mesela adama TAKAROOV diye ak-47 ile headi koyup rovasata actirinca acaip bi haz aliyodum ben adamlari telef etmekten geliyor bole 10 headshot streak cekmedin verdigi bi yucelik duygusu bi buralari ben yarattim duygusu egon oyle bi oksaniyorki zihinsel bi tokluk bir ograzm yasiyorsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Call of duty güzel veriyor hissi. Oynadığım en eğlenceli multiplayer fps. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LathspeLL Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Source ile yapilmis Sin episode 1'de o hissi cok iyi veriyordu. CoD4'te de var. Ama mesela HL2 ve episode'larda yok. HL2'nin makinalisindan nefret ediyorum mesela. Combine'larda falan vurdugunun belirtisini goremiyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 bende sin i yzmaya girmiştim :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 evet arcane'in yazdıkları gibi sayılı faktörler var o hissin oluşmasını sağlayan. oyunun başarısını ölçmedeki izafi bir kıstas denebilir o bakımdan. bir çorbaya her malzemeyi koyup sonuçta ortaya çıkan "aha olmuş" dedirten tad gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Dark_Angel- Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Bazı oyunlarda o kurşunun saplandığı hissini alıyosun böyle bence sesle alakalı. Mesela mount&blade de ok adama girdigi zaman karpuz gibi yarıyodu ohş diye. Cod4 tede mesela adamı vurdugun zaman yakındaysan öezllikle o kurşunun adama girişinin sesini duyabiliyosun.Half Lifetada var o. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calimero Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 arcane said: O olayı sağlayan birden fazla faktör var: - Ses efektleri: silahtan ve sesten - Görüntü efektleri: kan, kıvılcım, toz, - Silah tepmesi - Hit box, nerden vurduğunun etkisi - Fizik tepkileri vb. daha da gider bu liste Bioshock o hissiyatı çok iyi veren bir oyun değil ama Half-Life hiiiiç değil yani. Day of Defeat ve FEAR (ilk oyun) örnek verilebilir. Ben olsam hissiyat diye tanımlardım. Gerçekçilik farklı birşey. Bu daha çok kişinin deneyimiyle alakalı. +1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Dark_Angel- Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Half Life hiiiç değil de değil be abi o roketi koyup adamın kolu bacagı yanına fışkırınca...Gerçi o kadar değil evet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar