Suark Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Otoyolda gidiyorsun 130 üstü bir hızda. Bir otobüsün( ki o da kesin 125le gidiyor) yanından geçtiğinde veya bir kamyonun Araba onun yarattığı rüzgardan etkilenip sallanıyor. Biraz dıştan alınca bu etki azalıyor ama her zaman bu olmuyor. Şimdi diyelim ki 180 le gidiyorum, otobüs görünce orta şeritte yavaşlıyorum korkudan. Var mı buna bir çözüm? ne yapmak lazım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 araba degistirmek :) daha buyuk daha genis downforce u daha fazla araba alman Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hoccemama Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 aynı şeyi motosikletle deniyorsun sonra araba kulandığın zaman hiç bişey hissetmeyeceksin sanki olmamış gibi gelicek :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Selam, Hissettirmeyecek tek aracın tank olduğunu düşünüyorum :) Daha alçak bir araç, daha sportif amortisör grubu, daha küçük kesitli araç... Bu değişkenlere sahip olursan etkisi daha az olur. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Para'nın da dediği gibi, yeterince ağır olmayan her araç sallanır o konumda. Otobüsün yanından geçerken sallayan şey onun rüzgarı değil çünkü, o taraftaki kesilen rüzgar. Boş tarafınızdan deli gibi rüzgar geliyor, otobüsün olduğu taraftan gelmiyor, yana çekiyor tabii o zaman da. Birazcık hız kesip, biraz da o çekmeye hazırlıklı girersen sorun olmaması lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 tekerlek yuvalarındaki hava basıncını eşitlemek için tamponlarda kanal ve stepneyi iptal edip venturi tüneli yaptır arkada :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 tüh =) bide otobanda esince rüzgar tilt oluyorum. Ulan bakıyorum clio 150liyle gidio hıc savrulmuo benım cıvıc massallah duz gıdemıo heh Bısı kesfettım - ya da denk geldi - içeriye hava almayınca havalandırmadan daha stabıl gıdıo sankı Bide, spoiler işe yarar mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Renault 11 Flash Renault 9 Spring Bunlara binebilirsin. Böylece sürüş zevkini roller coaster tadında yaşarsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Peki bu olayın tehlikesi var mıdır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Abi yoldan çıkabilirsin yani şimdik 200le falan girersen bişiler olabilir olmasa bile ben çok korkuorm. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 O da güzel corsa sürerken yanımdan tır geçmesini seviyorum ben direk salıncak gibi oluyo ama yoldan savurabileceğini hiç düşünmemiştim o denli sürkülans yaratırmı bilmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Viyadükte 2 otobüs arasından geçerken arabanın arka camlarını açmayı sakın denemeyin! Hatta yüksek hızda arka camları açmayın, viyadüklerde hiç açmayın. Öylesine söyleyeyim dedim de konuyu görünce aklıma geldi, bahsedilen sorundan çok daha vahim sonuçlar meydana gelir herhalde (: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 29, 2009 Selam, Spoiler takarsın ama bu sefer de aracın yüksek hızlara çıkınca arka aksta bastırma kuvveti oluşur. Bunu dengeleyen bir ön aks kuvvetine sahip olmazsan eğer aracın ön tekerlerinin yere tutunmaları zayıflar. Bu da aracının yolda gezmesine neden olabilir. Hatta ters bir rüzgar ile havalanan Mercedes'in LeMans aracı aklıma geldi :) Büyük kesitli bir araç yolda ilerliyor. Havayı yararak yol alıyor. Önündeki hava kütlesi aracın sağına ve soluna geçiyor. havanın hacmi sabit, kesit dar olunca havanın hızı artıyor. Artan hava hızı ise ortamın basıncını düşürüyor. Sizin aracın yarattığı basınç düşüşü ile büyük aracın yarattığı basınç arasındaki fark ise sizin aracınızı sarsıyor. Aynı sarsılma diğer araçta da olur ama kütle/etkileşim oranından dolayı siz daha fazla hissediyorsunuz. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar