Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Patch 1.2.1 Highlights


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
sabo seni de kaybettik. (:P)

wounds debuff 1:1'den 1:3'e nasıl geldi demişim, millet gitti cleansing power'mış da bilmemneymiş, ne alaka? tonla dengesizlik var zaten dest lehine, mdps sınıfı var skirmish stance shadow warrior menzilinde aoe spam sallayan, bw halt etmiş. rof stacklenmiyor, pos stacklenmiyor ama demo nasıl stackleniyor haberiniz var mı? git to da şopar herkesi nasıl sabitliyor yerine haberiniz var mı? o dot kalksa ne olur kalkmasa ne olur kafana demo spam yediğinden ölüyorsun zaten.
Mesaj tarihi:
ne demek yav "cleansing power ne alaka" :)

sen orada "yuh dengesizliğe bak bu ne be" modunda yazıyorsun açık açık, dest oynayan adam da gelip tabi ki cleansing power'ı örnek vericek bundan doğal birşey yok ki.

illa ki buradan bir tartışma çıkacak yani sen onu yazarsan oraya, bunu öngöremediğini sölemicen inşallah :)

healing debuff
knockdown/disable/stun/snare
armor debuff

vs vs gibi şeyleri de karşılaştırman lazım eğer sen birşeyi öne sürüyorsan.
Mesaj tarihi:
şu bakımdan ne alaka: benim eleştirdiğim olay wounds debuff'lar iki tarafa da eşit dağıtıldı ilk geldikleri zaman, bg ve kotbs'e verildi sadece 2h ile. sonra 1h chosen'a verildi ve şimdi gene marauder'a verildi. cleansing power da, widespread demolition da, bilumum diğer faction'a özel taktikler zaten mevcuttu, hep vardı. yani wounds debuff'ların dengesiz dağıtılmasının zerre kadar alakası yok.

öbür saydıklarını kıyaslarsak dest gene önde ama onu dahil etmek değil maksadım bu başlığa, yamayla gelen yeni bir dengesizliği eleştiriyorum. başlık ile alakasız dengesizlikleri burada konuşmanın pek anlamı da yok.
Mesaj tarihi:
ben onu bunu bilmem 1.2 den önce chosenları(2h olanlar) kesiyordum knightım ile.şimdi beni dalga gece gece kesiyorlar %50 block olmasına ragmen. neymiş str leri yüksek diye blocklıyamıyomuşum. oldu ben kalkanı zaten casterlara karsı takıyodum ya.

nerden nereye geldik. her patch ile bi hayal kırıklıgına uramaktan sıkıldım. bari pvp de bittim gidim pve yapim dedim onda da lv yi degiştirdiler kesemedik n'kari yi dün akşam. elemanın yere actıgı mor halkalar sn de 2k+ vuruyor. healerlar kacamadan ölüyor. bir daha ki sefere zaten butcherı gecebilecegimizi bile sanmıyorum. bu sefer patchden önce gecmiştik onu allahtan...
Mesaj tarihi:
rof stacklanmiyor ama rof + fireball barrage + annihilate + napalm vb. skiller beraber kullanilabiliyor.
nedir bu dengesizlik dedigin icin cleansing power ve diger taktik-skilleri ornek verdim.demolition spam diyorsun.sizin white lionlarin da demolition tarzi bir skilli yok mu? Slashin Blade + Pounce spamlanmiyor mu? onlar stacklanmiyor mu?
1.2 patchinden sonra cogu marauder charini rolledi.590 str li choppamla marauderimden fazla dmg vuruyorum.Demolition spam mutated agressor + ferocious assault la beraber kullandigimda 875 kritledim..bu comboyuda en fazla 10 sn boyunca kullanabiliyorsun sonra dmg in kritlerse 500lere dusuyor.
1 wp tek bir group heal ile verdigin dmg i outhealleyebiliyor.
Emrah moduna girip benim hic skillim olmadi ki amca demediginiz kaldi.Onu da yakinda dersiniz:)
Mesaj tarihi:
sardius said:
ben onu bunu bilmem 1.2 den önce chosenları(2h olanlar) kesiyordum knightım ile.şimdi beni dalga gece gece kesiyorlar %50 block olmasına ragmen. neymiş str leri yüksek diye blocklıyamıyomuşum. oldu ben kalkanı zaten casterlara karsı takıyodum ya.

nerden nereye geldik. her patch ile bi hayal kırıklıgına uramaktan sıkıldım. bari pvp de bittim gidim pve yapim dedim onda da lv yi degiştirdiler kesemedik n'kari yi dün akşam. elemanın yere actıgı mor halkalar sn de 2k+ vuruyor. healerlar kacamadan ölüyor. bir daha ki sefere zaten butcherı gecebilecegimizi bile sanmıyorum. bu sefer patchden önce gecmiştik onu allahtan...

str olayi biraz abarti oldu sardi.!1195 strm varken mathias la greeze beni block manyagi yapiyordu.
Chosenlarin guclenmesinin sebebi skillerinin spirit dmg vurmasi.Resistance a vuruyor armoru gormuyor.Rending Blade de orderin aglamalarina dayanamayan devsler tarafindan da nerflendi:)Oyunun ismini QQhammer diye degistirsinler tam olsun
Mesaj tarihi:
fallou7 said:
demolition spam diyorsun.sizin white lionlarin da demolition tarzi bir skilli yok mu? Slashin Blade + Pounce spamlanmiyor mu? onlar stacklanmiyor mu?
1.2 patchinden sonra cogu marauder charini rolledi.590 str li choppamla marauderimden fazla dmg vuruyorum.Demolition spam mutated agressor + ferocious assault la beraber kullandigimda 875 kritledim..bu comboyuda en fazla 10 sn boyunca kullanabiliyorsun sonra dmg in kritlerse 500lere dusuyor.
1 wp tek bir group heal ile verdigin dmg i outhealleyebiliyor.
Emrah moduna girip benim hic skillim olmadi ki amca demediginiz kaldi.Onu da yakinda dersiniz:)


e pes doğrusu, cidden pes. slashing blade ile demoyu bir tuttun ya, bir de mara oynamışsın güya.

30 feet vs 50 feet
%50 armor ignore vs %0 armor ignore (dmg'yi neredeyse katlıyor)

ap'si iki katıydı ve 5sn cd vardı daha geçen yamaya kadar zaten. onları değiştirmelerine rağmen hala fersah fersah gerisinde, pounce da çöp, düşmanın içine dalınca gg. trenlemeye uygun ability değil.

hangi sunucuda oynuyorsun bilmiyorum da sizin dest bir düzine marauder'ın yanyana demo spamlediğini görmemiş herhalde. pos'u öpüp alnıma koyarım, ondan kaçabiliyoruz en azından. demo spam uzaktan yakından 10.

şoparın imbalığını zaten taaa çıkmadan biliyordu herkes, ama o kadar rahata alışmış ki maralar hooop hemen gemiden atladı bir kısmı disorient nerf gelince.
Mesaj tarihi:
ustumde full sentinel var ve yedigim dmglere bakin.Auto atki 1300 critlemis:)
resim

biz dual kulaniyoruz siz two handed.Two handed in dpsine bak bir de dualinkine bak.
%50 armor in altina vurma taktigi ile bright wizarda 550 vuruyorum.kritlerse 700 e cikiyor.Bu mudur yani?
oyunun mekaniklerinden haberin var mi bilmiyorum.Stat coefficiency diye bir olay var.ve demolition strden str nin verdigi + dmgden baska bir sekilde yararlanmiyor.
160 str = 32 dmg artiriyor
800 str ile 500 vuruyorsan 960 ile 532 vuruyorsun
bu mudur imba dedigin skill?
50 feet diyorsun.Pounce gibi aoe dmg vuran bir skilliniz var hala gozunuz 50 feet rangete.30 feet range disindaysa ziplarsin kafasina ardindan slashingi spamlarsin.
+ thunderous blow a laf etmissin..


Trained to Hunt: Increases the pet's Strength, Toughness, Wounds, and Weapon Skill by 50% of the Strength, Toughness, Wounds, and Weapon Skill that the White Lion has in item stats.
Trained to Kill: Increases the pet's Strength and Weapon Skill by 100% of the Strength and Weapon Skill that the White Lion has in item stats .
Trained to Threaten: Increases the pet's Toughness and Wounds by 100% of the Toughness and Wounds that the White lion has in item stats..

Sopar imbada slayer imba degil oyle mi?:) 40 sorcerer a flurfy ile 3200 kritledi.flurfy dedigim skill Aoe dmg vuran bir skill.
baska bir skillide berserkken kullanildigi taktirde.20 sn boyunca slayerin ataklari ne parryleniyor ne blocklaniyor ve skillin cooldowni 30 sn..
Mesaj tarihi:
order bazı kariyerlerde ön plana çıkıyor olabilir ama örnek verdiklerin abuk olmuş. nitekim

mara >> WL
choppa > slayer

choppa'lar tank gibi dolaşıyorlar ekstra 1600 hp'leri ile.
mara da WL'den genel olarak net daha iyi zaten herkesin kabul ettiği gibi.
Mesaj tarihi:
öyle bir yazmışsın ki sanki slashing blade daha fazla etkileniyor o coefficient'lardan ahah. demo spam > WL, pounce'la mounce'la kimse ölmez dest wb'sinin içine giren WL dışında. mara ise geri kaçarken bile demo spamleyebiliyor kimsenin dokunamayacağı menzilden. ha 30 feet arc ile 50 feet arc'ın feetkare olarak kapsadığı alan bambaşka ayrıca, +20 gibi düşünülüyor herhalde. alakası yok, iki katı belki daha fazla alana vuruyor. ayrıca armor bypass olayını hala görmezden geliyorsun.

WL kedilerinin dandikliği evrensel bilinen bir olay, geçiniz onları. pet 50 feet arcing önündeki herkese vurmaya başladığı zaman konuşuruz.

şopar slayer'dan çooooooooook daha iyi, defalarca anket yapıldı hangi sınıf daha iyi diye ve açık ara şopara oy verildi, wha'da hem şopar forumunda hem de slayer forumunda aynı şey oldu. armor debuff, %50 crit bonus dmg, 160 wounds, git to da şopar ve daha niceleri, slayer şopardan iyi diyorsan hiç tartışmaya gerek yok. önce gidip ability, mastery ve tactic'leri bir karşılaştır kendin rica ederim.
Mesaj tarihi:
sabonis said:
order bazı kariyerlerde ön plana çıkıyor olabilir ama örnek verdiklerin abuk olmuş. nitekim

mara >> WL
choppa > slayer

choppa'lar tank gibi dolaşıyorlar ekstra 1600 hp'leri ile.
mara da WL'den genel olarak net daha iyi zaten herkesin kabul ettiği gibi.

herkes? sen ve sen mi?
http://img207.imageshack.us/my.php?image=terian008.jpg
1350 dmg medium armora.ben daha bugune kadar 1350 dmg vuramadim bir wl ye.

1600 hpleri oldugu icin mi tank gibi dolasiyorlar? heavy armor mu giyiyorlar? berserk olduklarindan %50 armor ve resistance lari dusmuyor mu yoksa slayerlar gibi? irksal ozellik bu.sizde de 660 armor , yediginiz stun suresini %50 azaltan taktiginiz auto atk speedinizi artiran baska bir taktiginiz var.
Mesaj tarihi:
Sam said:
öyle bir yazmışsın ki sanki slashing blade daha fazla etkileniyor o coefficient'lardan ahah. demo spam > WL, pounce'la mounce'la kimse ölmez dest wb'sinin içine giren WL dışında. mara ise geri kaçarken bile demo spamleyebiliyor kimsenin dokunamayacağı menzilden. ha 30 feet arc ile 50 feet arc'ın feetkare olarak kapsadığı alan bambaşka ayrıca, +20 gibi düşünülüyor herhalde. alakası yok, iki katı belki daha fazla alana vuruyor. ayrıca armor bypass olayını hala görmezden geliyorsun.

WL kedilerinin dandikliği evrensel bilinen bir olay, geçiniz onları. pet 50 feet arcing önündeki herkese vurmaya başladığı zaman konuşuruz.

şopar slayer'dan çooooooooook daha iyi, defalarca anket yapıldı hangi sınıf daha iyi diye ve açık ara şopara oy verildi, wha'da hem şopar forumunda hem de slayer forumunda aynı şey oldu. armor debuff, %50 crit bonus dmg, 160 wounds, git to da şopar ve daha niceleri, slayer şopardan iyi diyorsan hiç tartışmaya gerek yok. önce gidip ability, mastery ve tactic'leri bir karşılaştır kendin rica ederim.



karsilastir diyorsun tek tek skill skill taktik taktik karsilastir bakalim.gercek gozunun onunde ama nedense gozunuz ama gercegi gormek istemiyorsunuz.elinizdeki skillere bu kadar ezilmeniz karakterin kotulugunden degil sizin kotu oynamanizdan dolayi.Bunu da kendinize yediremiyorsunuz moku mythice ve charin ezikligine veriyorsunuz:) neyse gecer zamanla ogrenirsiniz oyunu.
1600 hp taktigi ooooo 660 armor auto atk speed %50 stun recover kritik dmginiz bile okuz gibi.her kaybettiginiz %10 hp kadar %10 crit dmg kazaniyorsunuz.hala agliyorsunuz.Bir nuke unuz eksik.Anlamiyorum orderi memnun etmek icin mythicin daha ne yapmasi lazim?Adamlar order icin 2 kere patch cikardi hala yaranamadilar size.kaldirsinlar destructionda ki butun skilleri o zaman.Destruction auto atk harici baska bir skilli olmasin.Ama o zamanda auto atklari cok vuruyor nerf auto atk diyeceksiniz.
50 feet diyorsun tamam peki o skill sizde yok.hem 50 feet rangeniz olcak hem pounceniz olcak oyle mi?
Bu sekilde aglamaya devam ederseniz eminim onu da verirler size:)
Mesaj tarihi:
cidden oyun hakkında zerre fikrin yokmuş, %50 crit tactic bonus ile mara'lara zaten verilmiş olan (yukarılarda adını yazdım hatta) hp kaybedince artan crit bonusu bir tutan insanla tartışmanın anlamı yok. ez mode faction seçince otomatik pro olunduğunu sanmaya devam edebilirsin.

bütün oyun dest'in avantajı üzerine kurulmuştu, 2 yamayla düzelmez bu.
Mesaj tarihi:
aglamaya devam et o zaman.
Not: %50 crit bonusu degil %25:) ac bi choppa , carrier masteryden bak.taktigin ismi Stab your gooder.bol keseden salliyorsun ya tutarsa ha.wardbden skillere bakmakla proluk olmuyor:)

Devastate
oo bizde aglayalim bari:)
Mesaj tarihi:
giantslayer buildi zaten 2hsiz kullanilmaz sam the bilirkisi.
+ sanki 2h cok kotuymus gbi konusuyorsun.2h in spike dmgini duallerde bulamazsin.dualde %10 parry kazaniyorsun ama 2hde de karsi tarafin parry rateini %10 dusuruyorsun:) aa yeni bir sey daha ogrenmis oldu neyse zamanla ogrenirsin bu oyunu:)
Mesaj tarihi:
senden öğrenmeyeceğim kesin, WL maradan iyiymiş lol. çok mara ile tartıştım wha forumunda ama kendini en acındırmaya çalışanları bile WL'nin daha iyi olduğunu iddia etmedi. kal sağlıcakla. (:P)
Mesaj tarihi:
Marauder gets my vote. By far the worst damage out of any MDPS, with an exclusive stance mechanic, various buggy abilities, and heavily nerfed in 1.2

WL is a close second, mostly because of pet issues and some poorly designed tactics, but they still function a lot better then Marauders (mostly because they do more damage, faster).

kanit icin tesekkurler sabonis:)
Mesaj tarihi:
sen kendine göre kıvır tabi de, git yukardaki oy sayılarına bak kim daha çok almış gör. hey allam yav, senin gibisine de rastlamamıştım hakkaten, yepyeni bir tecrübe oldun :D
300-400 kişinin oyuna değil de aşağıda yazan 1 kişinin yorumuna göre "beni haklı çıkardın" yazan bir zihniyet. valla büyük helal olsun.
Mesaj tarihi:
kac kere yazdım anlatamadim :

Marauder demolition lvl 6'da alıyor, ap cost'u 25 ve taktik kullanarak 50 feet (50 feet ne be? adam butun savas alanini tariyor nerdeyse) alana etki yapabiliyor.

White lion slashing blade : lvl 30'da aliniyor, ap cost'u 50 (bak bir daha yazıyorum ELLI) yani demolition'un 2 katı. hunte spec'te lvl 11 taktigi kullanilarak (dikkatinizi cekerim lvl 11 taktigi, yani en az 12 mastery puani kullanman lazim) 25'e dusuyor. taktik olarak da slashing blade'den sonra 130 mu 150 mi ne DoT veren bi taktik var, ama stack olmuyor yani slashing blade yapican (cooldown'suz) 3 saniye beklemeden bir daha yaparsan, o DoT resetleniyor, yani hic damage vermemis oluyorsun.

Bunun disinda marauder :

- Parry yapinca disarm
- Disrupt yapinca knockdown
- Touch of Rot (melee vurdukca hasar veren)
- Touch of Instability (buyu yaptikca hasar veren)
- Rend (3 kere stack olan DoT, ayni zamanda esas hasar da veriyor)
- mutation gerektiren skillerde (ki bu yapilan skillerin %80'i) %50 armor bypass taktigi
- toughness azaltan skill
- 5 (10) saniyeligine %25 healingi azaltan skill
- alan etkili interrupt eden skill
- kendine cekmeyi senin üzerinden yapiyorsun (ne demek demeyin asagida anlattim anlarsiniz)

ve isin guzeli ne biliyor musunuz, su ana kadar saydiklarimin hepsi core'da, yani mastery skill harcamaniz gerekmiyor, sadece mutation'a gore bazilarindan feragat edebilirsin.

White lion'u soyleyeyim :

- disarm, knock down falan yok.
- arkadan saldirdiginda %50 armor bypass edebilen skill. (nerdeyse hic kullanmiyorum)
- sadece yandan saldirabildiginde etki eden bir str debuff
- sadece yandan yapabildigin bir hasar + DoT (stack falan yok)
- auto attack speedi %20 azaltan skill (???)
- aslan vasitasiyla yaptigin bir silence
- aslan vasitasiyla (kendi uzerinden degil) yaptigin adami kendine cekme, onda da adam kosmayacak falan gibi kriterler var.
- lion's fury spirit damage vermesi (sadece taktik ile)
- lvl1 morale'i olarak ensnare (en iyi morale skill'i bence, digerlerinde var mi bilmiyorum)
- pack synergy, aslan olmasi gerekiyor.
- loner (aslan varsa gecersiz)

dikkat ederseniz WL'da neredeyse hepsinin bir pozisyon veya aslanin hayatta olmasi gerekliligi var. morale'leri falan yazdim artik + bisey bulabilmek icin ( dakikada 1 yapiliyor o da baska bir morale yapmazsan)

mastery tree yeteneklerine bile girmedim dikkat ederseniz. girerseniz white lion'un butun faydali PvP skillerinin lvl 9+ oldugunu gorursunuz (pounce hariç), örnek : cull the weak (%50 hp altindaysa ekstra vurus), echoing roar (interrupt eden DoT), brutal pounce (aslan vasitasiyla 3 sn stun etme), baiting trap (harbiden guzel taktik), slashing blade'i 25 ap'ye indirme, ve bunlarin cogu zaten marauder'de core olarak var, yani sen esek kadar mastery point veriyorsun, marauderla esdeger olabilmek icin. Pounce ise rakip hareket halindeyse, zaten alakasiz bir yere konuyor (gerci 1.2.1'de biraz duzelmis galiba, bi kac kere hasar verebildim)

marauderin ise alan etkili knock down'u zaten basli basina bir fenomen. lvl 3 taktiklerinden kotu olan hic yok, hepsi faydali bir stat bonusu veriyor (mutasyona göre)

ha bu 1.2.1 patchinden sonra aslanin hp'sini falan artirabildigimzden dolayi ve aslanin bir turlu adamlara vuramamasi buglarini azalttiklarindan dolayi, aslan skillerini daha rahat yapabiliyoruz (1.2 patchi ile fetch yapabilme ihtimalim 10 denemede 1 iken, 1.2.1'den sonra 10 taneden 8'i basarili oldu, basarisiz olanlarda da aslani dusuruyolar falan bisey oluyor) hatta sirf bu yuzden hunter/axeman spec iken, guardian / hunter'a cevirdim, artik ise yariyabiliyorum senaryolarda.

ha bu arada sadece teorik konusmuyorum, lvl 26 marauderim var (su an monstro modundayim ama savagery dusunuyorum armor debufflari falan icin) hakkaten white lion'a gore su goturmeyecek bir sekilde cok daha rahat oynanan ve faydali bir karakter.
×
×
  • Yeni Oluştur...