Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ben prezervatif oldum !

Nefr

Öne çıkan mesajlar

lool topici gorunce dedim noluyoruz , ama hakkaten bomba bişeymiş ahah.[signature][hline]unity100, 09 Mayıs 2004 21:55 tarihinde birilerine demiş ki:
tamam ben seni tehlikeli goruyorum seni ortadan kaldirtmaya karar verdim. 3-4 tane cember sakalli ninja yollayip kestirticem bi arka sokakta.

Sosyal ağlarda paylaş

hepsi tamam da elmalı prezervatif ve asıl şok olduğum LİMONLU prezervatif ne ya ?????

ya ben bu işi farkli bilirdim ne bu çift etkili aleoe li Cif mi , prezervatif mi karar verin kardeşim .... hayır yıllar yılıdır biz yanlış bilioduysak düzeltelim, hem ne o oyle kahraman prezervatif sağa sola koşuşturmakta , bizin zamanimizda oyle diğildi biyerde sabit atkılı dururdu kendisi ....

nedir bu teknolojiden çektiğimiz ?!?

ps : geyik bi yana sahi nedir LİMONLU prezervatif ya?!?![signature][hline]Now it's time to say :
Save your tears for the day when our pain is far behind,
On your feet,come with me,we are soldiers
STAND or DIE
Save your fears take your place, save them for the judgement day
Fast and free,follow me,time to make our sacrifice
We RISE or FALL
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Silthanas, 12 Mayıs 2004 16:40 tarihinde demiş ki:
ben sana prezervatif olamassin demedim, adam olamassin dedim =P

ahaha :D[signature][hline][b]never ask me systematic questions all you do is talk I am coming at you full speed walk on the sidewalk. I will smack your motherfucken face this is not a fucken race so don´t make me chase and place you in space and erase. Cut that fricken noise I sit on the white section with the black voice you don´t have a choice my rap destroys.
Sosyal ağlarda paylaş

heheh oyunda güzelmiş[signature][hline][b]never ask me systematic questions all you do is talk I am coming at you full speed walk on the sidewalk. I will smack your motherfucken face this is not a fucken race so don´t make me chase and place you in space and erase. Cut that fricken noise I sit on the white section with the black voice you don´t have a choice my rap destroys.
Sosyal ağlarda paylaş

yuh adamın teki 180 yapmıs.
allah seylerini doyursun iyi anlıolar heralde :P[signature][hline][b]never ask me systematic questions all you do is talk I am coming at you full speed walk on the sidewalk. I will smack your motherfucken face this is not a fucken race so don´t make me chase and place you in space and erase. Cut that fricken noise I sit on the white section with the black voice you don´t have a choice my rap destroys.
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Bonecrusher, 12 Mayıs 2004 21:07 tarihinde demiş ki:
eheheh bir de naneli felan çıksın boğaz ağrısına birebir.. :D

Naneli olması lazım zaten ben dikiskoda görmüştüm. =)[signature][hline]Haksızlıgın Önünde Eğilmeyin ;
Eğer Haksızlığın Önünde Eğilirseniz....
Hakkınızla Birlikte Şerefinizide Kaybedersiniz.!!
Cray Totem/sNaKe
www.sanaldizin.com
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...