Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mass Effect 2


moriQ

Öne çıkan mesajlar

yanı zor olmasına gerek yok cok.
biraz da oyuncunun nasıl oynaıdğıyla ilgili.

mesela codwm2 oynarken, hardened'da guns blazing giriyodum mekanlara full aksiyon catcut vuruyorum kacıyodum falan. Veteranda oynarken her adımı sayarak ilerliyodum, oyun daha kolay oldu ama daha keyifsizde oldu.

kolay olsun ama combat bi yandan anlamlı olsun. kolay olsun ben sacma hareketlere girerek zorlaştırırım zaten (yanı elbette bi dereceye kadar) ama yapabileceğim yaşıyabileceğim aksiyon olsun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim tahminim klasik üçlemelerin ikincilerinde olduğu gibi GRIMDARK gidicekler me2 de. ölüm, ihanet, sürgün gibi arkaplanlar ve plothookları hele hele her karaktere bi şekilde ACIMASIZ, BADASS, KÖTÜ POLİS imajı vermeye çalışmalarını gördükçe me2 nin hikayesine olan son umutlarımı da yitiriyorum

büyük ihtimal ilk oyundan daha da klişe olucak

üçlemenin ilki - kahramanlarımız kötülere karşı büyük bir zafer kazanır
üçlemenin ikincisi - kahramanlarımız çok büyük kayıplar verip geçici bir zafer kazanır/kaybeder
üçlemenin üçüncüsü - büyük kayıpların ardından yeni dostluklar yeni alliancelar kurulur ve kahramanlarımız imkansızı başarıp yenilemez gibi gözüken kötüyü pataklarlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
We have a completely new system to handle transitions between areas that speeds the load times and turns the loads themselves into part of the game experience. It's one of many points of feedback we've heard and directly responded to in enhancing the gameplay in Mass Effect 2.


demislerdiya hani

cikti ortaya "yeni" sistemleri

said:
The elevators were made in ME1 so we didn't have to show boring loading screens. However there were a lot of complaints, so we've gone back to loading screens and movies. We still have elevators in ME2, but you don't wait inside them. We'll cut to a loading screen instead. [emphasis added]

We've tried to make the loading screen more interesting this time by adding interesting visuals and information.

The elevator conversations had some funny moments, but hopefully people will enjoy this new system better than the old one!


yahu uzun zamandir bir oyunu bole heyecanla beklememistim, her yeni gelen haberle dahada heyecanlanicagima BU NE LAN! diyorum tali haric

yahu elevator gayet iyiydi, dragon age gibi "su anda hikayenin surasindasin" diyen tip veren abidik loading ekrani ne ya?

"kumandan sepird gazeteciye saldirdi"
"kantinde arbede cikti"
"bilmemne gezegeninde arastirma ekibi kayboldu (side quest"
"hanaarlar kazi yapan bilimadamalrina saldirdi"

tarzi anonslari ve parti diyaloglarini gayet sevmistim ben, ama insanalr gerizekali iste ha THE GAME IS LOADING diye ekrana sokmussun ha asansor gostermissin

ama yok millet saniyorki asansorun icinde yukari cikiyoruz, dugmeye basar basmaz ust kata isinlanalim, sirf asansor sahnesi oyun ici diye salak gibi bekliyoruz demeleri filan offf

rezil herifler

gerizekalilar ve beceriksizlerde oyniyabilsin diye oyun yaptiklari yetmiyormus gibi salya akarak ENTER ENTER ENTER spamliyan bebelerin egosu tatmin olsun diye oyunun icine ediyorlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

boyle ME forumlarinda falan gezerken insanlar neden asansor olayindan bu kadar agliyor anlamiyordum acikcasi, adamlar tuttular bunu ciddiye aldilar...

zaten citadel icinde direkt transport var bolgeden bolgeye, butun her yere yurudukten sonra normandy'e in cik disinda hic bir yere (tek bir alan vardi gerci o da 1-2 questi yapip basta bir daha gidilmeyecek bir ara mekandi) asansor kullanmak zorunda degilsin. Citadel Transport yok mu xbox versiyonunda nedir?

madem asansorleri kaldirdilar NPClerin oyundaki yegane interaksiyonunu asansor disina tasimayi akil ederler umarim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...