Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Flight Simulator X


senko

Öne çıkan mesajlar

Şu iVAO ya girmeyerek çok şey kaçırdığınızı belirtmek isterim. Az önce trabzona indim. Küçük alanda 4 uçakdık. Biri ben inerken beklemede kaldı diğer ikisi gatelerde. Ama adamlar aşmış oynuyor parklara giderken, çıkarken felan hız sınırlaması sarı çizgisi milimlik dönüyorlar :).

Bir girip deneseniz acaip saracak söylim :). Abartılacak bir yanı yok, inmeyi kalkmayı biliyorsanız tamamdır. Boş meydanlara inip kalkın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Demim LTAC'a inmeye calıstım. ATC beni LTAC'ın hava sahasında Eskişehir App. ile bağlantıya geçmemi istedi geçtim.

Sonra Eskişehir App.!! bi şekilde beni LTAC 21L'ye yönlendirdi. sonra aradan çekildi.Esenboga App.'ye yönlendirdi.

Esenboğa App. Tam karşılattı pisti.

Ama sonra noldugunu anlamadım. Motorları gösteren göstergede kup kırmızı oldu. Hızım hızla düştü. Stall ve crash :(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeni rekorum 9 saat 41 dakika ile kanada-istanbul yaptım. Tabi 7 saati boyunca dışardaydım orası ayrı :). 747 ile yaptım yolculuğu, 777-300 sanki motorları yetersiz gibi yada ben ayarlayamıyorum, +1800 feet/pm de hız düşüyor belirli bir yükselikde ve stall oluyor, 737-400 de o mesafeyi alamaz, o yüzden 747-400 tercihim oldu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

THYVA ya üye oldum. Bir client çekip kuruyorsunuz. Ordan sanal firmanın uçuşları oluyor onlardan birini rezerve edip, yakıttı, yolcuydu vs, yükleyip, uçuş bitiminde ratingde alıyorsunuz. BÖylece firmanız para felan kazanıyor v.s Bir nevi passenger eklentisinin online olduğunu düşününün.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ne alaka abi, ne ezmesi?
ticari sertifika var bir de private olanı var. ticari olan 50k euro. private olan 20-25k civarında diye biliyorum.

turk hava yolları ile ucretsiz pilot olabiliyorsun kabul edilirsen. ben mesela bu sene basvurdum ve cagırdılar on gorusmeye ama yurt dısında oldugum icin gidemedim. egitim ucretini maasından kesiyorlar, egitim 18 ay suruyor. maas da ilk baslayan co-pilot icin 5k TL.

istedikleri seyler, oncelikli olarak muhendislik bolumlerinden mezun olmak, ielts/toefl vermek, boy/kilo oranı dogru olması, yasının 30'dan buyuk olmaması (30 ya da oyle bisi iste), gozlerinin bozuk olmaması lazım bi de.

ingilizce icin toefl/ielts verdikten sonra seni almanya'ya gonderiyorlar testler icin. ne tur tersler yapılıyor orda bilemiyorum tam. ordan da gecersen hayırlı olsun.

bir sonrakine tekrar basvurucam ben. hic sansım yok zannediyodum gecen sefer oylesine basvurmustum ama tekrarında kacırmam bu fırsatı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bilmiyorum ama zannetmiyorum. pilotluk egitiminin universite ogrenciliginden pek farkı yok. deli gibi calısman gerekiyor ve sınavları icin para veriyorsun. gecemediginde yine deliler gibi para vermen gerekebilir. bu yuzden cok ciddiye alınması gereken bir egitim sureci var.

ee tabi egitimin icinde ucus falan da oldugu icin masrafları cok fazla. private license ile ne yapıcaksın ki abi zaten :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
private license ile ne yapıcaksın ki abi zaten

Maksadim gideyim ogreneyim. Lisans falan vermeseler bile olur yani.. tabii yok ole bi sey de lafin gelisi dedim.
Nebileyim ya, asiri baymis durumdayim. gidip ata binmeyi falan ogreneyim diyecegim de atlari falan cok sevmem.. hmm siz beni bi de orta yas krizinde goreceksiniz demek ki.. o bayginlikla cok daha uber bisiler yapmaya kasarim herhal..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...