Black_Lupin Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 mesaj çıkmadı diye tekrar mesaj yazan troll oldum teşekkürler paticik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 Adam agresif oldu beyler, hazırlayın f-16 sını. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 ee gelen gidek yokmidur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 Boeing 737-800 müydü neydi, indirirken ils e 150 knots ile bıraktım düştü =/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 ils de hız diye bişe yok zaten. hızı kendin ayarlaman lazım. hatat iyi izle şunu bi. http://www.youtube.com/watch?v=7xD2elgnTA0&feature=fvw bi uçak öyle kolay inmiyor. boru değil yani hehe hatta ve hatta boeingin oryantasyon videoları var, sen hele bi de onları izle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 ShadowFax said: o zaman yalan oluruz :) aslında bende fs2004'te var. Ama multi uçamıyoruz onda. Yani bir uçakda iki kiş olmeyor. @Black lupin Bu arada bir boing 737-400 diyelim hiç bir şekilde ils vs kullanmadan, pist görüş alanındayken tamamen el göz koordinasyonu ile indirilebilinir mi ? Gerçek hayatta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2010 e düşünsene navigation sistemin göçmüş yapabileceğin şeyler sadece görüş alanındakilerle kısıtlı ne yapabilirsin direk normal bir şekilde gelip indirmen lazım yoksa inmeyecekmisin abi :). divert etmek (alternatif meydan seçmek zorunluluğu vardır) hakkın vardır seyrüseferin bozulduysa görerek şartlarda en yakın suitable meydana inmen gerekir. buda senin zaten alternate aerodrome'un olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Law said: ShadowFax said: o zaman yalan oluruz :) aslında bende fs2004'te var. Ama multi uçamıyoruz onda. Yani bir uçakda iki kiş olmeyor. @Black lupin Bu arada bir boing 737-400 diyelim hiç bir şekilde ils vs kullanmadan, pist görüş alanındayken tamamen el göz koordinasyonu ile indirilebilinir mi ? Gerçek hayatta. Eskiden Localizer mı vardı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 hahaha çok iyi ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
4Ever Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 : ) iyimiş kuledeki kadın inecekmisiniz diye sorunca. ucarken kimlere emanetiz acaba diye sordum kendim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Black_Lupin said: ee gelen gidek yokmidur. Valla sen gel demeyince uyudum :) SeaGle said: Boeing 737-800 müydü neydi, indirirken ils e 150 knots ile bıraktım düştü =/ Kesin Flap açmadan hız düşürdün. Ya da 150 Knot'ta Flapların toplanık haldeydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Oh be ils ile learjeti indirdim, resmen çocuk oyunu gibi oldu :). PMDG e sarayım hafifden artık. @Shadowfax Joystick nasıl bu arada, halledebildin mi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Law said: ShadowFax said: o zaman yalan oluruz :) aslında bende fs2004'te var. Ama multi uçamıyoruz onda. Yani bir uçakda iki kiş olmeyor. @Black lupin Bu arada bir boing 737-400 diyelim hiç bir şekilde ils vs kullanmadan, pist görüş alanındayken tamamen el göz koordinasyonu ile indirilebilinir mi ? Gerçek hayatta. usenmeyin sunu bi okuyun gimli glider Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Law said: Oh be ils ile learjeti indirdim, resmen çocuk oyunu gibi oldu :). PMDG e sarayım hafifden artık. @Shadowfax Joystick nasıl bu arada, halledebildin mi ? Joystick iyi ya :) hiç bi ayar yapmaman gerekiyomuş. default ettim düzeldi. ama şu throttle ayar yeri var orayı tam anlamadım. oyunu acarken sıfıra mı cekicem? sıfır cekince -%25 reverse mi başlıcak? Ya da niye başlamıyo öyle. Onlara bakmam gerek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 ShadowFax said: Black_Lupin said: ee gelen gidek yokmidur. Valla sen gel demeyince uyudum :) SeaGle said: Boeing 737-800 müydü neydi, indirirken ils e 150 knots ile bıraktım düştü =/ Kesin Flap açmadan hız düşürdün. Ya da 150 Knot'ta Flapların toplanık haldeydi. ils flapleri otomatik ayarlamıyor mu yahu zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Hayır, ayarlamıyor. Hıza da karışmıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 @Shadowfax Ya o throtle ayarıdada ben birşey yapmadım. Oyunu kurdum, joysticki taktım pc'ye. Herşeyi kendi algıladı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 FL220 hangi yükseklik oluyor. Bunların karşılıklarını nerden bulucaz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 FL terimi 5000 ft üzeri için kullanılan bir seviye terimidir. o seviyeden sonra söylenenler x1000 şeklinde algılanır mesela. FL220 22000 ft FL463 46300 ft FL060 6000 ft şeklindedir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Bende oyunda hannover-istanbul yapıyordum. ATC den fl 330 a tırman dendi, hemen googladım buldum. Birde 737 de yükseldikçe bakdım göstergede hız göstegesi düşüyor, ama gpsden mesafa alımında artış var. Ne oluyor yahu dedim ? Meğer 26.000 feetden sonra mach e dönüyormuş uçak. Şöylede bir şey buldum paylaşayım. "Mach (Mah) sayısı, hareket halindeki bir kütlenin hızının, kütlenin bulunduğu şartlardaki ses hızına oranıdır. Kısaltması Ma ya da M'dir. Adını Avusturyalı fizikçi ve filozof Ernst Mach'tan alır. Ernst Mach'tan önce bu konu üzerine Fransız fizikçi Sarrau da incelemeler yaptığından Sarrau sayısı da denir. Örneğin, deniz seviyesinde, 1 atm basınçta ve 15oC hava sıcaklığında 1 Mach = 1226,5 km/saat olarak belirtilir. Yerde ses hızı göğe oranla daha yüksek değerdedir... Yerden yükseldikçe hava sıcaklığı düşer. (Stratosfer sınırına kadar), deniz seviyesinden 11 km yüksekliğe kadar olan atmosfer tabakasına troposfer adı verilir] Ses hızının karesi hava sıcaklığı ile doğru orantılı olarak değiştiğinden, yerden yükseldikçe ses hızı azalır. Buna bağlı olarak da o yükseklikteki mach sayısı deniz seviyesine göre daha az olur. Örneğin, Stratosfer sınırında 11.000 metrede 1 Mach = 1062,2" km/saattir." PMDG 737 bekle geliyorum. @Black lupin. PMDG737-600 manuel kullanımda çok rahat, yani pisti al karşına indir kaldır. Ama MS deki 737-400 işkence resmen manuel kullanımda inişlerde. Normaldede gerçek kullanımda böylemidir ? Yani 737-400, 737-600 e göre daha mı hantal ve kontrolü zor olan bir uçak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 yeminle harcanıyosunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2010 Rasmon said: yeminle harcanıyosunuz. ahh ahh. Ne pilot olurdu bizden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2010 law zaten o alcaktaki ve yukseklikteki farka indicated airspeed ve true airspeed deniyo. yukseldikce maximum speed de azaliyo farkindaysan. ozendirdiniz gene bi uciyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2010 Aynen, bende onu anlamadım zaten başda :), hız göstergesinde kadran düşüyor ama birim mesafeyi daha hızlı almaya başlıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2010 evet beyler gene bir pazar günü, uçuş için güzel bir gün. ne diyorsuz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar