Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

fortress limit


miyaw33

Öne çıkan mesajlar

merhaba,dun ve bu gece(hala devam edıyor) fortresımızı savunmak ıcın alana gırdıgımızde direk olarak fortresın aıt oldugu wc ye ışınlıyor oyun bizi ve sanırım sadece 2 wb gırebılıyor savunmaya.Acaba bu bug mı yoksa ben görmeden yeni bir patchle oyuncu sayısınımı sınırladılar?kalede lvl 30 adamlar dolu ama 40 lar hep dısarda,premade wb lar dısarda beklıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cap devreye girdi geçenlerde, hatta bunun hakkında başlık bile var. ancak alana ilk girenler dahil değil, sonradan düşük lvl'lardan başlayarak cap uygulanıyor, en sonunda da r40'lar için. o nedenle artık fortress saldırısı olmak üzere diye hissettiğiniz anda tası tarağı toplayıp gitmeniz lazım. savunanlar daha az sayıda tutuluyor saldıranlara kıyasla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cap denen şeyden hoşlanmıyorum. Ona zerg buna zerg. Sen de adam topla arkadaşım. Ama şuna katılırım, sunucu pop. dengeli olmalı. 20% XP/renown bonus açık bir şekilde yeterli değil. Onu arttırmak da fazla kıyak olur. Sunucuya yeni adam girmesini engellemeleri, çatır çatır beleş transfer yaptırmaları lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

500 kişi fortress'e girsin o zaman, asla fortress düsmesin.

Hatta kanimca RvR'ye giren adam sayisinda da bir sinir olmasi lazim aslinda ama, atiyorum 2 warbandden sonra yeni bir instance olacak mesela. Ama o sistem zor bayagi. Kalenin alindigi nasil anlasilacak falan filan. Yoksa 100e karsi 100, ne taktik var ne kontrol, bright wiz/sorceress kim kimi oldururse artik.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

rp olayıda sacma sapan zaten. bir tank olarak wb lerde genelde cok az rp alıyorum grubumda hele bw veya enginar yoksa wb de bulunmamın hic bir esprisi kalmıyor. ama bw ler ve enginarlar ohh alan dmglerle tepelerinden mor yazılar eksik olmuyor:)

keep ve fortların geometrisi berbat:) 100 lerce adam bi rampaya sıkısıyor zaten o kadar adam arasında adım atmak imkansızlaşıyor ne oldugu ne yaptıgımın farkında olmuyorum bile cogu zaman:)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fuzulee said:
500 kişi fortress'e girsin o zaman, asla fortress düsmesin.

Hatta kanimca RvR'ye giren adam sayisinda da bir sinir olmasi lazim aslinda ama, atiyorum 2 warbandden sonra yeni bir instance olacak mesela. Ama o sistem zor bayagi. Kalenin alindigi nasil anlasilacak falan filan. Yoksa 100e karsi 100, ne taktik var ne kontrol, bright wiz/sorceress kim kimi oldururse artik.



dediklerine katilmakla birlikte şunu da merak etmiyor değilim yarin bir gün poplar umarim high olacak o zaman ne olacak abi sonuçta rvr bölgeleri belirli ve sınırlı oyunun rvr üzerine kurulduğu da düşünülürse hoş olmayabilir bence en kısa zamanda daha düzgün bir düzeltme yapmaları lasim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

world pvp deyince çatışan taraflar arasında illa bir dengesizlik olur, birebir, eşit olmaz. senaryo sistemi işte bu noktada esprisini gösteriyor. teorik olarak tarafların güç dengesi bakımından eşit olmaya en çok yaklaştığı durum. bugün darkfall filan süper olacak diyen var, orada da aynı haltın çok daha beteri olacak. kim daha çok zerg ise o dövecek. o nedenle cap olayı iyi değil gibi gözükse de bir bakıma pek kötü de denemez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sam bence fortresslerde wb ıle sınırlı bırakmak yerıne fortresın cesıtlı kapılarını farklı ınstance yapabılırlerdi,mesela bır kapıyı ele gecırenın sınırı artardı,hemde taktık oyun gelısırdı.
Mesela yuksekte olan bolgeyı alan ordan daha fazla hucum eder vs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

darkfallla warhammer aasındaki fark, warhammerda sabit facitonlar olması, hedefının saldıracagın kişinin önceden secilmiş olması, ortada politika yok, gc dengeleri yok. Eğer taraflarda dengesizlik varsa oyuncuları yapabilecegi birey yok, bu noktada dengesizligin suclusu developerlar oluyor.

darkfallda ise pvp serbest, kiminle düşman kiminle ost olugun önceden elirlenmemiş, eğer kalabalıksan bu zaten başarının kendisi. sonucta pvp hedef secip skill basmaktan ibaret degil, kaynak yonetimi bölge yönetimi, piyasa yönetimi, güc dengeleirni korumak politika yapmak bunlar pvp nin parcaları.

bu konuda iki oyunu karşılaşıramazsın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet o nedenle "zerg olalım, önümüze gelen herkesi keselim lootlayalım" şeklinde bir amaç belirlenmişti crimson horde başlığında. (:P)

bu sizin bencilliğinizden değil, oyunun kendi sisteminden kaynaklanıyor. daha çok adam topla, daha az sayıda adamı düşman edin, döv. aklı olan zaten tersini denemez. oyunun tarafları eşitlemek adına bir çabası doğal olarak olmayacak, büyük balık küçük balığı yutacak. uo sistemi demode olduysa elbette bir nedeni var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ahaha komiksin,


buyuk balık olmak zaten bir başarı, pvpnın kendisi. Pvp dedigim gibi hedef secip skill basmak degil, tabiri caize bu olsa olsa tatlı su pvpciliği olur.

pvp dediginde politikada vardır, o büyük balık dedigini besliyebilmekde vardır, oraganize edebilmekte vardır, gerektiğinde yatıştırmak gerektiğinde coşturmakta vardır, buyuk balığı taşıyacak ekonomik altyapıyı oluşturmakta vardır.

UO sisteminin demode olması gibi komik bir yanılgıya nasıl kapıldıgını bilmiyorum, git bak evede UO sisteminin en uc noktası oynanıyor, demodeliğini bırak oyun gittikce kızışıyor, oyuncu kitlesi artıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zerg toplamak pvp'de başarıysa senin anladığın pvp ile benim anladığım pvp aynı evrende değiller. dediğini, yani zerg toplayıp, organize edip büyütmeyi halihazırda warhammer'da başarıyla yapanlar var zaten. bizimkilerle gidip dövüyoruz eşit koşullar sağlanınca heh. pvp'de başarı kavramımız aynı olsa eşit koşullarda onların yeniyor olması gerekirdi.

evet milyonlar oynuyor eve'i! ben bıraktığımda aynı anda 0.001 milyon kişi online oldu diye kutlama yapılıyordu sitesinin ana sayfasında. eminim ki mmo pastasının en büyük payı uo sistemli oyunlara aittir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:
UO sisteminin demode olması gibi komik bir yanılgıya nasıl kapıldıgını bilmiyorum, git bak evede UO sisteminin en uc noktası oynanıyor, demodeliğini bırak oyun gittikce kızışıyor, oyuncu kitlesi artıyor.


böyle bir iddiada bulunmuşsun destekleyici argüman olarak, beni sorgulamadan önce kendi fikrini bir sabitle rica ederim.

popülerlik başarıyı belirlemiyor, lakin uo sistemine benzer sistemleri olan oyunlar hem oran olarak, hem de oyuncu sayısı olarak eski yerlerinden çok uzaktalar. ne var ki sistemin demode olduğunu buna dayandırmıyorum, bununla tasdik ediyorum. demode olmasının bazı nedenlerini de geçen haftalarda darkfall forumunda 1-2 yerde yazmıştım.

önceden hevesle bekleyen hayranlarının bile çıkmasından şüphelendiği bir oyunu da alakasız bir bölümde tartışasım yok esasen. orda yazdıklarımı tekrar yazamayacağım burada, kusura bakma lütfen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:
ahaha komiksin,

buyuk balık olmak zaten bir başarı, pvpnın kendisi. Pvp dedigim gibi hedef secip skill basmak degil, tabiri caize bu olsa olsa tatlı su pvpciliği olur..



Gercek komigin ne/kim oldugu kalin yazilmis kisimda verilmistir. 20 kisi birlesip 2-3 kisiyi ezip bundan mutlu olabilen bu arkadasi tebrik ediyoruz, basarilarinin devamini gonulden diliyoruz.

Allahtan senaryo diye bisey cikarmis su oyun da en azindan adam gibi pvp oluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çok kişi az kişiyi yener diyenleri Guild Warsı neden oynamadıklarını anlıyoruz.oysaki bu arkadaşların age of conanıda beğenmemişlerdi, age of conanda öyle idi çok kişi az kişiyi eziyor oyunu oynanmaz hale getiriyorlardı.neden age of conanı beğenmediniz ki, darkfall tadında idi işte :) lol

Guild Wars, Warhammer Online bu tatdaki oyunlar gerçek pvp oyunlarıdır.pvp eş kuvvetlerin çarpışmasıdır.çoğunluğun azınlığı ezdiği ego tatmini değildir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence WAR tarzı bir oyunda da daha fazla adamı toplamak sosyal beceri olarak kabul edilmeli. Hatta Mythic de benimle aynı görüşteydi. Bakmayın siz sizi dinledik ayaklarına, tamamen client sorunu çıkmaması için yapılmış bir hamle zira dengeyi düşünen önce server poplara esaslı müdahale yapardı.

Ama aynı zamanda oyundan eşit şartlarda kapışma imkanı sunduğu, oyuncu yeteneğini ön plana çıkaran ortamlar da beklerim. Scenario/BG, arena gibi.

Oldu diyebilmek için, baş parmağı kaldırmam için ikisinin de olması lazım. Ama gerçek pvp oyunu için scenario/bg, arena gibi şeyler lazım. Gerçek pvp oyuncu yeteneği değilse nedir sorarım.

Cap'e rağmen WAR bunların ikisini de sunuyor. PvP oyunu olduğuna dair şüphe olmasın.

Ama tabii bunlar benim görüşlerim. Tek bir görüş olsaydı ne Trammel olurdu ne de arena. Ben ne öldüğüme, ne lootlandığıma ağladım, nerflendiğime ağladığım kadar :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...