Buyse Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 bunun 2 drakelisini denedik dün baya beceremedik tek drakeli kestik ama nasıl uyuz bi fighttır 2 drakeli. şimdi ilk inen drakeyi nuke yapıp indirmemiz lazım shadow dmg taken %100 arttıgı için altta açılan voidlerde yapılan tek hata direk wipe getiriyor. bi de zemin siyah kırmızı, skil kırmızı, mele dps' de o an nuke olayına yogunlastıgı için ve 23123 kişi bir arada dps yaptıgı için voidden kaçılamıyor bazen. bir de bu yumurtaları portaldan geçip aoe yapmak daha mantıklı değil mi? çıkan whelplerin baya bi hpsi var ve boss 2. portalı açınca ortalık whelp kaynıyor tankların tanklaması da çok zorlaşıyor. eski archimonde fightından sonra bu kadar hata kaldırmayan başka bi fight daha görmemiştim zor gerçekten.
QoS Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Buyse said: bunun 2 drakelisini denedik dün baya beceremedik tek drakeli kestik ama nasıl uyuz bi fighttır 2 drakeli. şimdi ilk inen drakeyi nuke yapıp indirmemiz lazım shadow dmg taken %100 arttıgı için altta açılan voidlerde yapılan tek hata direk wipe getiriyor. bi de zemin siyah kırmızı, skil kırmızı, mele dps' de o an nuke olayına yogunlastıgı için ve 23123 kişi bir arada dps yaptıgı için voidden kaçılamıyor bazen. bir de bu yumurtaları portaldan geçip aoe yapmak daha mantıklı değil mi? çıkan whelplerin baya bi hpsi var ve boss 2. portalı açınca ortalık whelp kaynıyor tankların tanklaması da çok zorlaşıyor. eski archimonde fightından sonra bu kadar hata kaldırmayan başka bi fight daha görmemiştim zor gerçekten. göğe doğru uzanan kırmızı ışıkları göremiyorsanız zaten başta bir sorun vardır. bizim arkadaşın bi lafı vardı azın değil gözün açık oyna diye :)
Pyro Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Biz dün 3 drakeli deneyelim dedik, geçen hafta 3 tank ile denemiştik bu sefer 4 tank ile gittik. Bir prot pala veya dk tank sürekli o addların üstünde oluyor, ilk drake yatana kadar dps yetmiyor diye, bir tank inecek 2. drake i bekleyip onu tanklıyor fln fln. İşin komik yanı, alan dar, lavlar geliyor bir de 2 drake aynı anda indiğinde 2 tane void zone çıkıyor. Alan o kadar ufak olmasa veya dediğin gibi yerin rengi biraz farklı daha iyi olabilirdi. Bir de bizimkiler void zone u göremeyenlere spell detail i kısın falan diyorlardı da ben denemedim, belki yardımı olur.
Gangren Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Bol pratik, tek çözümü. Tsunami'leri ezberlemek lazım - iyi ve kötü olarak 2'ye ayırdık biz mesela. İyi'de sorun yok, kötü geldiğinde Drake Tank ve Melee direk lava girip orada dövüyor. Melee'lerin mutlaka mutlaka tsunamiden ve void zone'lardan kaçması lazım. İlk drake indiğinde, BL falan ne kadar CD varsa patlatıp, 2. drake inene kadar ölmesi gerekiyor ki, ikinci drake'e focus olabilsin. 3.0.8 Twilight Residue ile portal sonrası çok kolaylaşıyor. Immunity geliyor Fire ve Shadow için, portaldan çıktığında. 2. Drake'in portal addini olabildiğince kesmek lazım, içerisi için bir tank gerekiyor - DK olabilir. Bir de Sartharion'un flame breath'ini bir DK tauntlayarak absorb edebilir.
Cellobello Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Walla çok dps lazım bizde ilk drake %20 deyken fln ikinci iniyor (ortalama bi tryda) tam o sırada lav geliyor fln yolda ölüyo git gel esnasında. zamanla alışır dpslerde. Bide spell detailı en alta getirmekte fayda var, void zoneların sadece dış hatlarını görebiliyosunuz ama d&d den görememe gibi bi durum olmuyor. öyle daha kolay geldi bana. 3 drake deniyoken lav yememeye bakın telafisi olmayabilir. Sarth tankıda 52k yiyebilir, her ne kadar görünmesede dps fightı bariz bi şekilde ne kadar hızlı kurtulursanız addlerden o kadar garanti olur iş.
Oraz Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 3D cok fena, ama eğlenceli :> Hele birde drake rollenirken :> Combata gelirsek, addler için prot pala şart gibi. Raidin biraz dağınık durması combat içinde çok önem arz ediyor. çünki yukardan gelen alev topları ne kadar çok oyuncuya değerse ona göre fazla fire elemantal çıkıyor. ayrıca mini addleri tanklayan prot palanın fire elemantelları lav dalgasından kaçırması lazım, yoksa enrage olup cloth giyenleri 1shot yapabilyorlar. ilk büyük add inince aoe yaparak ufak addleri hizlica indirmek çok önemli diye düsünüyorum. Set up olarak 2 tank, 1 prot pala, 2 dk yardımcı olarak kullanılabilir gibi geliyor bana... Healer ise tabiki pri shaman (main tankı kurtarmak için holy palada gerekli tabi) +++ imba dps ofc :>
toggie Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 spell detail minimuma getirince sadece voidler cok rahat gorunuyor. bi kere 3 drake ile kesmek icin void zone ve fire wall'dan kimsenin ölmemesi gerek. 25 kişinin tamamı bunu bilmeli uygulamalı. ilk drake'i biz bl vererek ancak kesebiliyoruz ama ikinci drake indiginde wipe geliyor malesef. orayı aşamadık henuz.
Fin Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 2kisi 10m yapıyorduk geçen insin bu resette ss la anlatırım =P
Argue Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 ilk drake i cooldown kullanarak, 2. drake i heroism acarak, 3. drake i de agır agır kesiyoruz, en mantıklısı o gibi, ama 2. drake çıkmadan ilki mutlaka inmeli. 2. ve 3. aynı anda durabilir.
toggie Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 su priestlerin shiedı ile lava bugı mı? eger oysa calısmıyo :)
Fin Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 47% ye indi (: servera reset geldi işte bi dahada kasmadık henüz reset bekliyoruz
ombakkombak Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 2 drake zor değil bence; kimse lava chump yemezse rahat rahat iniyor.
pekaziz Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 2 gündür 3 drake'li deniyoruz Sartharion'u ve epey ilerleme gösterdik gibi. Artık kimse, lava wall veya void zone'lardan ölmüyor, ilk drake'i de hızlı bir şekilde kesiyoruz. Yalnız add'leri tutan tank pek işini beceremiyor gibi. Paladin kullanıyoruz ama maaşallah add'ler tank yerine dps ve healer'lar üzerinde devamlı; ee onlar da koşuşturunca ortalıkta wall'a giriyorlar, bir güzel enrage oluyor. Acaba pala tank'la addleri tutabilen var mıdır?
OogahBoogah Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 pug la çok rahat yapıyoruz bu fight ı heroic de.
toggie Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 ya drakeler ayakta değilken yaparsın tabi, hicbi ozelligi yok ki bossun.
Fyrwenn Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 biz yaklaşık bi ay evvel 3 drake ile beraber kestik.. en büyük sorun ve ana wipe sebebi her zaman addlerin kontrolü oldu.. wall ve fissuredan kacmak bi süre sonra(yani bin kere öldükten sonra) zaten kolaylaşıyo.. fissure lari görmemek gibi bi sey melee icinde caster icinde sözkonusu diil.. görmek zorundasın.. tavsiyem spell detailleri minimuma indirmek.. amac fps arttirmak diil bunu yaparken tabi ki, fissure u daha ii görmek.. o zaman fissure acik ve secik kabak gibi cikiyo ortaya..
OogahBoogah Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 neden miniboss ları kesmeden kesiyosunuz onu anlamadım ? daha mı iyi loot çıkıo o şekilde zaman desen 1 saat farkeder :)
Spidee Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Extra loot çıkıyor, ayrıca achivementı var.
Miraul Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 wcm yada youtube dan bi izleyiver sartharion 3d neymis :) sonra 1 saat farki anlarsin hehe
toggie Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 valla title'dan cok su an contentin en zor encounterı oldugu icin deniyoruz biz. ulduar geldiginde dumura ugramaya niyetimiz yok acıkcası. herkes zor fightlara alıssın simdiden.
pekaziz Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Evet en önemlisi prestij ve Ulduar'a hazırlık.
Öne çıkan mesajlar