Baggio Mesaj tarihi: Kasım 28, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2008 Şimdi, kız arkadaşımın bir sene daha garantisi olan bir Toshiba laptopu var, faturası kayıp, aldığı yer de kuş uçuşu 1000km :p Faturayı gidip buldurmayı deneme şansı yok yani, en azından birkaç aylığına. Toshiba servislerinde fatura olmadan garanti de mi olmuyor, yoksa KVK falan gibi seri numarasından garantisini kontrol edebildikleri düzgün bir sistem var mı? Servisi arayıp sormadan bir nabız yoklayayım dedim, tecrübesi olan varsa. Teşekkürler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Kasım 28, 2008 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2008 Aldığı yerin şubesi varsa haturayı oradan da edinebilir büyük ihtimalle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pekaziz Mesaj tarihi: Kasım 28, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2008 Toshiba dizüstümü teknik servise götürdüm 2-3 kere. Bana söylenen faturaya gerek olmadığı, seri numarasından ne zaman alındığı, ne zamana kadar garantisi var şeklinde bilgilerin öğrenilebildiğiydi. Gerekli değil yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Kasım 28, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2008 Çok sağol pekaziz :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pekaziz Mesaj tarihi: Kasım 28, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2008 Rica ederim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2008 Selam, Uluslararası garanti verdiği için sorun olmuyor diye biliyorum ben de. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar