Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

god mode


Fyrwenn

Öne çıkan mesajlar

tbc cıkmadan önceki son patchte yeni talentler geldigi zaman da aynı şey oldu. paladinler yine herkesi alıyodu. merak etmeyin bu geçici birşey yani... expansion öncesi inanılmaz bi buff, sonradan unutulan karakter paladin. kimse aglıyosunuz demesin. holy build le oynayan bi paladin 1 vs 1 de özellikle rakip castersa sadece ölmeyi bekliyordu. karşıdaki melee ise zaten heal attırmaması lazım mantıken... şuanki halini bilemiyorum paladinin çünkü oyunu bıraktım fakat az cok tahmin ediyorum. bırakın biraz eglensinler 1-2 ay sonra tekrar aynı ''heal biatch'' haline döner. parasını verdim bu böyle olmamalı gibi bişeyde cok sacma, retri oynamak isteyip, prot oynamak isteyip party lere girince ''i'm prot'' veya ''i'm retri'' denince kick yemiş olan paladinler, boşa para verdi şimdiye kadar o zaman...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

for the lulz

said:
As I stated yesterday, we are happy with Ret's PvE damage and sustatined damage in PvP, but were concerned that the burst damage in PvP could be too high. We discussed this for literally hours yesterday, which was certainly not the first time we have discussed the issue. Thus I hope these changes are not perceived as a knee-jerk reaction, but I am sure that will depend a great deal on which class you play. :)

Divine Storm -- the damage was changed from Holy to Physical. As you know, Holy damage is almost never mitigated and this talent could pack a lot into a very short time. This is a nerf to the ability's damage. This change is now active on Live.

Repentance -- this ability now lasts for only 6 seconds in PvP (down from 10). Obviously this is also a nerf. This change is also active on Live.

Art of War -- now affects all damage done by Judgements, Crusader Strike and Divine Storm (instead of critical strike damage). Net dps should be about the same but less bursty. This change will be made before Nov 13.

Righteous Vengeance -- now applies a dot affect similar to Deep Wounds (instead of critical strike damage). This ends up being a significant buff to the ability to make up for the damage lost to Divine Storm, but is also less bursty. This change will be made before Nov 13. EDIT: The dot will NOT break Repentance.

Glyph of Crusader Strike -- now reduces mana cost (instead of increased damage on stunned targets.) We thought paladins could stack too much damage vs. stunned targets. This change will be made before Nov 13.

We also fixed a bug with Seal and Judgement of Light that could sometimes result in too much healing.

In our tests, Retribution dps remains the same over longer periods of time, but they can't do quite so much damage in the initial few seconds of a PvP encounter.

I know Ret pallies feel a little picked on since we've made this mistake before of having them come out the gate too strong and then had to correct them. For that I do apologize. It's a difficult spec to balance since part of its design is to have large crits and stuns, which have obvious PvP implications. We are pretty confident this will not nerf pallies into the ground as I facetiously promised yesterday, but if we overdid it, we'll be happy to back off some of the changes.

On the other hand, maybe we'll see fewer BGs with 20 paladins on the opposing side and can get some reasonable feedback on all the other classes in the game.

EDIT: To clairfy the new dot will not break Repentance.


lol knee-jerk reaction tabiri bunun gibi durumlar için yaratılmış zaten, madem farkındasın niye söylüyorsun?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sparkcaster said:
paladin kadar sinir bozucu bir oyuncu altyapısına sahip class yok su oyunda, ne yapsalar qq


şu iki senelik oyun hayatımda gördüğüm şudur. daha bir tane aklı başında ego manyagı olmayan, kendisini ve classını her şekilde tüm classlardan üstün görmeyen sürekli retrinin aslında çok iyi dps olduğunu ispatlamaya çalışmayan adam görmedim.

hepsi bir başka arıza. bizi guildde bile paladin class leaderinden normal memberine yalan rüzgarı gibi entrikalar dönüyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Buyse said:
Sparkcaster said:
paladin kadar sinir bozucu bir oyuncu altyapısına sahip class yok su oyunda, ne yapsalar qq


şu iki senelik oyun hayatımda gördüğüm şudur. daha bir tane aklı başında ego manyagı olmayan, kendisini ve classını her şekilde tüm classlardan üstün görmeyen sürekli retrinin aslında çok iyi dps olduğunu ispatlamaya çalışmayan adam görmedim.

hepsi bir başka arıza. bizi guildde bile paladin class leaderinden normal memberine yalan rüzgarı gibi entrikalar dönüyor


Onun sebebi herkesin paladini elinde 2h mace taşıyan vurduğunu indiren bir şey olarak algılaması ki öyle tanıtılıyor. Kimse (araştırmadığı sürece) son levele gelene kadar arkada durup boş boş heal spamlayacağını beklemiyor.

Retin dmgi kötü değildi PvP için, PvE de seal twist cart curt yaparak idare ediliyordu. Sırf şu arena paladinleri, şamanları vs ağlatan. Classlar artık yaptığı damage ile değil kontrol ile öne çıktılar. Warriorun snareleri, mortal strikeı vs. ret paladinin yaptığı damage dan daha önemli hale geldi olması gerektiği gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya yapmayin simdi, izledim birkac tane paladin videosu milletin agladigi ettigi ama kimse farketmiyor

Tum classlar aldi deli gibi buff, shamanlar farklimi saniyorsunuz
warlocklar hele yeterince guclu degilmis gibi..

Paladinin sadece burst dpsi artti o zaman o kart dertse aynisini warriorlar icinde alalim, 400 res li paladine 4k execute vuran warrior olursa 4k burst dmg yapan paladinde olur

Ayni sekilde birton mage goruyorum agliyan, videoda mage sheep yaptigi targete /bye dedikten sonra 2 fireball la oldurdu..

Paladinlerin bunca zaman ezik kaldiginan dolayi simdi DPS potansiyeli oldu diye millet deliriyor

Neyse blizzardin hatasi bu hep zaten paladinler ilk oyun ciktiginda oynanbilir bir classi nerf yiyerek bu hale geldi bakalim simdiki nerflerle nereye gidicek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Invulon said:
Ya yapmayin simdi, izledim birkac tane paladin videosu milletin agladigi ettigi ama kimse farketmiyor

Tum classlar aldi deli gibi buff, shamanlar farklimi saniyorsunuz
warlocklar hele yeterince guclu degilmis gibi..

Paladinin sadece burst dpsi artti o zaman o kart dertse aynisini warriorlar icinde alalim, 400 res li paladine 4k execute vuran warrior olursa 4k burst dmg yapan paladinde olur

Ayni sekilde birton mage goruyorum agliyan, videoda mage sheep yaptigi targete /bye dedikten sonra 2 fireball la oldurdu..

Paladinlerin bunca zaman ezik kaldiginan dolayi simdi DPS potansiyeli oldu diye millet deliriyor

Neyse blizzardin hatasi bu hep zaten paladinler ilk oyun ciktiginda oynanbilir bir classi nerf yiyerek bu hale geldi bakalim simdiki nerflerle nereye gidicek


Boş yere anlatmaya çalışma anlamazlar ki. Pati eski pati değil (:P)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...