Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Warhammer Beta İzlenimleri (Kısa ve Net)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Bende ilk PQda 1. olmuştum chestten lootla dedikçe sağ üstteki ikona tıklıyordum alamadım hitti lootu. Aslında senin ki bug kapsamına giriyor bildirseydin keşke.
Mesaj tarihi:
Şükrü bildirsene olm, senin reportlar Mythic'e gidiyor. Bizim serverlarda olsa sonucu bildiği için kimse uğraşmaz bile. Bu derece de ezmeye başladım GOA'yı artık, dur durak bilemem.
Mesaj tarihi:
Bugün biraz oynadım 6ıncı rankte black orc'um var bir adet kısaca yorumlarını yazayım.

Oyununu en iyi tanımlayabileceğim kelime: dolu. AoC faciasından sonra, devamlı aksiyon devamlı quest devamlı RvR olması oyunu inanılmaz dolu gösteriyor. Öyle wowdaki gibi de kocaman bomboş alanlarda taşlarla ve moblarla birlikte başbaşa değilsiniz, her yerde oyuncu var RvR var en ufak parça için bile savaşıyorsunuz havası iyi verilmiş. Bu yanıyla bile ciddi bir artık puan aldı onu söyleyebilirim.

Grafikler ilk başta gözüme battı ama sonra alıştım hatta güzel gelmeye başladı, gerçi nispeten düşük fps alıyorum ama zaten sistemim eski olduğundan normal. Beni tek rahatsız eden şey animasyonların kalitesizliği. Yıl artık 2008, tamam belki texture'ları polygon sayısını shadowları kasmak istemedi Mythic grafik kartlarının zorlamamak için ama animasyonların kalitesi de çok kötü be. Belki beta sonunda yapacakları iyileştirmelere bunlar dahildir bilemiyorum...

Combat yavaş falan gelmedi de hafiften bir zerg havası var böyle kafasına göre giriyor insanlar, ben de dahil olmak üzere. Oyuna daha alışamadığından insanlar herhalde, bir de hakkaten çok karambol oluyor o kadar kişi birbirine girince. RvR konsepti içinde karambol olduğundan yapacak bişey yok, aslında oyun ilerleyip de organize guildler ve taktikler ortaya çıkana kadar bu konuda diyecek pek bişey yok. Karambolün suçunun oyunun interface'i ve hızında mı yoksa oyuncularda mı olduğunu zaman gösterecek.

Bunun dışında, gayet eğlenceli dolu bir oyun olmuş. Content eksiği şu ana kadar göremedim, şu tome of knowledge çok güzel olmuş içindeki herşeye (tu) Zaten warhammer'da olay gidip meydan savaşı stili kapışmak onu da iyi yansıtmışlar.

Kısacası, esas rakibi wow ile nasıl kapışır bilemiyorum ve polemiğe de girmek istemiyorum ama en azından mythic funcom'un AoC'de yaptığı hataları yapmamış. Dünya, content vs hazır gibi. Target not attackable bug'ının dışında ciddi bir bug göremedim yani yapımcılar iyi çalışmışlar.

Oyunu şiddetle tavsiye ediyorum bi girin görün, en azından eğlenceli.

Tek sorun aocdeki combo olayını özledim be :(
Mesaj tarihi:
Evet oyunun End Gamei: Tier 4 Zoneundaki bölgeleri ele geçirip karşı realm'in şehrinin saldıraya açık hale gelmesini sağlamak ve sonra da şehiri ele geçirmek. Şehir kuşatmaları ne yazık ki instanced :( belli sayıda insandan sonra başka instance a atio. Bu da oyunun genel havasını bozuyor çünkü bi instance da şehiri ele geçirmişken dier instance da geçiremeyebilirsin. Bu da insana şehiri gerçekten ele geçirmiş kontrolü altında tutmuş hissini vermiyor.

Ayrıca şehir kuşatmaları. Karşılıklı PQ'dan öteye değil. İki tarafında objective i var. Koruyanlar attacker npcleri öldürüp, 2 tane Objective Pointi ellerinde tutmaya çalışıp, yakılan masaları,kitapları,kutuları söndürmeye çalışırken, saldıran tarafsa bunun tam zıttını yapıyor; defender npcleri öldürüp, masa ıvır zıvır yakıp. o iki objective i ellerinde tutmaya çalışıyor. Hangi taraf ilk bitirse objectiveini, Karşı tarafın bossları geliyor. 1 hero yanında da 4 champion şeklinde klasik. Onu da kesince, PQ gibi, loot dağıtılıyor ve senin realmin barı ilerliyor. Tabi bu objectiveleri yapmaya çalışırken sürekli bir pvp dönüyor. Değişik instancelarda geçen kapışmalar sonucu Realm barın Pin'i geçince de şehiri ele geçirmiş oluyorsun. Bundan ibaret.
Mesaj tarihi:
İlk oynadığımda buraya eleştiri yazanlardan biri olarak çok aceleci davrandığımı anlamış bulunmaktayım :)AoC faciyasından sonra nedense bu da hep patlayacak gözüyle baktım ve bir önyargı oluştu heralde

Dün Shaman açarak oynamaya başladım tekrar ve zaman geçtikce oyunun mantığını anlamaya başlayınca oyun bayaa zevkli gelmeye başladı, gözüme kötü gelen grafikler bazı bölgelerde çok hoş gelmeye başladı, ama ne yazıkki karakter animasyonları gerçekten kötü umarım geliştirirler, PQ lar inanılmaz güzel olmuş ilk oynadığımda bunları fark edemedim, her an her yerde bir canlılık hareket var bu da oyunu zevkli yapıyor,

lvl 6 olmama rağmen item mantığını hala anlamış değilim vendor dan gibi bi npc den satın aldığım itemlar dışında o kadar mob kestim item felan düşmedi, bu tier 1 2 vs nerden nasıl alınacak ? Birde itemlar hep bu şekilde satınmı alınacak yoksa gerçekten moblardan item düşmüyormu? Birde şu item olayını kavrarsam bu oyun oynanır :)
Mesaj tarihi:
Mortis said:
Evet oyunun End Gamei: Tier 4 Zoneundaki bölgeleri ele geçirip karşı realm'in şehrinin saldıraya açık hale gelmesini sağlamak ve sonra da şehiri ele geçirmek. Şehir kuşatmaları ne yazık ki instanced :( belli sayıda insandan sonra başka instance a atio. Bu da oyunun genel havasını bozuyor çünkü bi instance da şehiri ele geçirmişken dier instance da geçiremeyebilirsin. Bu da insana şehiri gerçekten ele geçirmiş kontrolü altında tutmuş hissini vermiyor.

Ayrıca şehir kuşatmaları. Karşılıklı PQ'dan öteye değil. İki tarafında objective i var. Koruyanlar attacker npcleri öldürüp, 2 tane Objective Pointi ellerinde tutmaya çalışıp, yakılan masaları,kitapları,kutuları söndürmeye çalışırken, saldıran tarafsa bunun tam zıttını yapıyor; defender npcleri öldürüp, masa ıvır zıvır yakıp. o iki objective i ellerinde tutmaya çalışıyor. Hangi taraf ilk bitirse objectiveini, Karşı tarafın bossları geliyor. 1 hero yanında da 4 champion şeklinde klasik. Onu da kesince, PQ gibi, loot dağıtılıyor ve senin realmin barı ilerliyor. Tabi bu objectiveleri yapmaya çalışırken sürekli bir pvp dönüyor. Değişik instancelarda geçen kapışmalar sonucu Realm barın Pin'i geçince de şehiri ele geçirmiş oluyorsun. Bundan ibaret.


Buna ekte var tabiki.

Şehri ele geçirince, karşı faction King'ini kesme şansınız oluyor ki, bildiğim kadarıyla en imba lootlar onda.

Ayrıca yine şehirde bulunan Dungeon'lara da girme şansınız oluyor.
Mesaj tarihi:
Mortis said:
Evet oyunun End Gamei: Tier 4 Zoneundaki bölgeleri ele geçirip karşı realm'in şehrinin saldıraya açık hale gelmesini sağlamak ve sonra da şehiri ele geçirmek. Şehir kuşatmaları ne yazık ki instanced :( belli sayıda insandan sonra başka instance a atio. Bu da oyunun genel havasını bozuyor çünkü bi instance da şehiri ele geçirmişken dier instance da geçiremeyebilirsin. Bu da insana şehiri gerçekten ele geçirmiş kontrolü altında tutmuş hissini vermiyor.

Bak bunu bilmiyordum. Hoş bu oyununda instance zonedan oluştuğunu bilmiyordum CB'de olmadığım için. OB'de farkettim. Instance zone oldugu anda kopuyorum oyundan. SWG'de ki gibi gezegen instancelar koymuodu ama zonelar instance olunca oyunda kendimi kısılmış hissediyorum. Bilhassa T4'lerin böyle olması çok kötü :S Bi an dün preorder yaptıgıma pişman oldum :(
AION'da bakalım nası olacak...
Onun dışında PQ mekanlarındaki PvP çok zevkli bence. Dün gece CH7'dey dim. Evade bugları yüzünden bitiremedik 2. yi :( . Adamlar bir boss koymuş fur fur yatmıo. Bi de üzerine gank eklersek CH7 asla bitmez :).
Fakat oyunun eğlenceli olacağı konusunda hala iddalıyım...
Mesaj tarihi:
Instance Zone olduğunu bende şimdi öğrendim, aoc de uyuz olmuştum bu olaya bundada olması gerçekten kötü, oyunun tadını kaçıran , oyunun içindeymişsin havasını yok eden bir şey kötü olmuş bu instance zone olayı!
Mesaj tarihi:
Gangren said:
Instanced olacak tabiki, ne bekliyordunuz?

Aynı yerde 100 attacker, 100 defender + NPC'ler olsa, siz zevk alacağınızı mı sanıyorsunuz?


bi bakıma bg gibi düşünmek lazım sanırım, peki bu oyunda wow daki gibi boss kesilecek bildiğimiz dungeon mantığında instance lar yokmu, sırf pvp uzerınemı oyun pve tarafı hiç yokmu?
Mesaj tarihi:
Shaman olarak oynuyorum yani healerim , dün bg tarzı bir yere girdik bu bayrakları ele geçirmeye çalışıyorsun, giren vardır mutlaka, orda kendi raidimdeki insanlara heal atmaya çalıştım arka plandan ama animasyonların yetersizliğinden kime heal atıyorum heal attımmı atmadımmı belli değil çok daha belirgin yapmaları lazım bu tarz animasyonları , ama mesala bir black orc u tutturdum ön safta ve heal yağdırmaya başladım baya bir ayakta tuttum adımı.. Yani bu tarz şeyleri düzeltirlerse çok iyi olacak.
Mesaj tarihi:
Gangren said:
Instanced olacak tabiki, ne bekliyordunuz?

Aynı yerde 100 attacker, 100 defender + NPC'ler olsa, siz zevk alacağınızı mı sanıyorsunuz?

yup ? ben her türlü zevk alırım sen üzme canını :)
Core serverında ki saçma lamer hareketlere uyuz oldum bu arada. Adam tefsiz gelio etrafına toparlanıo 3 kişi soora çat çat :) Ama ondan bile zevk alıom o derece rahatsızım :p
Geçen dolaşırken lvl 6 bi mekana geldik quest yapan cüceler vardı. Dedim, öpem öpem koynuma sokam şunları ama tefsizdiler :(
Mesaj tarihi:
tinu said:
Shaman olarak oynuyorum yani healerim , dün bg tarzı bir yere girdik bu bayrakları ele geçirmeye çalışıyorsun, giren vardır mutlaka, orda kendi raidimdeki insanlara heal atmaya çalıştım arka plandan ama animasyonların yetersizliğinden kime heal atıyorum heal attımmı atmadımmı belli değil çok daha belirgin yapmaları lazım bu tarz animasyonları , ama mesala bir black orc u tutturdum ön safta ve heal yağdırmaya başladım baya bir ayakta tuttum adımı.. Yani bu tarz şeyleri düzeltirlerse çok iyi olacak.

Yok kime heal attığın gayet net belli oluyor. Ordaki asıl sorun heal atarken senin castingin pushback olsa bile animasyonun bittiği süre sonunda karşındaki adamın üstüne effect gidiyor. Olay burada patlıyor...
Ve evet heal etmek ve dps yapmak shamanla çok zevkli...
Mesaj tarihi:
aquila said:
yhahauhau wotlk beta key geldi simdi, hem de bugun acci cancel ettim.


o olayın aynısı banada oldu cancel ettim bir gun sonra key geldı. suphelenıordum blizzden acaba releaseden berı oynayanlar account cancel ederlerse keymı gonderıolar dıe sendede oyle olduguna gore galıba boyle bısıler var
×
×
  • Yeni Oluştur...