prozzak Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Lancia markası, 102. yılında Delta modelinin lansmanı ile, geçmişteki sportif saloon tipi otomobiller geleneğini devam ettirecek. Yeni Delta, farklı olmak isteyen çok seçici müşterilere yönelik zarafeti, beğenilen malzemeler ve ayrıntılara gösterdiği özenle birlikte, Lancia'yı 100 yıldan uzun süredir diğer markalardan farklı kılan yenilikler ve özelliklerle bir arada sunuyor. Kendi kategorisinde en hacimli ve yenilikçi bir otomobil olan Delta, tarz sahibi müşterilerine araçlarını kişiselleştirme için 1000'den fazla seçeneğe sahip olacak. 3 farklı koltuk döşemesi, iç kısımda kullanılan 3 renk, 4 tip alaşımlı jantlar, 12 şasi rengi ve 12 farklı b-colore çift renk gövdeden oluşan kombinasyon sonucunda sıra dışı bir seri ortaya çıkması hedefleniyor. Lancia Delta, Türkiye’de 1,4 litre, 120 HP ve 150 HP turbojet (her ikisi de benzinli) , her biri Euro 5 standartlarında 165 HP 2,0 multijet ve 190 HP 1,9 twin turbo multijet motor seçenekleriyle satışa sunulacak. 4,5 m uzunluğa , 1,8 m genişliğe ve 1,5 m yüksekliğe sahip Delta, 2.7 m segmentinin en iyi aks mesafesiyle iç mekanda maksimum hacim sunuyor. Binalarda kullanılan ses yalıtım malzemelerinden özel olarak üretilen ses absorbe edici tavan yolculara sessiz bir yolculuk sunuyor. Deri&Alcantara döşeme koltukların standart olacağı Delta’da arka koltuklar istenilirse ön tarafa kaydırabilir ve sırt kısmı geriye yatırılarak business class yolculuğun keyfine varılabilir. LED ön park ve arka LED stop lambaları sınıfında sadece Delta’da standart olarak verilecek. Şerit değiştirme ikazı ve otomatik park sistemi gibi ileri güvenlik sistemleri gibi donanımlar seçenek olarak sunulacak. delta foto lar Delta Interior Delta yolda Bir integrale havası yaratmasada fena degil gibi.. otokritik uyuma :P
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Çok iğrenç bir görünümü var gibi geldi sanki seat leon nun prototipi gibi duruyor
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Onu, ici falan cok guzelde, arkasi hakkinda ayni seyleri soyleyemiyorum. Jant secenekleri de cok vasat. Baya bi suredir disarda satilmasina ragmen turkiye lancia daha aracin gelis tarihinden bile bi haber veya soylemeyip supriz yapmak icin baya ugrasiyorlar. Bide zaten bu arac hb degil mi? daha ne kadar hb olabilir?
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 prozzak said: otokritik uyuma :P Aramaya inan prozzak :) Baya eski bi haber bu.Ralli parkurlarında efsaneleşmesinin ardından içine kapanan. Ypsilon modeliyle tekrar kendini bulan Lancia şimdi de Delta modeliyle gündemde. Cenevre otomobil fuarının hemen öncesinde basına tanıtılan Lancia Delta ilk bakışta elit bir intibaya sahip. 90’lı yılların başında ralli parkurlarının tozunu attırarak efsaneleşmiş, ardından yaklaşık 15 yıl süren bir sessizliğe bürünmüş ve Ypsilon modeliyle geçtiğimiz yıl takrar hayata dönmüş aslında 100 yıllık tarihi olan köklü bir marka Lancia. Son zamanların "trend" otomobil üretme felsefesinin yeni bir temsili olan Lancia, Fiat’ın desteğiyle üretiliyor. İlk kez geçtiğimiz yıl Ypsilon modeliyle pazara giriş yaparak BMW’nin Mini projesinin attığı adımları takip eden Lancia şimdi de Delta modeliyle gündeme oturmayı hedefliyor. Bir süredir sitemizde yayınlanan haberlerden, sizde önümüzdeki ay kapılarını açacak olan Cenevre Otomobil Fuarı’nın yoğun geçeceğinin sinyallerini almışsınızdır. Lancia’da Delta modeliyle fuarın yıldızlarından birisi olacak gibi görünüyor. Fuar öncesi otomobil firmaları basın açıklamalarıyla modellerini tanıtmayı tercih ediyor. Lancia’nın da yaptığı basın açıklamasına göre, Yeni Delta modelinde Fiat grubunun ürettiği 1.4 litre TurboJet 120 HP ve 150 HP gücünde iki benzinli ve 1.6 litre MultiJet 120 HP gücünde bir dizel motor seçeneği olmasına kesin gözüyle bakılıyor. Bunun yanı sıra 2.0 litre 165 HP gücünde bir turbodizel ve 1.9 litre twin-turbo diesel ile 1.8 litre TurboJet benzinli motorların kullanılması planlanıyor. 6 ileri manuel ile yarı otomatik ve tam otomatik şanzıman varyasyonlarının kullanılacağı Delta model gamına ek olarak efsane modelin ismini taşıyan dört tekerlekten çekiş sistemine sahip bir Delta Integrale versiyonu da yer alacak. Fotoğraflar http://www.otokritik.com/haber/104-2009-Lancia-Delta.html
prozzak Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 aramaya inanmıyorum hahaha tamam benim hatam :)
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Bende beğendim bu arada kaliteli durmuş ama yinede bi Fiat kokusu var arabada bundan kurtulabilmiş görünmüyor özellikle iç mekanda çok hakim. Daha özgün malzemeler kullanabilselerdi daha başarılı olabilirdi diye düşünüyorum.
prozzak Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Vodan said: Bende beğendim bu arada kaliteli durmuş ama yinede bi Fiat kokusu var arabada bundan kurtulabilmiş görünmüyor özellikle iç mekanda çok hakim. Daha özgün malzemeler kullanabilselerdi daha başarılı olabilirdi diye düşünüyorum. iç mekanı bravo ya inanılmaz benziyor. Birkaç detay hariç aynı
prozzak Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Vodan said: Copy/Paste olmuş sanki :) aynen öle :S
Archangel_ Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 lükse düşkünlüğüm nedeniyle iyi arabalara bakarım, incelerim, a çok bilgim vardır ve bunun dışında diğer arabalarla her ortalama türk erkeği kadar ilgiliyim ama sanki bütün yeni tasarımlı arabaların bir yanı x markası y modelinden, bir tarafı z markası f modelinden gibime geliyor.modeller arttığı için mi böyle oluyor yoksa tasarımcılar mı kendini kasmıyor
roket adam Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Pek sarmadı açıkçası. Lancia nın o türkiye de satılan garip isimli diğer modelini de pek beğenmedim.
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2008 Ya eski deltalar efsane de kimse kusura bakmasın cok cok kotu otesi yapmıslar bu modeli modern olucaz diye neden boyle bi revizyona gittiler onu da kesemiyorum
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Ya zaten Ralli yapmak/yaptırmak peşinde olduklarını sanmıyorum. Fiat, şu concon sınıfa hitap eden bi araba yapalım yeni marka yaratmak kasar en iyisi çoktan ölmüş olan Lancia markası altında piyasaya sürelim demiş olmalı. Ayıp olmasın diye bu Delta için Integrale'de çıkaracaklarmış heralde ama performanslı bi yol arabası olmaktan öteye gideceğini sanmıyorum. Araç bi kere çok uzun.
Quibble Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Vodan said: Araç bi kere çok uzun. aynı şeyi düşünüyordum.. komik duruyor.
Mino Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Eskiden Suadiye Galeri'de bir delta integrale evo 1 vardı 10000 ytl ye satılıktı tey teey. O aklıma geldi bu şişirilmiş aracı görünce. Nedir bu araçları şişirme modası anlamış değilim.
Namessar Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 tekrar soyluyorum, ben baya baya begendim dis dizaynini. fiatin ne kadar kizdigim bir uretici oldugunu dusununce, uretsin, boyle uretsin, canimi yesin.
Namessar Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 hele arka stoplar cok hosuma gitti, ama keske biracik daha genis yapsalarmis, ya da asagiya gore bir parca genisleseymis.
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Selam, Panjur biraz daha geniş olsa daha hoşuma gidermiş. Radikal ama güzel. İçi de hoş. Gözüme batıyor ama kötü diyemiyorum, farklı diyebiliyorum. Fiat grubuyla ortak malzeme kullansın, sorun değil, yeter ki Fiat gibi hissettirmesin. İçini ferah buldum, ayrıca belirtmek istedim. Saygılar.
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2008 Ya bende beğendim de, hadi ortak malzeme de kullanılsın da birebir aynı konsolu alıpta koymasınlar artık ayıpa kaçıyo.
prozzak Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2008 golf 5ten 30 cm uzunmuş.. demekki suv kadar bşi
Öne çıkan mesajlar