Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Natural Selection 2


Xenocide

Öne çıkan mesajlar

Nekro said:

exo nun pesine macleri takar comm dan da nano shield alirsan onos a yatmiyor. yoksa onos aliyor tabi rahat. Ama genel olark bakinca dengeli bence tum takimin range silahlari oldugunu hesaba katarsak yani.

alien in op uniti fade sanki. blink gelince 3 adamin arasina gir olmuyorsun kolay kolay kacmasi falan cok kolay shiftle


Ona bakarsan Onos'un arkasına Gorge'u takınca da + regen almışsa da onos yatmıyor.

Fade, NS1 deki kadar efektif değil bana göre. Yukarıda bahsettiğin olayı Leap geldiği vakit ben skulk ilede yapıyorum.

Bence OP unit olarak Lerk var. Aşırı hızlı ve NS1 deki gibi hızlanmak için sürekli kanat çırpmak ( Space spamlamak ) zorunda değilsiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya denge olabilir ama şöyle olabilir. yani her minute markta eşit olmasınlar zaten
end game alien olsun ve öyle de zaten. ama onos'a bi şekilde bi ayr çekmek gerekiyo. nası blinksiz fade çıkmam abi gibi x'siz onos gitmem hacıt tarzı insanları durduran bişey olmalı diye düşünüyorum.
basic onos nerflenicek ama extra ability gelicek. hem böylece fade lurk daha çok kullanılır diye umuyorum.
bi de gorge işe yarasa da baya bayık bi oyun tarzı olmuş ns1'e göre. bi şekilde khammander ile iletişim halinde kalmalı. ne bileyim cyst'i tek res ile atsın khammander 2 tres harcasın. veya whipleri gorge yapsın. ama pub oyun için de yani alien'ın da beraber hareket etmesi gereken bi durum olsun. bile bomb efsane olsa da upgrade olarak leap'ten blink'ten sonra geliyo khammlar.


xeno'nun khammanderlığından şüphem yok da o comeback'i marine yapamaz. oyun başında upgrade vermesin bilmemne olmasın alien leş gibi yerleşir. o yüzden bişeyler deişmeli gibi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

spike, spore ?

lerk baya is yapiyor ama early gamede. Bir kere serverin birinde iyi bilen bir eleman gelmisti benim takima comm a lerk egg yaptirtti hemen aldi kendisi bizde skulklarla birlikle surekli harraslayip durduk extractor diktirmedik. Comm arkada yayildi haritaya falan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

karşıda jetpack yoksa eğer onos yerine lerk fade gidilmesi sadece kişisel tercihle alakalı hakikaten. işlevleri olan formlar kabul ediyorum ama şahsen takımımda 2 lerk olacağına 1 onos daha olmasını tercih ederim -dediğim gibi eğer jetpack yoksa-

bu gidişle en sonunda yine ns1'in ilk zamanlarındaki gibi onos için 3 hive gerekicek. ya da onos egg için 3 hive gerekebilir. bak o olur sanki ha.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o değil de ilk ns'nin ilk halinde, dediğim gibi 3 hive bırakmadan onos alınamıyordu ve hive 80 resource istiyordu. ha bi de tabi binaları gorge dikiyordu böyle tepeden görme yoktu. fiti fiti hive mekanına gidecek de, 80 resource biriktirecek de, hive dikecek. nasıl dayanıyomuş lan alienlar buna :(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.unknownworlds.com/ns2/forums/index.php?s=&showtopic=124319&view=findpost&p=2020906

6min onos için burda fikirler var.
adam fikri sunup çürütmüş bi de asdsa
11-12 tane var.

bana 8 uygun gibi geldi.

veya ability getirecekler onosa. blinksiz fade alınmadığı gibi abilitysiz onos da güçsüz olsun. ability ile şimdikinden daha güçlü olsun.

ama bu hali ile kalmaz gerçekten op çünkü. tek ihtiyacın olan 6 dakika boyunca 3 rt tutmak. bi 40 sn sonra da carapace geliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben ilk oyunun trenine cok erken binip 1 saat gameplay sonrasinda hicbisey anlamayip cikanlardanim. Community e hep gipta etmisimdir ama ancak uzaktan gordugum kadar biliyorum. birinci oyun mekaniklerine yorum yok dolayisiyla =P

ikincisini de yeni yeni anlayip tecrube edince goruyorum, cok bariz olduklari icin o da. Resmen kor goze parmak.

Sikintilarin en buyugu damage type lar arasinda bi zincir olmamasi. Basit bi tas kagit makas mekanizmasi lazim.
bite, pierce, flame, poison damage gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben ns1de de hive 40 resti diye hatırlıyorum ya, da unuttum tabi emin diilim. ama ns1deki kaç chamber varsa, o kadar levellı upgrade muhabbeti daha güzeldi bence. commandersız alienlar zaten daha güzeldi :p. erken onos de için knoxville bir link göstermişti ya ns2 official forumlarından, baya tartışılan birşey galiba. bence en iyi öneri şeydi 2 mature hive veya 3 hive gereksin onos için.
valla benim görüşüm şey. alien commanderını biraz takıma bağımlı hale getirmeleri lazım. gorge'a bağlı olsun kısaca. bunun için de abi binaların kendi kendine yapılma hızlarını çok yavaşlatmaları lazım. ki işte herkes skulk rush yaparken,extractor yerken commander yayıla yayıla takılmasın arkada, gorge istesin.
bir de jetpackin counterını çözemedim, özellikle bazı maplerde fazla güçlü oluyolar sanki. web gelse de, bu sefer exolar rezil olucaklar yani. official forumlarda lerkin gazı jetpack i bozsun denmişti, oksijen kalmasın yakacak havada falan diye. belki o mantıklı olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

8 de fena değilmiş evet. onos egg için 3 hive gereksinimi ile bunun arasında birini seçsinler madem. hayır bi de şu anda 3. hive'ın çok da bi işlevi yok hani. stomp öyle aman aman bi özellik değil, vortex kullanan yok zaten, xenocide'ı da bi ben kullanıyorum dsfkgjk bi tek umbra güzel gibi o da game changing değil. umbra gelene kadar zaten adamlar gl launchera geçiyor, bullet falan hikaye.

3. hive'ı aldıktan sonra commandersam eğer beni tek mutlu eden şey, resource towerlarımı koruyabilmek için shade+whip kurabilecek olmam (3. hive'da shade giderim genelde) böylece res.imi kesmeye gelen marine whiplerin varlığından haberdar değilken ZBAM diye kafasına inince mutlu oluyorum sdfgad


@Saykoleo NS1'in ilk çıktığı zamanlarda 80 res'ti, sonradan 40'a düşürdüler.

Jetpack'in counterı da aslında lerk. uçabilmesinden ziyade spores özelliğiyle heryere osurduğu için jetpackli eleman uçsa da kaçsa da damage yiyor. Fade'le de iş yapabilirsin blink ile uçmaktan farkın kalmıyor zaten ssdf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ha bir de xenocide, mine ve grenade launcherın damage type ının light olması beni benden alıyo ya. xenocide damage vermiyor neredeyse. 200 damage veriyosun teoride armorsuz adama, ama armorlu 50 falan yiyo.

grenade structuralmış gerçi. benim lafım xenocide'a ama :p. çok güçsüz kalıyor eski haline(ns1'deki) göre.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya bu iki stratejide guzel de, soyle bisey var. Alien 3 hive a sahipse zaten yeniyordur. Marine de tres yokken oyle muazzam comebackleri olmuyor alien kadar. Ki ozellikle son regen ve camo ile bu imkansiza yakinsadi.

en mantikli onos stopper ,2 matured hive olur. Birde sayko nun dedigi gibi alien build i biraz daha team oriented yapip gorge lara biraz AMAC katarlar. 3. non mature veya mature hive biraz overkill.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 hive'ın %100 mature olması ne kadar sürüyor mist kullanmadan?


aslında evet bak şimdi o bana da daha mantıklı geldi. böylece hive'ın mature olmasına da bi amaç katılmış olur. şu anda hp'sinin artmasından başka bi cacığa yaramıyor.

Ayrıca Gorge'un görevinin arttırılmasına da kesinlikle katılıyorum. ama binaların kendi kendine inşası çok yavaşlatılırsa da olmaz. bu sefer en az 3 gorge'a ihtiyaç duyarım (tayyip stayla) bildiğim kadarıyla da zaten bu oyunun ideal oyuncu sayısı 7v7. 4 skulkla pek bişey yapamazsın ya. o gorge'ları da korumak gerek ayrıca falan. sıkıntılı bi durum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...