jonq Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Nekro said: exo nun pesine macleri takar comm dan da nano shield alirsan onos a yatmiyor. yoksa onos aliyor tabi rahat. Ama genel olark bakinca dengeli bence tum takimin range silahlari oldugunu hesaba katarsak yani. alien in op uniti fade sanki. blink gelince 3 adamin arasina gir olmuyorsun kolay kolay kacmasi falan cok kolay shiftle Ona bakarsan Onos'un arkasına Gorge'u takınca da + regen almışsa da onos yatmıyor. Fade, NS1 deki kadar efektif değil bana göre. Yukarıda bahsettiğin olayı Leap geldiği vakit ben skulk ilede yapıyorum. Bence OP unit olarak Lerk var. Aşırı hızlı ve NS1 deki gibi hızlanmak için sürekli kanat çırpmak ( Space spamlamak ) zorunda değilsiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knoxville Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 ya denge olabilir ama şöyle olabilir. yani her minute markta eşit olmasınlar zaten end game alien olsun ve öyle de zaten. ama onos'a bi şekilde bi ayr çekmek gerekiyo. nası blinksiz fade çıkmam abi gibi x'siz onos gitmem hacıt tarzı insanları durduran bişey olmalı diye düşünüyorum. basic onos nerflenicek ama extra ability gelicek. hem böylece fade lurk daha çok kullanılır diye umuyorum. bi de gorge işe yarasa da baya bayık bi oyun tarzı olmuş ns1'e göre. bi şekilde khammander ile iletişim halinde kalmalı. ne bileyim cyst'i tek res ile atsın khammander 2 tres harcasın. veya whipleri gorge yapsın. ama pub oyun için de yani alien'ın da beraber hareket etmesi gereken bi durum olsun. bile bomb efsane olsa da upgrade olarak leap'ten blink'ten sonra geliyo khammlar. xeno'nun khammanderlığından şüphem yok da o comeback'i marine yapamaz. oyun başında upgrade vermesin bilmemne olmasın alien leş gibi yerleşir. o yüzden bişeyler deişmeli gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knoxville Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 bi de akşam oynuyoruz he. toplaşalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
okibye Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 4 pack'e +1 lazımz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grimnax Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 ben geldim +1 e hade gogo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 ns2m var artık, alyenleri tame etmeye geliom Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 alyen op'a artık katılıyorum lol. marine commluğu yaptım bi, iyi de gittik aslında. taa ki ben daha prototype lab kuramadan adamlar onosla gelmeye başlayıncaya kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Oyunda şöyle birşey var. Kimse Lerk, Fade vs olmak için uğraşmıyor. Oyunu 9-10 dk idare edebiliyorlarsa en sonunda herkes Onos oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Onun sebebi biraz da khammander in upgradeleri geciktirmesi veya takimin oyun stili veya oyun gidisi yuzunden lerk ve fade upgradelerinin daha az oncelikli gormesi. blinksiz fade, spike siz lerk falan olmuyor yani. gitmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nekro Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 spike, spore ? lerk baya is yapiyor ama early gamede. Bir kere serverin birinde iyi bilen bir eleman gelmisti benim takima comm a lerk egg yaptirtti hemen aldi kendisi bizde skulklarla birlikle surekli harraslayip durduk extractor diktirmedik. Comm arkada yayildi haritaya falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Cok is yaptigina katiliyorum zaten, neden tercih edilmediginin tahmini nedenini soyledim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 karşıda jetpack yoksa eğer onos yerine lerk fade gidilmesi sadece kişisel tercihle alakalı hakikaten. işlevleri olan formlar kabul ediyorum ama şahsen takımımda 2 lerk olacağına 1 onos daha olmasını tercih ederim -dediğim gibi eğer jetpack yoksa- bu gidişle en sonunda yine ns1'in ilk zamanlarındaki gibi onos için 3 hive gerekicek. ya da onos egg için 3 hive gerekebilir. bak o olur sanki ha. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 kisisel resource ile 80, egg ile 2 hive 100, veya dedigin gibi 3 hive 75 devam etse belki biraz daha dikkatli strateji kurulur. Su haliyle camo, regen, celerity onos no brainer yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 o değil de ilk ns'nin ilk halinde, dediğim gibi 3 hive bırakmadan onos alınamıyordu ve hive 80 resource istiyordu. ha bi de tabi binaları gorge dikiyordu böyle tepeden görme yoktu. fiti fiti hive mekanına gidecek de, 80 resource biriktirecek de, hive dikecek. nasıl dayanıyomuş lan alienlar buna :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knoxville Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 http://www.unknownworlds.com/ns2/forums/index.php?s=&showtopic=124319&view=findpost&p=2020906 6min onos için burda fikirler var. adam fikri sunup çürütmüş bi de asdsa 11-12 tane var. bana 8 uygun gibi geldi. veya ability getirecekler onosa. blinksiz fade alınmadığı gibi abilitysiz onos da güçsüz olsun. ability ile şimdikinden daha güçlü olsun. ama bu hali ile kalmaz gerçekten op çünkü. tek ihtiyacın olan 6 dakika boyunca 3 rt tutmak. bi 40 sn sonra da carapace geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Ben ilk oyunun trenine cok erken binip 1 saat gameplay sonrasinda hicbisey anlamayip cikanlardanim. Community e hep gipta etmisimdir ama ancak uzaktan gordugum kadar biliyorum. birinci oyun mekaniklerine yorum yok dolayisiyla =P ikincisini de yeni yeni anlayip tecrube edince goruyorum, cok bariz olduklari icin o da. Resmen kor goze parmak. Sikintilarin en buyugu damage type lar arasinda bi zincir olmamasi. Basit bi tas kagit makas mekanizmasi lazim. bite, pierce, flame, poison damage gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saykoleo Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 ben ns1de de hive 40 resti diye hatırlıyorum ya, da unuttum tabi emin diilim. ama ns1deki kaç chamber varsa, o kadar levellı upgrade muhabbeti daha güzeldi bence. commandersız alienlar zaten daha güzeldi :p. erken onos de için knoxville bir link göstermişti ya ns2 official forumlarından, baya tartışılan birşey galiba. bence en iyi öneri şeydi 2 mature hive veya 3 hive gereksin onos için. valla benim görüşüm şey. alien commanderını biraz takıma bağımlı hale getirmeleri lazım. gorge'a bağlı olsun kısaca. bunun için de abi binaların kendi kendine yapılma hızlarını çok yavaşlatmaları lazım. ki işte herkes skulk rush yaparken,extractor yerken commander yayıla yayıla takılmasın arkada, gorge istesin. bir de jetpackin counterını çözemedim, özellikle bazı maplerde fazla güçlü oluyolar sanki. web gelse de, bu sefer exolar rezil olucaklar yani. official forumlarda lerkin gazı jetpack i bozsun denmişti, oksijen kalmasın yakacak havada falan diye. belki o mantıklı olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 8 de fena değilmiş evet. onos egg için 3 hive gereksinimi ile bunun arasında birini seçsinler madem. hayır bi de şu anda 3. hive'ın çok da bi işlevi yok hani. stomp öyle aman aman bi özellik değil, vortex kullanan yok zaten, xenocide'ı da bi ben kullanıyorum dsfkgjk bi tek umbra güzel gibi o da game changing değil. umbra gelene kadar zaten adamlar gl launchera geçiyor, bullet falan hikaye. 3. hive'ı aldıktan sonra commandersam eğer beni tek mutlu eden şey, resource towerlarımı koruyabilmek için shade+whip kurabilecek olmam (3. hive'da shade giderim genelde) böylece res.imi kesmeye gelen marine whiplerin varlığından haberdar değilken ZBAM diye kafasına inince mutlu oluyorum sdfgad @Saykoleo NS1'in ilk çıktığı zamanlarda 80 res'ti, sonradan 40'a düşürdüler. Jetpack'in counterı da aslında lerk. uçabilmesinden ziyade spores özelliğiyle heryere osurduğu için jetpackli eleman uçsa da kaçsa da damage yiyor. Fade'le de iş yapabilirsin blink ile uçmaktan farkın kalmıyor zaten ssdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saykoleo Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 ha bir de xenocide, mine ve grenade launcherın damage type ının light olması beni benden alıyo ya. xenocide damage vermiyor neredeyse. 200 damage veriyosun teoride armorsuz adama, ama armorlu 50 falan yiyo. grenade structuralmış gerçi. benim lafım xenocide'a ama :p. çok güçsüz kalıyor eski haline(ns1'deki) göre. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 valla belki xenocide'a minik bi buff gelebilir de şöyle düşün abi, 4 skulk aynı anda xenocide yapsa ortam şenlenir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saykoleo Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 exolar tınmıyo bile valla :), 200 damage yiyolar 4 xenocidedan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Ya bu iki stratejide guzel de, soyle bisey var. Alien 3 hive a sahipse zaten yeniyordur. Marine de tres yokken oyle muazzam comebackleri olmuyor alien kadar. Ki ozellikle son regen ve camo ile bu imkansiza yakinsadi. en mantikli onos stopper ,2 matured hive olur. Birde sayko nun dedigi gibi alien build i biraz daha team oriented yapip gorge lara biraz AMAC katarlar. 3. non mature veya mature hive biraz overkill. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 1 hive'ın %100 mature olması ne kadar sürüyor mist kullanmadan? aslında evet bak şimdi o bana da daha mantıklı geldi. böylece hive'ın mature olmasına da bi amaç katılmış olur. şu anda hp'sinin artmasından başka bi cacığa yaramıyor. Ayrıca Gorge'un görevinin arttırılmasına da kesinlikle katılıyorum. ama binaların kendi kendine inşası çok yavaşlatılırsa da olmaz. bu sefer en az 3 gorge'a ihtiyaç duyarım (tayyip stayla) bildiğim kadarıyla da zaten bu oyunun ideal oyuncu sayısı 7v7. 4 skulkla pek bişey yapamazsın ya. o gorge'ları da korumak gerek ayrıca falan. sıkıntılı bi durum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 xenocide ne ise yarar bu arada, hic gormedim sanirim kullanildigini/veya farkinda degildim. me nubi edit: mature olmasi 8dk suruyor sanirim. mist ile mist suresince %200 hizlaniyor sanirim. tahmini 5.5-6dk ya denk gelir heralde mist ile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fir3blad3 Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2012 patlatıyorsun kendini sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar