Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Gemler Evade vs. Immunity


hunty

Öne çıkan mesajlar

Konuyu acmadan once biraz arastirdim. Pvp de evade gemleri melee classlara karsi cok ustunluk sagliyormus. +melee invul. gemlerden daha iyimis.
Gemlerin stack olmasina cok miktadra oyuncu karsi cikiyor.
Sizce armor alip evade gem takmaya deger mi su anda? Yoksa yakin zamanda nerflenir mi? Yada yakinda pvp gear gelicek geregi yok mu? Bu arada ben TOS'um.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben +invul. gidiyorum neden dersen üzerinde çok kafa yormasamda,söyle bir mantık yürüttüm,evade diyelimki %20 yaptın +invul. larda +20 olsun (ki aslında invul. gittin mi çok daha yüksek rakamlara çıkarsın) birinde 100 vurus yapıyor sana 20 sını vurmuyor yani sonucta adam sana 3000 lık crit yaparsa yuzde 20 sansla vuramıyacak ama yuzde 80 ıhtımal o krıt ı yıyeceksın ve bu senın sonun olacak ama +invul. gittin mi %100 ihtimalle +invul. luk kısım adamın yaptığı her damageden düşecek,ne biyim biraz daha mantıklı gibi geldi bana.
pom olarak zaten adv. armor of faith ten %20lik bir +invul um var birde üzerine +30 daha ekledin mı bu her damage in sadece yarısını alıcam anlamına gelıyorkı bu bence +20 evaden daha hoş itibası yartattı tabi bu benim acizane fikrim.
birde şu aynı gemlerden 3 slotoda koyma işi sanki 'fix' yada 'nerf' yiyecek gibi geliyor bana offical forumda bunun konusu baya bir tartışılıyor ,o olay açıklığa kavuşuncaya kadar onlarca altını geleceği tam belli olmayan bir olaya yatırmaktansa bir süre daha droplardan gelen mavi ve 1-2 epicle geçirecem
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

saldırılar nasıl belirleniyor bilmiyorum ama, önce saldırının isabet edip edmediğine bakılıyorsa ve sadece dodge varsa saldırıları savuşturmak için,

%30 dodge + %30 immunity = %51 mitigation olur teorik olarak.

eğer immunity ve dodge için gereken "puan" eksponansiyel olarak artmıyorsa uzun vadede %60 immunity daha işlevsel olur bence healerlar açısından.

her 10 vuruşun 7 sinde 70 birim hasar alan bir tank yerine düzenli olarak 40 birim hasar alan bir tankı heallemek daha az yorar, bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
hunty said:
forumlarda bazilari +melee ve magic immunity sadece pve diyorlar. acaba pvp de hesaba katilmayan special defence icinde mi sayiliyor? Deneyen oldu mu?


ustam bende buna ilaven bir şey eklemek istiyorum ana sayfasından aldım oyunun...atak ve defas gemlerinin ne olduğunu soyluyor..anlayan arkadaşlar bunların ne işe yaradığını türkçe yazabilirmi ya bazen zorlanıyoruz ing çok iyi değil...birde kılca ne takayım tek el kılıcı fikri olan varmı 60 lv guardian yaptımda ne gem onerirsiniz..

* Damage Procs (flawless gems only)
o Arcing - electrical dd - A7,B7
o Corruptive - unholy dd - C1
o Envenoming - poison dd
o Defiling - unholy dd - A1, B1
o Destructive - crushing dd
o Gelid - cold dd - A2, B2
o Flaring - fire dd
o Rending - slashing dot
o Retributive = piercing dd - C3
o Ripping - crushing dot - C3
o Scalding - fire dd
o Sacrarial - temp increase immunities - C5
o Shocking - electrical dd - C7
o Venomous - poison dd - A1, B1
o Wrathful - holy dd - A8, B8

* Defensive Stats
o Algid - + coldimmunity - C4
o Dense - + piercing immunity - C3
o Grounding - + electrical immunity - C7
o Immutable - + cold/fire/electrical/holy/unholy immunity - C5
o ??? - + crushing immunity - C3
o Inviolate - + slashing/crushing/piercing/poison immunity - C6
o Purifying - + poison immunity % - C8
o Sacrosanct - + unholy immunity% - C8
o Tenacious - + Slashing immunity - C3
o Quenching - + fire immunity - C2

* Offensive Stats
o Baneful - + unholy damage (magic) - Class 1 Gems (Black)
o Concussant - + two handed blunt damage - B6, C6
o Destructive - + crushing damage (melee) - Class 6 Gems (Red)
o Eviscerating- + slashing damage (melee) - Class 6 Gems (Red)
o Frostwrought - + cold damage (melee) - Class 2 Gems (Blue)
o Glacial - + cold damage (magic) - Class 2 Gems (Blue)
o Igneous - + fire damage (magic) - Class 4 Gems (Orange)
o Malefic - + unholy damage (melee) - Class 1 Gems (Black)
o Noxious - + poison damage (melee) - Class 1 Gems (Black)
o Omnific - + damage (magic) - Class 8 Gems (Yellow)
o Panoptic - + melee damage - Class 3 Gems (Green)
o Poised - + box damage - Class 3 Gems (Green)
o Puncturing- + piercing damage (melee) - Class 3 Gems (Green)
o Retributive - + holy damage (melee) - Class 8 Gems (Yellow)
o Sacred - + holy damage (magic) - Class 8 Gems (Yellow)
o Scything - + two handed edge damage - B6, C6
o Searing - + fire damage (melee) - Class 4 Gems (Orange)
o Steady - + crossbow damage - Class 3 Gems (Green)
o Stormforged- + election damage (melee) - Class 7 Gems (White)
o Temptestuous - + electrical damage (magic) - Class 7 Gems (White)
o Thrashing - + one-handed blunt damage - A6, C6
o Thrusting- + dagger damage - A3, C3
o Vicious - + one hand edged damage - A6, C6 (Red)
o Violent - + polearm damage - B6, C6

* Attribute Modifiers
o Deft - + dexterity - Class 3 Gems (Green)
o Enlightening - + inteligence - Class 2 Gems (Blue)
o Fortifying - + constitution - Class 6 Gems (Red)
o Imbued - + max mana - Class 2 Gems (Blue)
o Invigorating - + max stamina - Class 3 Gems (Green)
o Mighty - + strength - Class 6 Gems (Red)
o Sagracious - + wisdom - Class 2 Gems (Blue)

* Misc Modifiers
o Brutal - +fatality % - Class 3 Gems (Green)
o Draining - + tap mana % - Class 2 Gems (Blue)
o Exsanguinating - + tap health % - Class 6 Gems (Red)
o Enfeebling - + tap stamina % (melee) - Class 3 Gems (Green)
o Fatiguing- + tap stamina % (magical) - Class 2 Gems (Blue)
o Focusing - + casting concentration - Class 8 Gems (Yellow)
o Frenzied - + off hand chance % - A3, C3
o Leeching - + tap health % - Class 2 Gems (Blue)
o Merciful - - hate gain % - Class 8 Gems (Yellow)
o Mocking - + hate % - Class 5 Gems (Purple)
o Observers - + perception - Class 7 Gems (White)
o Replenishing - + natural mana regen - Class 2 Gems (Blue)
o Stupefying - + mana tap % - Class 2 Gems (Blue)
o Umbral - + hiding - Class 1 Gems (Black)
o Vexing - + taunt - Class 5 Gems (Purple)




Item Make

* Class A: Rhombic (uncut) - Trillon (flawless) - Used for One-Handed Weapons and Ranged Weapons
* Class B: Oval (uncut) - Teardrop (flawless) - Used for Two-Handed Weapons
* Class C: Oblique (uncut) - Cabochon (flawless) - Used for Armour
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pvp gear zaten gem sokusturmak olmyor mu?
eger degilse nedir biri linkleyebilir mi?

ayrica simdi bir armor parcsina 3 tane gem takioz 3ude evade takilabiliyor mu? takilinca calisiyor mu? butun sete full evade girisebilir miyim? calisiyorsada ilerde nerf gelme duru mu var mi?
her parcaya 1 dps(2 hand benim icin) 1evade 1 invul takmak daha garanti olmuyor mu?


bilenler aydinlatabilir mi?

bide level 80 armor ve level 80 gemler cok zor mu yapiliyor?
75 olani elde etme zorlugu nedir kazik yemeyelim dye souyorum:)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Adam oldurdukce belli Pvp Xp alacaksin. Bu Xp'ler le Lvl atlayacaksin. Pvp armoru alabilmen icin belli bir pvp levelin ustunde olman gerekecek. Sanirim Pvp Armor icin Vendor olacak ve pvp levelin yetiyorsa gold karsiligi armor alabileceksin. Belki pvp statlarin yaninda bu armoru da gemleyebilecegiz.
Unutmadan biri sizi oldururse pvp exp. kaybedeceksiniz ama Lvl dusmeyeceksiniz. Birisine siz saldirirsaniz Criminal olacaksiniz. Yeterli miktarda criminal harekette bulunup adam oldururseniz Murder olacaksiniz. Olunce en iyi itemlarinizdan biri drop olacak.
Pvp Xp puanlari sadece world pvp ve siege savaslariyla kazanilabilcek, mini game'ler le Farmlayamayacaksiniz!
Aktif pvp'yi hareketlendirmek icin guzel bir dusunce. Guild'ler Khes.'i domine edip her onune geleni kesmesin diye Criminal, murder olaylarini getirmisler. Ancak su anki haliyle bu sistem kolayca abuse edilebilecek gibi gorunuyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...