Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Netron hakkında bi soru


Aiko

Öne çıkan mesajlar

Yazılım mühendisliği eğitimini almak için Netrona peşin fiyatını ödeyerek kayıt oldum. yaz okuluna gidicektim, boş zamanım olacak diye de netrona kaydolmuştum. 2 programın tarihi birbiriyle uyuşmayınca ortada kaldım. şimdi kaydımı iptal ettirmek istiyorum yani vazgeçtim. sizce gidip desem böle böle diye anltsam, kaydımı iptal edip paramı geri verirler mi? yarın arayıp sorucam ama merak ettim belki bilen birileri vardır diye..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bugun gittim konuştum dedim okulumla çakışıyo kaydımı iptal etmek istiyorum fln.kadında donduralım seneye devam edin dedi. bende seneye okulum bitio gerek kalmıyo derslerime yardımcı olması için yazın gitmeyi planlıyodum ama sizin yazın dediğiniz program kışın başında başlıyomuş dedim.iyice düşünün fln dedi ben dilekçe yazdırırm ama pek geçerli bi mazeret değil dedi. yani iptal ettirme hakkım var ama :S
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iptal olmazsa imzaladığın kağıdın tamamını oku ve orada belirtilen sebepler dışında bir iptal veya kesinti var ise tüektici derneklerine danış hemen ve her türlü tüketici hakları savunucusu kuruluş ve gazete köşesine olaydan bahset.

işin peşini bırakma yani..

10ytl'ni bile haksız alsalar 10000ytl'lik zarar yaratacak kadar saldırgan olmak gerek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aslında bizde millet hakkının peşine düşmüyor işte ondan sonra sorun yaşanıyor. efenim kredi kartları para istiyorlar sizden.. kredi kartına sahip olduğunuz için.. "bi git lan!" diyorum "yasa çıktı duymadın mı? hele bi al ben de senden alırım paramı takır takır.." kadın hâlâ "aylık 100ytl harcarsanız almayız" diyor yüzsüzce..

adam senden 30ytl ondan 30ytl tırtıklıyor, hırsızlık yapıyor adama hırsız demiyorsunuz da hakkını arayana mı laf söylüyorsunuz?

tüketici haklarını savunmazsa mal yerine konulmaya alışmalıdır tabii.. sözleşmeleri okuyun, bir yerinde "kopyasını aldım" yzıyorsa ve imza atıyorsanız, kopyasını almadan imza atmayın sakın. haksız bir şey yaptılarsa, sorun çıktığında ilgilenmiyorlarsa, istediğiniz ürün gri değil siyahsa ama gri gelmişse kullanın hakkınızı.. tüketici derneklerine başvurun, adamları "dava açarım haa!" diye tehdit edin. ama tehdit etmeden önce hazırlığınızı yapın ve olayı çirkefleşmeden, ortamı germeden anlatın. olmazsa hakkınızın peşine düşmek için hem şikayet sitelerinden yararlanın hem de ekşisözlük gibi burası gibi facebook gibi okunan sitelerde anlatın. "ben bilmem ne bilgisayardan şu modeli aldım, bozuk çıktı değiştirmediler. sorun çıkardılar" diye..

hakkınızı savunmaya superman gelmeyecek sonuçta ^_^

edit: tüketici koruma derneklerine sıkıntınızı ve belgelerinizi ilettinizmi onlar ilgileniyorlar zaten. birebir telefon açıp görüşmekten bile iyi.. sırf bu "vekil"li, "aracı"lı yöntemleri sevdiğim için yemeğimi dışarıdan aldığımda yemeksepetinden isterim. bilirim ki yemek bozuk çıkarsa sadece bir tel açarım yemeksepetine ve amcalar benim yerime işlemlerimi halleder ve param zayi olmaz. müşteri memnuniyetinin önemli olması gerektiği bizim satıcılar tarafından unutulmuş bir gerçek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...