Snake Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 evet, her classın 30 skilli vardı. 4 tanesini kullanıyodun.
Sam Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 bunun çözümü daha iyi denge ayarlaması değil de bütün sistemi kaldırmak mı olmalıydı?
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Sam said: %99 ihtimal herkes aynı rünleri kullanacak, diablo 4'te rünler kaldırılınca da burada "zaten hep aynı rünleri kullanıyorduk, gereksizdi" denecek. bizim yerimize karar versin şirket işte, ne gerek var statmış, talentmış. sunucu istatistiklerden baksınlar en çok oynanan build ve sınıf neyse onu koysunlar sadece oyuna. çok sığ bir yorum bu gayet rafine ve kombinasyon sayısının çok olduğu bir sistem var şu an hiç bir skill e kesin bu rünü seçerim diyemiyorum ki respec olayları ne kadar serbest olcak bilmiyorum ama zırt pırt duruma göre değiştirilcek rünler e skill kombinasyonları
aquila Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 25, 2011 Sam said: bunun çözümü daha iyi denge ayarlaması değil de bütün sistemi kaldırmak mı olmalıydı? evet
Sam Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Sparkcaster said: çok sığ bir yorum bu gayet rafine ve kombinasyon sayısının çok olduğu bir sistem var şu an hiç bir skill e kesin bu rünü seçerim diyemiyorum ki respec olayları ne kadar serbest olcak bilmiyorum ama zırt pırt duruma göre değiştirilcek rünler e skill kombinasyonları 2000 yılında talentlar için de aynısını söyleyebilirdin, cookie cutter olayının oturması oyun çıktıktan hayli zaman sonra oldu. kim neye ne stat verirmiş bilinmesi de unique item'ları mutlak hakim yaptıkları için olan bir yan etki. halbuki rare'lerin hükmü sürse insanlar 'banko stat dağılımı' nedir bilemeyecekti. şu halde de 2012 sonunda herkes hangi skill'e ne rün takılır bilecek, değişen birşey olmaz. oyunlarda seçenek azaltılması her zaman yanlış. rün değişecekse talent respec de olurdu zaten, respec olmayan oyun neredeyse kalmadı ki. gold enflasyonu da önlenirdi. cookie cutter'ın da çözümü var ama herşey tasarımcının zihninde başlayıp bitiyor. maksat o çözümü aramak olsun.
Masquerade Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 http://h8.abload.de/img/dh_changes90fu.jpg
Snake Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Sam said: bunun çözümü daha iyi denge ayarlaması değil de bütün sistemi kaldırmak mı olmalıydı? ağaç sisteminin kalkması beni üzüyo tabi ama pasiflerle aktiflerin ayrılması çok yerinde bi hamle. skiller arası dengesizlikleri de illaki patchlerle düzeltirler (pve anlamında).
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 tarihe not düşülsün, rün seçimlerinde cookie cutter olmayacak zamanı geldiğinde bu tükürdüğümü yalayabilirim ama şu an için gayet iddaalıyım çünkü benzer örneği olan wow glyphlerine göre kullanış esnekliği ve dps artış miktarları her ründe aşşağı yukarı aynı, tamamen oynayış stilinize göre değişeceek
SenariouS Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 ama gymph'lerle skill runeların etkisi arasında bayaa fark var yav. Sadece özellik değiştirmiyor, skillin davranışında da değişiklikler sağlıyr.
Gangren Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 WoW glyphlerine göre farklılık var ama. WoW'da her skill için 1, bilemedin 2 glyph varken, burada her skill için 5 rune - 5 farklı özellik var.
SenariouS Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 bu runelar dişiyor muydu ? düşüyorsa oy... Auction houseda fiyatları ne olur acaba. WoW'a falanda gelir bu auction işi ilerde :)
Snake Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 wowda esneklik sıfıra yakın şu anda. dps bi classın bi speccinde pvede sadece tek build var. glyph olarak da 1 tane farklı glyph ya olur ya olmaz. wowun pvp speclerinde biraz çeşitlilik oluyo ki o da yeterince geniş diil.
dreagloth Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Evet her zorluk seviyesinde farklı kalitede düşüyorlar ama. http://eu.battle.net/d3/en/item/runestone/
Snake Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 skillrunelar büyük ihtimalle sık düşer. devamlı yeni komboları denememiz gerekicek çünkü. esas pahalı olan şeyler üst seviye gemler olcak. gearını tamamlamış adamların mükemmeliyete ulaşması için en tepe seviye geme baya para bayılması gerekcek.
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 içimden bi ses level 60 a ulaşmak çok kolay olcak diyo, bütün setleri uniqueleri felan 60 a göre yapmışlar çnkü
Snake Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 evet kolay olcak dediler zaten. d2deki gibi çin işkencesi olmıycak.
Snake Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 bu arada yeni farkettim de, barbarda crimson rune takılmış overpower ile alabaster rune takılmış revenge beraber çok fena iş yaparlar her levelda her zorlukta. fury gerekliliği falan da yok.
Snake Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 fede said: ohooo ne anlamı kaldı o zaman 60 olunca infernoya hemen adım atamıycan ama. baya gearlanman gerekcek.
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 ha yani nightmare hell felan çok kolay olcak, 60 da amele gibi inferno farmlayabilmek için, kalsın o zaman
Snake Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 normal bittikten sonra solo takılmak çok zorlaşcak twink falan diilsen. 60 olduğunda da hep 3-4 adam dolaşarak olmuş olcaksın zaten.
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 o sürede yeterli fury üretilebilirse wraith of berserker + golden rune stone op olur direk, ki frenzy ile mümkün olabilir gibi sanki. tabi oynayıp görmeden zor tahmin yürütmesi.
Snake Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2011 Sparkcaster said: farazi konuşuyoruz adamlar normal zorluğu herkes rahatlıkla tek başına bitirebilsin diye ayarladık demişti, ona göre söyledim de tabi hava civa bizim dediklerimiz. görüp bakcaz.
Öne çıkan mesajlar