Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 3 - Genel Topic


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
http://diablo.incgamers.com/blog/comments/huge-attribute-changes-in-diablo-iii/

skill sisteminden sonra stat sisteminde de köklü değişikliğie gittiler, hayırlısı.
Mesaj tarihi:
okudum yazıyı, ne dediklerini anlıyorum. gene 5 stat var ama klasik rpg statları değil artık. işlev olarak daha olumlu sonuçları olacak. öte taraftan biraz daha vasat olmayan isimler bulabilirlerdi kılıfa uysun diye sanki.
Mesaj tarihi:
samin mesajını okurken değişik hislere büründüm:

- okudum yazıyı, ne dediklerini anlıyorum.
normal bişe yazmış sorun yok burda.

- gene 5 stat var ama klasik rpg statları değil artık. işlev olarak daha olumlu sonuçları olacak.
bi an arka fondan film sonu SUCCESS müziği girdi, gök yüzünden beyaz sarı arası parlak ışık inmeye başladı aşağı doğru. nefesler tutuldu. inanılmaz bir görüntü. sam blizz made bişiye olumlu dedi. ağlamak istiyorum sanyın ceyirciler.

- öte taraftan biraz daha vasat olmayan isimler bulabilirlerdi kılıfa uysun diye sanki.
ve yukardaki hşsler bir anda yıkıldı. plağın gramafonda durdurulurkenki vıcııııızzztyvvt sesi geldi. dünya karardı. herkes sessiz. mutsuz umutsuz. sadsa

ps: sam şaka yapıoyrum sana, iğneledim fln zannetme sakın, sevgimden takılıyorum tmm mı dostum :)
Mesaj tarihi:
skill rune övmüştüm önceki sayfalarda, birisi de çıkıp "blizz de senin övgünü bekliyordu zaten peheeeeyt" demişti. (:P)

- Nasreddin Hoca'ya dönüyoruz. Ne diyorsun hocam?
- Görüyorsun ya oğlum, elalemin ağzı torba değil ki büzesin.
Mesaj tarihi:
herşey güzel de bana bitek koyan şey "Attack" statının vasıfsızlığı. rpg yapmıyosun biliyoruz ama bu kadar da basit yapılmaz yani. konsol hack n slashlerinde orb peşinde koşmaya benziyo.
Mesaj tarihi:
bu yeni statlardan defense, precision ve willpowerı wowdaki yeşil statlar gibi yapcaklar galiba. level atladıkça puan başına verdiği %'nin düşmesi lazım yoksa bi süre sonra çok uçarlar.
Mesaj tarihi:
1 ay sonra;
Blizz: ya tam bitirdik lan dedik. sonra baktık, aslında yapsak çok dha güzelini yapabilicez onu gördük. biz de bu kadar beklediler 3 yıl daha beklerler aunoyyum dedik oyunu en baştan yapalım dedik. evet. böle bi karar aldık. ama bitince öle bi süper olcakki, anlatamayız yani. öle işte. lolokthxby

şeklinde bi açıklama gelirse ne gülerim ama asdas
Mesaj tarihi:

EXCLUSIVE LEAK

http://i53.tinypic.com/a2fytd.jpg
http://i56.tinypic.com/v3q9n6.jpg
http://i56.tinypic.com/ok0407.jpg
http://i53.tinypic.com/2s1vyx2.jpg
http://i55.tinypic.com/9islyh.jpg
http://i53.tinypic.com/160yk36.jpg
http://i53.tinypic.com/34y32bm.jpg
http://i53.tinypic.com/29wwl1x.jpg

Mesaj tarihi:
Wiki de bir röportaj buldum, sevindim

Necro'nun dönüşü olası

Necromancer Replacement?

The WD is clearly Necromancer-like, in his mixture of summonings, mind control curses, and sub-mage quality magical attacks, but the D3 team does not view the character as a replacement for the Necromancer.
Q: Is the witch doctor a replacement or spiritual successor to the Necro? They seem to have rather similar skills.
A: We don't view the Witch Doctor as a replacement. The Necromancer is a very cool char. We thought about him as a class and tried to see if we could improve on him, which is something we did with every class, and that led us to create the Witch Doctor. If we ever decided to make a Necromancer, the Witch Doctor wouldn't prevent us from doing so.

*Jay Wilson commented further on this and detailed what makes the Witch Doctor different than the Necromancer in an interview with 1up.com in December 2008.

"We wanted to create a class whose pets were not his primary source of damage output. [...] Most Necromancer builds are very pet heavy. The pets do a lot of the damage, and a lot of mechanics are built around debuffing the enemy so your pets can be better against them or taking advantage of the bodies your pets create by blowing them up with corpse explosion

The Witch Doctor's pets are more of a distraction -- they're his form of crowd control. [...] We wanted to have this general notion of a character who controlled all things slimy and gross, like zombies, bats, snakes, and spiders, but he didn't rely on them -- he just throws them out there. [...] Each element is like that, where it's another distraction while the source of primary damage is the Witch Doctor himself. This makes him play very differently than the Necromancer, which was intentional."




Gerçi necromancerı sevenleri de aman kaçırmayalım gayesi olabilir =)
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...