Darksun Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 Demon u yardırmışlar dediğiniz hepsi işe yaramaz splash dmg, biz single targette spellerimiz çok eziğiz diyoruz adamlar 3-4 mob çekince işe yarayan splash dmg i arttıyor o.o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 conan dünyasinda büyüyle ugrasanları sevmiyorlar sanırım:) offical forumlara bakıyorum 1 saattir de necromancerının bastan assagı yeniden yaratılması lazım:) öle basitçe düzelecek gibi falan değil:p pheww neyse bi necroda ki uptade i bekleme kararı aldım adam gibi düzeltirlerse devam yoksa sil baştan yeni bi melee acıcam:/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 barbar dediğinin adı üsütnde, askeri düzen falan tanımıyor ki soldier olsun ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
razzRaziel Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 draedan said: heavy armor haric kesemeyecegiz sinif yok. pvpde kimin yatıp kimin keseceği classlara göre deil oyuncu kalitesine göre değişiyor.. sınıflar dengelendikçe daha da farkedeceğiz bunun asıl etken olduğunu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
draedan Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 razzRaziel said: draedan said: heavy armor haric kesemeyecegiz sinif yok. pvpde kimin yatıp kimin keseceği classlara göre deil oyuncu kalitesine göre değişiyor.. sınıflar dengelendikçe daha da farkedeceğiz bunun asıl etken olduğunu kagit, makas, tas.. skill bazi siniflar arasinda yalan. o bahsettiklerin reklamlarda gecerli, bugunki oyunda degil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
razzRaziel Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 a classı b classını mutlaka yener kaçarı yok diyosun yani, b classı mükemmel oynasa bile normal oynayan a classı yinede yener mi yani? yani gelen skilli görüp hemen shieldleri o yana çekse sonra karşı atağı yapsa sonra bilmem ne olsa falan falan.. her classa karşı oynanacak yöntemleri bilse geliştirse.. bence taş her zaman makası yenemiyebilir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2008 Eee helal pvpde iş yapan 1 tane combo var onu da nerflemişler ilk patchte... (mystical bane) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
n3mrut Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 optimize patch ne zaman gelir arkadaslar fps yi arttıran patch yanı öle söylentiler var ki illa yapcaklarda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 draedan said: razzRaziel said: draedan said: heavy armor haric kesemeyecegiz sinif yok. pvpde kimin yatıp kimin keseceği classlara göre deil oyuncu kalitesine göre değişiyor.. sınıflar dengelendikçe daha da farkedeceğiz bunun asıl etken olduğunu kagit, makas, tas.. skill bazi siniflar arasinda yalan. o bahsettiklerin reklamlarda gecerli, bugunki oyunda degil. esasında razzraziel haklı bu konuda. her nekadar kagit tas makas muhabbeti cogu oyunda dogru olsada aoc da her class her class ı kesebilir. ha birisi cok ugrasır birisi cok rahat keser o baska. ama su class su class ı 100% her sekilde keser diye birsey yok. ozellikle momentum ve evade dodge olaylarını iyi kullanırsanız avantaj saglıyorsunuz cogu combatta simdi herkez alıstıgı icin bam gum giriyor pvp e ama bunların farkında olanlar kendini gosteriyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kevinromeo Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 MMO'da o kadar skill diye celallenmeye gerek yok. Ki olmasıda gerekmiyor. Yok shieldi çek yok yandan yanak göster filan pingler 200-300 e fırlayınca ne olacak ? Dün gece çoğu adamın kötüydü mesela guildta... Attack ve counterattack vardır. Zamanında kullanan,oyunu iyi bilen adam eğer oyun içinde denge varsa % 50 ihtimalle yener ya da yenilir. Atıyorum TBC öncesi rogue vs mage çok dengeliydi. Ama warlock vs mage değildi :) AOC'ta dengeli bir pvp 1,5 yıldan önce olmayacak kimse heveslenmesin, tatlı tatlı pve yapın bence :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 tatlı tatlı pve mi? bence pve ninde bi tadı yok gibi. bi intance de quest yapmaya calışırken kesmen gereken boss basında 56345 tane grup camplamıs ve sansa sen pullayınca bazı süper zekalılar gidip etraftan add toplayıp senin dibine getirip senin kullandıgın aoe ler neticesinde addlerin sana yamanmasının pek bi tatlı yanı yok. özelliklede bu terbiyesizligi yapanların türk oldugunu görmek türk clanlarına girmemekle ne kadar dogru bir karar verdigimi hatırlatıyor bana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
draedan Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 razzRaziel said: a classı b classını mutlaka yener kaçarı yok diyosun yani, b classı mükemmel oynasa bile normal oynayan a classı yinede yener mi yani? yani gelen skilli görüp hemen shieldleri o yana çekse sonra karşı atağı yapsa sonra bilmem ne olsa falan falan.. her classa karşı oynanacak yöntemleri bilse geliştirse.. bence taş her zaman makası yenemiyebilir stun, kd yemeyen bir guardian barbarin en onemli ozelligi olan crowd control yani stun ve kd barbarin butun stamina nisni bosalttiginda hp si yuzde 60-70 den asagi inmeyen guardian bu arada yavas yavas barbarin hp sini yuzde 10 lara indiren guardian guardian a 5 sn vurma, deli gibi health regen i oldugundan hp sini dolduran sonuc : guardian deef mod da iken, el salla git, istedigin kadar yetenekli ol. Ayrica yorum yaparken forumlari okuyalim, sadece sizin degil cogunlugun tecrubesini arastiralim ndan sonra SKILL OWNs diyelim aoc da -son patch oncesine gore yazildi yukarsi- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
draedan Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 sardius said: tatlı tatlı pve mi? bence pve ninde bi tadı yok gibi. bi intance de quest yapmaya calışırken kesmen gereken boss basında 56345 tane grup camplamıs ve sansa sen pullayınca bazı süper zekalılar gidip etraftan add toplayıp senin dibine getirip senin kullandıgın aoe ler neticesinde addlerin sana yamanmasının pek bi tatlı yanı yok. özelliklede bu terbiyesizligi yapanların türk oldugunu görmek türk clanlarına girmemekle ne kadar dogru bir karar verdigimi hatırlatıyor bana. bu olay benim cok hosuma gidiyor aslinda , eq gunlerini hatirlatiyor :D pve server ini bilemem ama pvp de bunlara zaten birebir boss u claim etme savasi deniyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bogachan Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 sardius said: tatlı tatlı pve mi? bence pve ninde bi tadı yok gibi. bi intance de quest yapmaya calışırken kesmen gereken boss basında 56345 tane grup camplamıs ve sansa sen pullayınca bazı süper zekalılar gidip etraftan add toplayıp senin dibine getirip senin kullandıgın aoe ler neticesinde addlerin sana yamanmasının pek bi tatlı yanı yok. özelliklede bu terbiyesizligi yapanların türk oldugunu görmek türk clanlarına girmemekle ne kadar dogru bir karar verdigimi hatırlatıyor bana. 56345 tane grup varsa bende yaparım aynı şeyi addlerle beraber bossu kesemicek adamın orda işi ne bıraksın kesebilcek olanlara yerini :) Not: Ben pvp serverındayım biz direk birbirimizi keserek olayı hallediyoruz :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 neyse yazdım bişiler sildim sonra konusmaya gerek yok ilk yazımdan sonra gelen cevaplar bakılırsa zaten bosuna konusuyorum burda...hata burda oyuncularda degil zate bu intanceleri bu halde yapanlarda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
draedan Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 sardius said: neyse yazdım bişiler sildim sonra konusmaya gerek yok ilk yazımdan sonra gelen cevaplar bakılırsa zaten bosuna konusuyorum burda...hata burda oyuncularda degil zate bu intanceleri bu halde yapanlarda. dedigin dogru, eskiden eq da yazili olmayan kural, veya yaptigi ise saygidan dolayi boss bekleyen kisileri gorursen, bol sans diyip giderdin baska bir noktaya ve arada boss u kestiniz mi diye sorarak, nabiz yoklardin geri donmek icin. ama bu olaylar eskidendi :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 heh aslında benim için cok rahat o sadece o anlık bi sinirdi aslına bakarsan biz o 2 türk elemandan daha sonra gelmiştik oraya gerçi onlar lvl 72 falandı mutemelen item için ordaydılar yani 1 defa kesmek yetmezdi onlara ve bu olayı yapmalarına ragmen biz kestik bossu:p Kural buysa bizde kuralına göre oynarız üstadımB)- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jungle Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 noble district deki main system ve cistra ya dün ilk defa girdim ve çok uzun zamandır bu kadar çok eğlendiğimi hatırlamıyorum :) ilk girdim ve direk savaşmaya başladım yaklaşık 3 saat sonunda (hiç durmadan ölerek ve öldürerek cistradaki görevleri bitirdik) main systeme geçtik 1 boss için yaklasık yarım saat bekledik butun add leri sildik süpürdük boss spawn oldu daldık grupca ,health yarıya duşmüştiki bizden min 10 lvl üstü bir grup geldi daldı önce bizi bir güzel temizledi sonra bossun resetlenmesını bekledıler, önce çok kızmısım sonra baktımki pVp böyle bir şey shadowbane den sonra bayadır bu duyguyu unutmuştum,neyse yaklaşık bi 1 saat daha o grubla pvp yaparak geçirdik sonrada yatmak vaktı geldi diyim karşı taraftan bir kaç kişiye /tell ıyı aksamlar dileyip oradan çıktık sonuc ewt main systemdeki boss ları öldüremedik ama çok eğlenceli bir zaman geçirdim zaten amaçta bu değilmi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
draedan Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 jungle said: noble district deki main system ve cistra ya dün ilk defa girdim ve çok uzun zamandır bu kadar çok eğlendiğimi hatırlamıyorum :) ilk girdim ve direk savaşmaya başladım yaklaşık 3 saat sonunda (hiç durmadan ölerek ve öldürerek cistradaki görevleri bitirdik) main systeme geçtik 1 boss için yaklasık yarım saat bekledik butun add leri sildik süpürdük boss spawn oldu daldık grupca ,health yarıya duşmüştiki bizden min 10 lvl üstü bir grup geldi daldı önce bizi bir güzel temizledi sonra bossun resetlenmesını bekledıler, önce çok kızmısım sonra baktımki pVp böyle bir şey shadowbane den sonra bayadır bu duyguyu unutmuştum,neyse yaklaşık bi 1 saat daha o grubla pvp yaparak geçirdik sonrada yatmak vaktı geldi diyim karşı taraftan bir kaç kişiye /tell ıyı aksamlar dileyip oradan çıktık sonuc ewt main systemdeki boss ları öldüremedik ama çok eğlenceli bir zaman geçirdim zaten amaçta bu değilmi? sen bir de contested raid boss lar icin donen savaslari gor, 5 e 5 degil, koca raid vs raid donecek ayni zamanda boss indirilmeye calisilacak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 jungle amacı o olalar işte senin gibi pvp de oynuyor ama bunu pvp de beceremeyip pve ye gelipde böle şeyler uygulayınca insanlar digerleri çileden cıkıyor cünkü onlar bu tür şeylerle uraşmamak için seciyorlar pve yi. benim için cok önemli degil aslında ama yabancı bi gruptaydım ve elemanları savurdugu küfürlere ben utandım sahsen:) bilmiyorum belki özelden de atmışardır onlara heh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jungle Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 draedan said: sen bir de contested raid boss lar icin donen savaslari gor, 5 e 5 degil, koca raid vs raid donecek ayni zamanda boss indirilmeye calisilacak ne güzel valla demekki ilerde baya bi eğlenecez X( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Perşembe gelecek olan update'in şuanki değişiklikleri: General Animations updated for both Male and Female characters. The most noticeable change would be that Female's no longer seem quite as sluggish as they used to. Victim of "I eat your heart" will not fall into the attacker's mesh anymore. Picts will no longer raise their eyebrows at people after having been killed by a fatality Players should now use proper animations when interacting with items while swimming. By popular demand we have added a new "Level up" sound effect. Character Creation: Avatars can no longer be rotated after selecting enter game. New audio options in the options menu has been added for control of background music frequency. Doing a fatality will no longer cause your character to increase in size. Items Champion of the Honorguard now correctly drops T1 shoulders for Priest of Mitra instead of T3 shoulder for Ranger. Herald of Xotli raid gear has been fixed and should now offer proper bonuses Widowdusk Fauld should appear correctly now in inventory and in game. Crafted crossbows should now appear correctly in the character's hand. Added bow/crossbow fighting idles as baseanims to unarmed attacks Updated item names to Gold Carcanet and Filigree Gold Carcanet Fair Meat: will no longer end up in the quest inventory. Drinking cape should no longer clip with chest item Mounts The Killer Rhino and War Mammoth have received a minor increase to their trot and gallop speeds. The trot (default movement speed) should now be slightly faster than a jogging player, while the sprint should only be slightly slower than a sprinting player. The Standard Horse has received a moderate increase to it's canter and gallop speeds. The canter (default movement speed) should now be equal to a sprinting player, while the gallop should be slightly faster than twice the speed of a jogging player. The Armored Horse has received a moderate increase to its canter and gallop speeds. The canter (default movement speed) should now be a slightly faster than a sprinting player, while the gallop should be moderately faster than twice the speed of a jogging player. The Swift Horse has received a substantial increase to its canter and gallop speeds. The canter (default movement speed) should now be equal to twice the speed of a jogging player, while the gallop should be only slightly slower than three times the speed of a jogging player. NPC Field of the Dead: The dusk wolf pack has developed an aversion for bridges, and has changed hunting grounds. Waudreen has been resupplied with an ample amount of armor. The Champion of the Honorguard now uses its correct abilities again. Toirdealbach's reset behaviour has been fixed. Wulfere has lost his overly large belly, and gotten a head that is the same color as his body. Sergeant Vargus and his troopers have gotten a visual overhaul Obenathis got a visual update Fixed so the Axeman play they're animation when they get back up. City of Tortage: The Town crier has realised he is not Cimmerian. He is Stygian. So he can, in fact, cry... and he now will. Conalls Valley: Hydallan has had a potential dialogue loop fixed. Conall's Valley: Kinkaid's dialogue has been tweaked. Pyramid of the Ancient: Pashi dialogue updated. Captain Mycus's dialogue has been updated to reflect his new career as a wagoner. Alyssa in the Thirsty Dog Inn has had a false level warning removed. Player Character Archetype 18 new robe assets added to the game for the mage classes Players can no longer be knocked back while in spellweaving state A large number of abilities had a tendency to not trigger in some situations. This should be fixed now. Assassin Assassins in Unholy Stance will now generate a Soul Fragment from performing a Sneak Attack. Barbarian If a Barbarian performs a unarmed attack after executing their No Escape ability they should no longer slide around without animating their legs. Unstoppable should stop functioning when the feat is untrained Finishing Blow damage boost after charge should always cancel (even when missing the target) - Finishing blow it should scale like this : 1 point = 2x damage, 2 points = 3x damage, 3 points = 4x damage. Decapitation feat should scale better when more than one point is spent in the feat. Conquerer There is now a 5 minute cooldown on the resurrection effect gained through your Furious Inspiration ability. This cooldown is on the character offered the resurrection, not the conqueror, so you can still resurrect multiple people in the team, just each of those people cannot be brought back to life by you more than once every 5 minutes. Demonologist Fires of Gehenna (Rank 1) will now correctly inflict fire damage. Inferno of Amher (Rank 4) now has the correct casting time. Increased the movement speed of all your pets significantly. Herald of Xotli The effect of Demonic Fortitude has been increased to convert 10/15% mana to 10/20% stamina. Necromancer Significantly lowered the manacost of your nukes and dots. Increased the movement speed of all your pets significantly. Corruptors, Mutilators, Necrotic Bombs and Harvesters will now correctly trigger Bone Horde. Pets no longer have the base monster miss chance. They no longer have an innate chance to miss their attacks. Fixed Life Leech so that it will tick correctly on a monster that was not initially aggro to you. Priest of Mitra Armor of Faith is no longer canceled by Holy Light triggering. Tempest of Set Tempest of Set spellweaving should now have all abilities enabled. Playfields You should no longer get stuck in Renton's House. There should no rain and lightning in Toirdelbach's Tomb now Treasury of the Ancient Ones: You will no longer fall through the world when climbing up the statues. There has also been a revamp with a new event for both solo and group players. Special rewards await those who dare to take the challenge in Epic Mode. Quests Den of Wolves: The Plains Wolf population has increased. The Curse of the Werewolves: Quest NPCs population has increased., Corinocht Slayers also update the quest now. Wolf Hunt: The Yukagi Wolf population has increased. Hunting the Vanir: Increased the number of Vanir in the SE camp, also increased their respawn rate. Toirdealbach's Tomb: Fixed the respawn rate, fixed the lighting and Toirdealbach's behaviour has been adjusted. Water for the Soldiers in Thunder River: Updated the waypoint for Guard Captain Marcus. Wagon Wreck: Added a missing waypoint for the quest The Wagon Wreck. The Chieftain's Vengeance: Updated waypoints for the goals "Destroy Vanir Supply Crates" and "Kill Crazed Vanir" in the quest "The Chieftain's Vengeance". Finding Safe Passage: The player now has to kill 7 Lupine Hunters. The waypoint has also been tweaked. Cure for Lycanthropy: Removed Skull of an Alpha Wolf pickup item, this skull can now only be gotten as a loot drop. Added mobs and reduced the respawn time of most mobs. Cure for Lycanthropy: Added the missing waypoint to the "Collect Wolf Blood". Wagon Wreck: Removed the level requirement for the handing in of the quest Wagon Wreck. The player will now see the ? above the NPCs head. A Silver Bracelet: Fixed requirements on Bartholomo's dialog, so he won't show destiny dialog during daytime. Phoenix of the South: Made sure the destiny quests are resolved and spawned in the right order, to prevent full quest journals to break the destiny quest. The Awakening I: The quest reward has received a revamp based on feedback. The Awakening I: An intermittent stall when watching the cutscene "Nadini's Vision" in the Destiny Quest has been resolved. In Defense of Beauty: quest can be completed now. Get Mantis Scales: The description was improved to better indicate where to get the scales. Chaos in the Fortress: Burning the tents will now provide team credit. Emerald Eyes: Quest classification has been corrected. Family Matters: Quest description has been corrected. Khopshef Province Quest: Updated the waypoint to Rami's Position Kalutma: The dialogue has been tweaked to be more logical. Lions and Lambs: The quest cannot be 'stolen' by other players now. Lost Bottles: Wine bottles will correctly show as quest items in the world. Seven Years: The text has been updated to be more accurate. The Worshipers' Demise: Certain NPCs on white sands have been eating those worshipers with glee and will now have a much higher chance of dropping their gems. Ante Up: Giants Approaching has had it's quest marker adjusted so that it appears in the proper location. Path of the Raven: Rogan will now give the player 3 feathers for the quest. Conall's Valley: Destroying the Ymir Totem has been updated to reward group credit. General Players now have landing animations The following emotes are now available to both male and female characters: scratch head, scrat charm, apprehensive, dangle feet, squirm on ground, and relaxed lean. Fixed several Out of Memory crashes. Tradeskills Gemmed items should now work (giving bonuses) and viewing them shoul no longer crash the client. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Goering Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2008 daha önce düzeltmeleri gereken eksiklikler var: skill tree'lerde ciddi sorun var en basitinden nerdeyse proc. olan hiçbir skill'in % olarak olasılığı yazmıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kevinromeo Mesaj tarihi: Haziran 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 11, 2008 Goering said: daha önce düzeltmeleri gereken eksiklikler var: skill tree'lerde ciddi sorun var en basitinden nerdeyse proc. olan hiçbir skill'in % olarak olasılığı yazmıyor Sorun dediğin bu olsun yaw :) Bazıları çalışmıo bile :) POM'un hala radiance'ı düzelmemiş,salakmı bunlar ? 1 tane healim var o da bazen heal etmiyor. Bari tooltip'e % 50 chance to heal caster yazsınlar...ffs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Haziran 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 11, 2008 necroda sadece su mana degişikliği işe yarar gibi yine düzgün bişi yok lanet yaw... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar