Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starcraft II


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
yeni patch gelmis


StarCraft II Beta -- Patch 13 (version 0.15.0.15449)

General

Map Publishing is now enabled: Using the map editor, you can upload your custom maps to share with the Battle.net community.
Facebook feature is integrated: Here’s a quick way to expand your social network by seeing who among your existing Facebook friends also has a Battle.net account.
3v3 and 4v4 formats are now enabled.
Numerous updates have been made to the Leagues & Ladders system:

Removed Copper League and added Diamond League above Platinum League.
Player ratings start at 0, rather than 1000.
No longer displays loading screen odds in placement or practice league matches.
Matchmaking system logic updated.

UDP is enabled to help improve game performance.
Numerous performance and stability improvements.

Balance Changes

PROTOSS

Sentry

Force Fields can now be destroyed by Massive ground units walking over them.

Void Ray

Range decreased from 7 to 6.

Warp Gate

Subgroup selection priority changed from 2 to 3 so that it takes priority over Gateways when selected.

TERRAN

Marine

Stimpack research cost decreased from 150/150 to 100/100.
Combat Shield research cost decreased from 150/150 to 100/100.

ZERG

Infestor

Infested Terran spell removed.
Frenzy spell added:

Costs 25 energy.
Targets a single biological unit which deals 25% more damage and is immune to snare, stuns, and mind control for 30 seconds.

Overseer

Contaminate spell added:

Costs 75 energy.
Targets a single enemy structure which cannot train units or research upgrades for 30 seconds.

Infested Terran spell added:

Costs 125 energy.
Infested Terrans have the same stats as those previously created by the Infestor and are placed directly under the Overseer when spawned.

Ultralisk

Life decreased from 600 to 450.
Damage changed from 25 to 15 (+25 Armored).
Damage versus structures increased from 60 to 75.

Mesaj tarihi:
void ray de nerflenmiş. pff pff.

Ciddi ciddi toss oyuncusu olarak terranlara karşı son 5 oyunumu kaybettim. belki de benim yetersizliğim bilemiyorum ama, adamlar her seferinde çok hızlı bir şekilde karşı koyamayacağım orduyla geliyorlar. Olmamış bence patch ya, hiç ama hiç olmamış. QQ.
Mesaj tarihi:
ileride gelmesi muhtemel ada haritalarını hesaba katmasam, daha eşşek kadar nerf gelmesi lazım void ray'e derdim.

en azından şu 3. phase buffını geri alsınlar, hp'sini arttırsınlar. terrible terrible damage olmuyor.
Mesaj tarihi:
ultraya bi degisiklik bekleniyodu kullanımını arttırmak icin ama niye boyle nerflemisler hic anlamadım, agır olmuş biraz sanki.

ne zaman geliyo bu patch bilen var mı acaba? custom mapleri cok merak ediyorum.
Mesaj tarihi:
mehehe bugün gene denedim oynamayı ai'ye karşı, kotarmaya başladım biraz eğlenceliymiş lan
open beta başlayınca multisine akarım ben de belki ama çok çok kötü oynuyorum o konuda napçaz bilmiyorum
Mesaj tarihi:
ai ye karşı oynamanın kötülüğü gerçi geliştirmiş olabilirler,sana erken saldırıyor ama senin hamlene cevap veremiyor,mesela dark yapsan observer yapmıyor ona karşı dedektör yapmıyor,yada adalara üs kurarsan gücü olsa bile gidip oraları dağıtmıyor vb.
ama hiç oynayamamaktan iyidir
Mesaj tarihi:
Agmahan said:

ai ye karşı oynamanın kötülüğü gerçi geliştirmiş olabilirler,sana erken saldırıyor ama senin hamlene cevap veremiyor,mesela dark yapsan observer yapmıyor ona karşı dedektör yapmıyor,yada adalara üs kurarsan gücü olsa bile gidip oraları dağıtmıyor vb.
ama hiç oynayamamaktan iyidir


yok ya baya baya zayıf ai
hani evet ilk başta hemen bişeyler toplayıp yolluyor da devamında bi gelişme yok
ama işte oynuyorum kendimi geliştiriyorum yedi cihana rezil olmadan sdf
Mesaj tarihi:
evet garip bi stabilizasyon sorunu :D tersten gidio herşey 6 ay önce bnet release olabilecek kadar sağlamdı

release 2 ay kaldı 1 sene önce olması gerektiği gibi boktan bi halde bnet garip.
×
×
  • Yeni Oluştur...