Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starcraft II


huun

Öne çıkan mesajlar

Devilmanta said:

birileri kırıldı yazmış nasıl yani?
sigle player tek map olsa bile alıştırma için oynanır ya


eheh SC altında zaten 3 topic var ama olsun :P

Kırılma anı

map AI ve ilgili degisikler yapılarak battle net i bypass edip single player 1-3 AI ile oynanabiliyor, beta acc diye aglarken ilac gibi geldi valla...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BonePART said:

pimpest olaylarda minerale adam gondermek ne zaman olmus ki
o normal sayiliyodu
herke syapiyodu yane
asil olay mesela kayaya bina dayayip ustune unite ureten adamdi yada ne biliyim kaccak gibi yapip bina kaldirip tam herifler iceri giince indirip adamlari sikistirandi felan
yane deisik olaylari kullanmakti scde pimp olmak


bunlar zaten halen var ki? bunların üstüne extra olarak chrono boost tarzı detaylar gelmiş işte extra olarak ve olayı daha strateji yoğunlaştırmak icin ekonomideki kontrolü azaltmışlar işçileri otomatik minerale göndermek gibi waypoint ile..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pronoit said:

tunca said:

tek tek tüm farklılıkları sayamam ama sc1 i de sc2yi de adam gibi competitive olarak oynamış olsaydın böyle bir soru sormazdın emin ol. En basidinden Macro ve Microda bir çok hammallık çıkarılmış bunun yerine apm'nin daha taktiksel işler için kullanılması sağlanmış. örnek olarak melee ünitelerin otomatikman rakibi çevrelemesi, bir control groupda 12 ünite tutabilme sınırının kaldırılmış olması, işçilere mineral/gaz a rally point verilebilmesi, binaları control groupda toplayabilme, tank gibi instant damage veren ünitelerin otomatikman overkill yapmaması gibi şeyler verebilirim. Bunlar dışında senin bi kaç yeni ünite dediğin oyundaki tüm stratejileri dengeyi bozmadan değiştiren sonuç olarak da tüm oynanışı değiştiren yeni tarz ünite microları, farklı düşünmeyi, farklı şeyler yapmayı gerektiren bişey.


iyi de güzelim slayer boxer grr nada falan gibi adamlar amelelikleriyle mi gosu oldukar? senin dediklerinden oyun pek bi noob friendly olmuş. pimpest play göremiceksek yemişim sc'sini

slayer boxer grr nada işçi ayırarak mı gosu oldular güzelim ? sc2de'de senin yapamayacağın gosuları yapabileceği çok fazla şey var merak etme sen
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

broodwara 6 senemi vermiş biri olarak sc2'de gördüğüm bir kaç şey:
Macro olayını basitleştirmişler. önceden çıkan işçiyi mineral field'e click'lemen gerekiyordu. Şimdi direk ana binadan click'leyerek veriyorsun, sanada isçi basmak kalıyor. bütün binaları seçip aynı yere rally point verme olayı güzel olmuş. önceden tek tek uğraşiyoduk mapte force'umuzun çıkış yerlerini. birazcık tembellik gibi duruyor çünkü. broodwar'da combat sırasında işçi bas veya force bas derken zamanlamayı pek tutturamama durumları vardı. hız meselesiydi. sc2 bu açıdan kolaylık sağlıyor.

Olay bence micro'da, micro'yu iyi yapan 1 adım önde olur. ki vs AI oynadığımız için bir b.k anlamıyoruz. sadece üniteleri öğreniyoruz. Neyi nereden basılacağını falan bilumum şeyler.

Asıl önemli olan zamanlama ve hangi ünite hangi ünitenin antisi. Battle nette oynaya oynaya bunları geliştirirsin. Broodwar'da zaten çok iyi olanlara bakarsanız,koreliler hariç,battle net ve yahut diğer serverlarda iccup vb. kendilerini geliştiriyolar, kendi seviyelerinde veya daha üst düzeyde oyuncularla oynayarak.


Protoss'da warp gate olayı süper bir şey. çok sevdim onu. ama ne kadar faydalı bilemiyorum. hani vs compa karşı daşşak yapiliyorda.. vs player'ı tadamadık henüz.

bir kaç old school arkadaşımla konuştugumda onlar da aynı şey söyledir: LURKER ve REAVER'sız olmaz diye.

Ama bekleyip orjinalini görmek gerek. Beta niçin var zaten. pro'lar gerekli feedbackleri veriyolardır.

Bok atmanın mantığı yok. İlk broodwar'a başladığımda ben nasıl bi oyun, oynamam diyordum. ama 6 senedir hala oynarım.

Bekleyip görmek gerek. Blizzard'ın tırt bir şey yapacağını sanmıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada yeni farkettim,ekrandaki bütün ünitelerinizi seçebiliyorsunuz,alet 24lük gruplara ayırıyor otomatik ve tek tıkla istediğin yere gönderebiliyorsun. Supply 200 hala

tunca,ben de ilk başlarda senin gibi düşünüyordum,3 oyun aynı multiplayer diye ama bir yerde okudum sc 1 deki gibi bir laf geçti,yani sırf o 3 oyunu satmak için bile olsa yeni ünite ve özellikler gelir gibi anladım ben
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet onun garantisini verdiler. casual oyuncularlar ile hardcore oyuncular arasına bir çizgi çekecekler. bnet'te casual league bile yaptı adamlar. rush falan yapamayacağın haritalarla oynayacaksın.

tabii şu ana kadar gerçekleşen birşey görmedik, tamamen sözde kalsa çok supriz olmaz; ama bence kalmaz. rahat olun o konuda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

abi vulture'ın yerine helion, basta hoş güzel oha negzel bi cok vuruyo gibgi geliyo ama kesinlikle rolu dolduramıyo


O rolu hellion'dan ziyade reaper dolduruyor. Hatta doldurmaktan fazlasini yapiyor. Reaper varken vulture aramam.

Hellion ise islev acisindan firebat'e daha cok benziyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Allah o Reaper'ların cezasını versin. Antisi yok birimin reaper'la reaper avlamak zorunda kalıyorum. Resmen haritada kiher boşluk onlar için yol geçen hanı oluyor. Bir kere kapanmak zorunda kaldın mı bir daha açamıyorsun savunmanı tüm haritayı kaybediyorsun çünkü baskı geçmek bilmiyor.

Aynısını bende defelarca yaptım üstelik, karşıdan da çözüm çıkmadı buna karşı. TvT oynarken ilk kim Reaper'larla başarılı bir saldırı yapıp baskı kurarsa o maçı orda bitiriyor. Döndüremedim ben, ben ilk olduğumda da karşımdakiler döndüremedi maçı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...