The_Delucian Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Devilmanta said: birileri kırıldı yazmış nasıl yani? sigle player tek map olsa bile alıştırma için oynanır ya eheh SC altında zaten 3 topic var ama olsun :P Kırılma anı map AI ve ilgili degisikler yapılarak battle net i bypass edip single player 1-3 AI ile oynanabiliyor, beta acc diye aglarken ilac gibi geldi valla... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 BonePART said: pimpest olaylarda minerale adam gondermek ne zaman olmus ki o normal sayiliyodu herke syapiyodu yane asil olay mesela kayaya bina dayayip ustune unite ureten adamdi yada ne biliyim kaccak gibi yapip bina kaldirip tam herifler iceri giince indirip adamlari sikistirandi felan yane deisik olaylari kullanmakti scde pimp olmak bunlar zaten halen var ki? bunların üstüne extra olarak chrono boost tarzı detaylar gelmiş işte extra olarak ve olayı daha strateji yoğunlaştırmak icin ekonomideki kontrolü azaltmışlar işçileri otomatik minerale göndermek gibi waypoint ile.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 BonePART said: http://www.youtube.com/watch?v=DzdA51QkNOE al mesela 1 marine 4 medicle 6 zergling iyiiymis amauheauhea abi git pimpest play diye bakin sclegacy de. ayrıca sc 2 cidden noob friendly olmuş. sorri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 ok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buyse Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 oynama o zaman Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 sunuda anlatamıyoruzya neyse, oyunun noob friendly olması sorun değil, iyi oyuncuya yeterince gelişecek hacım yaratması önemli. Fazlasıylada var bu hacım. merak etmeyin yine kimse mükemmel oyun oynıyamıycak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 arkadaşlar beta key gelmedi diye oyuna bok atmayın pls Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Sparkcaster said: arkadaşlar beta key gelmedi diye oyuna bok atmayın pls prizeless :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 pronoit said: tunca said: tek tek tüm farklılıkları sayamam ama sc1 i de sc2yi de adam gibi competitive olarak oynamış olsaydın böyle bir soru sormazdın emin ol. En basidinden Macro ve Microda bir çok hammallık çıkarılmış bunun yerine apm'nin daha taktiksel işler için kullanılması sağlanmış. örnek olarak melee ünitelerin otomatikman rakibi çevrelemesi, bir control groupda 12 ünite tutabilme sınırının kaldırılmış olması, işçilere mineral/gaz a rally point verilebilmesi, binaları control groupda toplayabilme, tank gibi instant damage veren ünitelerin otomatikman overkill yapmaması gibi şeyler verebilirim. Bunlar dışında senin bi kaç yeni ünite dediğin oyundaki tüm stratejileri dengeyi bozmadan değiştiren sonuç olarak da tüm oynanışı değiştiren yeni tarz ünite microları, farklı düşünmeyi, farklı şeyler yapmayı gerektiren bişey. iyi de güzelim slayer boxer grr nada falan gibi adamlar amelelikleriyle mi gosu oldukar? senin dediklerinden oyun pek bi noob friendly olmuş. pimpest play göremiceksek yemişim sc'sini slayer boxer grr nada işçi ayırarak mı gosu oldular güzelim ? sc2de'de senin yapamayacağın gosuları yapabileceği çok fazla şey var merak etme sen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ggterran Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 broodwara 6 senemi vermiş biri olarak sc2'de gördüğüm bir kaç şey: Macro olayını basitleştirmişler. önceden çıkan işçiyi mineral field'e click'lemen gerekiyordu. Şimdi direk ana binadan click'leyerek veriyorsun, sanada isçi basmak kalıyor. bütün binaları seçip aynı yere rally point verme olayı güzel olmuş. önceden tek tek uğraşiyoduk mapte force'umuzun çıkış yerlerini. birazcık tembellik gibi duruyor çünkü. broodwar'da combat sırasında işçi bas veya force bas derken zamanlamayı pek tutturamama durumları vardı. hız meselesiydi. sc2 bu açıdan kolaylık sağlıyor. Olay bence micro'da, micro'yu iyi yapan 1 adım önde olur. ki vs AI oynadığımız için bir b.k anlamıyoruz. sadece üniteleri öğreniyoruz. Neyi nereden basılacağını falan bilumum şeyler. Asıl önemli olan zamanlama ve hangi ünite hangi ünitenin antisi. Battle nette oynaya oynaya bunları geliştirirsin. Broodwar'da zaten çok iyi olanlara bakarsanız,koreliler hariç,battle net ve yahut diğer serverlarda iccup vb. kendilerini geliştiriyolar, kendi seviyelerinde veya daha üst düzeyde oyuncularla oynayarak. Protoss'da warp gate olayı süper bir şey. çok sevdim onu. ama ne kadar faydalı bilemiyorum. hani vs compa karşı daşşak yapiliyorda.. vs player'ı tadamadık henüz. bir kaç old school arkadaşımla konuştugumda onlar da aynı şey söyledir: LURKER ve REAVER'sız olmaz diye. Ama bekleyip orjinalini görmek gerek. Beta niçin var zaten. pro'lar gerekli feedbackleri veriyolardır. Bok atmanın mantığı yok. İlk broodwar'a başladığımda ben nasıl bi oyun, oynamam diyordum. ama 6 senedir hala oynarım. Bekleyip görmek gerek. Blizzard'ın tırt bir şey yapacağını sanmıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gaap Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Lurkeri bilememde Reaver ı öbür 2 expansionla mutlaka geri getireceklerien inanıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Reaver da lurked da oyunun icinde model olarak var zaten eklemek isteseler exp beklemelerine Greek yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 butun sc1 uniteleri var zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 starcraft üçü bilmemde dördüncüyü taş ve sopalarla oynayacaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Agmahan Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Bu arada yeni farkettim,ekrandaki bütün ünitelerinizi seçebiliyorsunuz,alet 24lük gruplara ayırıyor otomatik ve tek tıkla istediğin yere gönderebiliyorsun. Supply 200 hala tunca,ben de ilk başlarda senin gibi düşünüyordum,3 oyun aynı multiplayer diye ama bir yerde okudum sc 1 deki gibi bir laf geçti,yani sırf o 3 oyunu satmak için bile olsa yeni ünite ve özellikler gelir gibi anladım ben Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 hayır öyle bişey yok bastıra bastıra söylediler yanlış anlamışsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 en son yeni ünite eklersen expensionsız da kullanabilirsiniz demişlerdi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 evet onun garantisini verdiler. casual oyuncularlar ile hardcore oyuncular arasına bir çizgi çekecekler. bnet'te casual league bile yaptı adamlar. rush falan yapamayacağın haritalarla oynayacaksın. tabii şu ana kadar gerçekleşen birşey görmedik, tamamen sözde kalsa çok supriz olmaz; ama bence kalmaz. rahat olun o konuda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 abi vulture'ın yerine helion, basta hoş güzel oha negzel bi cok vuruyo gibgi geliyo ama kesinlikle rolu dolduramıyo, bi eksiklik var terranın harita kontorlünde, bu yuzden terran bio abanmak zorunda kalıyo birazda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Cuce said: butun sc1 uniteleri var zaten öleyse single da zaman yolculuğu gibi şeyler olabilir; pft sıkıcı olur yaa =( Şaşırt bizi blizz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Cuce said: abi vulture'ın yerine helion, basta hoş güzel oha negzel bi cok vuruyo gibgi geliyo ama kesinlikle rolu dolduramıyo O rolu hellion'dan ziyade reaper dolduruyor. Hatta doldurmaktan fazlasini yapiyor. Reaper varken vulture aramam. Hellion ise islev acisindan firebat'e daha cok benziyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 firebat ın hızlı koşanı = hellion yazık onca tankı sırtında taşıdı adamlar senelerce çok görmeyin bi mobileti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Allah o Reaper'ların cezasını versin. Antisi yok birimin reaper'la reaper avlamak zorunda kalıyorum. Resmen haritada kiher boşluk onlar için yol geçen hanı oluyor. Bir kere kapanmak zorunda kaldın mı bir daha açamıyorsun savunmanı tüm haritayı kaybediyorsun çünkü baskı geçmek bilmiyor. Aynısını bende defelarca yaptım üstelik, karşıdan da çözüm çıkmadı buna karşı. TvT oynarken ilk kim Reaper'larla başarılı bir saldırı yapıp baskı kurarsa o maçı orda bitiriyor. Döndüremedim ben, ben ilk olduğumda da karşımdakiler döndüremedi maçı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 işçilerin arkasına bunker koymayı denedin mi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
J'eon Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Nod un attack buggy leri geliyor aklıma hep şu hellion ları gördükçe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar