tunca Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 huun said: yukarda tunca'nın saydığı eklenen özellikler zaten sc1'i sc1 yapan özelliklerdi. şimdi bir çok konu fazlasıyla kolay ve ben hala iddia ediyorum ilk oyundaki gibi bir micro/macro gerekliliği yok scII'de. hatta geçenlerde gg.net mi tl'de mi hatırlamıyorum ret de söylediklerime benzer şekilde bir röportaj vermiş. jaedong flash falan apm'lerini sonuna kadar kullanmaz belki de(belki) ama senin benim gibi averaj oyuncular için her şeyi düzgün yapmak imkansız, fazlasıyla apm gerektiriyo emin ol xP Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 ne alakası var lan şimdi bunun konuyla. bu adamlar bizi her oyunda yenerler zaten, insan değiller bi kere hehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 sc1 deki gibi macro/micro gerekliliği yok demişsin ben de var diorum işte bu alakası var xP macro/micro=apm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 sc1 deki kadar dedim. ikinci oyunda hiç macro/micro yok demedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 öyle dediğini kastetmedim zaten ama sandığın kadar az değil diyorum. 130 apmnle mükemmel oyna da görelim fazla konuşma sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 130 apm bence fazla bile bu oyuna. bakıyorum replere bazen, milletin apm yerlerde sürünüyor. neyse geyiğe döndü konu. seni lombak klanına aldım ve sonra attım ceza olarak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 WC3 beta'dan aldığım heyecanı alamadım. Efsanevi olacak ve satın alacağım orası ayrı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 yannız sc2'nin içindeki apm sayacı bizim bildiğimiz bwrepinfo dakiyle aynı sistemi kullanmıyor, o yüzden az gözükmüş olabilir sana. olması gerektiğinden çok daha az gösteriyo ordaki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Örneğin protoss üzerinden konuşacak olursak maksimum hızda ünite üretmek istiyorsan gatewayleri warpgate'e upgrade etmen gerekiyor. Çünkü ünite yapılma süresini azaltıyo yanlış bilmiyorsam. Warpgate'de her ünite yapımı tamamladığında warpgate i seçip ünitenin çıkmasını istediğin yere tıklaman gerekiyor. Bunu zamanını geçirmeyip yavaşlatmadan mid/late hgamede 5+ warpgate varken yapmak çok apm isteyen bişey. Aynı şekilde Zerg'de ideal 1 hatchery'e 1 queen ile larva inject olayını hatasız her 25 enerjide 2+ hatchery varken yapmak çok zor bişey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 yenı macro mekanikleri fazlasıyla ekarta ediyo, o mineral line'a isci gondermemeyi merak etme huun. ebnce su anki en büyük sorun harita tasarımları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Evet katılıyorum 1v1 haritaları çok küçük. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 tedarikliyim diye sevindim durdun yüzlerce marine i görünce yandım kavruldum dronelarımı kaybettim bittim mahfoldum binbir derde saldı terran beni bir garip ardayım gezegende konar göçerim gahi rushlar gahi rushlanırım muta elde base base gezerim binbir derde saldı terran beni Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
J'eon Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 şöyle bişi dicem, burda mekanikler tartışılmaya devam etsin de, stratejiler, üniteler vs için başka bir konu ayarlanmalı gibi. Bi sc2 map editör, bi haritaların büyüklüğü, bi müzikler falan çok dağıldı sanki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 evet mantıklı. zaten vardı aklımda genel konularla ilgili başlıklar açmak; ama betanın bitmesini bekliyordum açıkçası. çünkü çok fazla değişiklik olacak balansta ve şu anda görebildiğim kadarıyla fazla bir derinlik kazanmış değil strateji kısmı. gene de başlangıcı yapalım, yavaş yavaş şekillendiririz. bir de eksikliğini hissettiğiniz konularda kendiniz başlık açmaya çekinmeyin. ne kadar katılım olursa, o kadar zengin bir bilgi kaynağı yaratabiliriz. başlangıcı yapalım derken... aç bir scII genel strateji başlığı j'eon ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Agmahan Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 çok güçlü ünitelerin sadece havaya yada sadece yere gibi ayrılmaları kötü olmuş,bu anlamda hidra ve mutanın avantajı çok fazla birde colosus ve immortal falan warp olsa çok güzel olucak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
doubtful Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 huun said: aç bir scII genel strateji başlığı j'eon ^^ Jacked up and good to go T_T Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 tunca said: tek tek tüm farklılıkları sayamam ama sc1 i de sc2yi de adam gibi competitive olarak oynamış olsaydın böyle bir soru sormazdın emin ol. En basidinden Macro ve Microda bir çok hammallık çıkarılmış bunun yerine apm'nin daha taktiksel işler için kullanılması sağlanmış. örnek olarak melee ünitelerin otomatikman rakibi çevrelemesi, bir control groupda 12 ünite tutabilme sınırının kaldırılmış olması, işçilere mineral/gaz a rally point verilebilmesi, binaları control groupda toplayabilme, tank gibi instant damage veren ünitelerin otomatikman overkill yapmaması gibi şeyler verebilirim. Bunlar dışında senin bi kaç yeni ünite dediğin oyundaki tüm stratejileri dengeyi bozmadan değiştiren sonuç olarak da tüm oynanışı değiştiren yeni tarz ünite microları, farklı düşünmeyi, farklı şeyler yapmayı gerektiren bişey. iyi de güzelim slayer boxer grr nada falan gibi adamlar amelelikleriyle mi gosu oldukar? senin dediklerinden oyun pek bi noob friendly olmuş. pimpest play göremiceksek yemişim sc'sini Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Evet oyundan mikro ciddi çekilde hammallık kısımlarından kaldırılmış bu doğru. Ancak öyle yerlere serpiştirilmiş ki bu mikro, bir gosu'ya karşı oynarken (ki ilk 10 maçımda karşıma böyle bir pisikopat geldi saolsun oyunu uninstall ediyordum nerdeyse) adamın 10 dakikalık bir maçta senin 2 katın fazla madeni aynı üs sayısı ile topladığını görünce baya göt oluyorsun "mikrom yokmuş lan benim" diyorsun. Daha ilk rushtan bile sağ çıkamayacağımı anlayınca eleman "nasılsa ezerim lan ben bunu" diye bütün saçma salak taktiklerini üstümde denedi. İlk 2-3 dakika "iyi kapışıyorum haaaa" modunda olduğumu zannederken benimkinin 2 katı ordunun haritanın ortasında bekleştiğini, elemanın bana 10-12 lik çeşit çeşit gruplarla saldırıp mikro kastığını anlayınca anlıyorsun anyayı konyayı. Oyunda çok ama çok mikro gerektiren yer var ama bunların çok azı hammallık. Büyük kısmı direk ekonominizi ve birim üretiminizi maxsimize eden ve alışması çok abartı zor şeyler. İlk oyundaki gibi 2 tuşla 10 tane factorye birim yığmaktan çok daha zor alışılabilecek şeyler. Gerçekten sizden 1 fazla apm'si olan kişiye çok fazla oyun kaybedersiniz, makas o kadar açık apm'ler arasında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pluton Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Anlamadıgım şimdi oynanabiliyo mu oyun herkese açık mı yani satın alınabiliniyo mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 hayir betasi closed beta Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Devilmanta Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 birileri kırıldı yazmış nasıl yani? sigle player tek map olsa bile alıştırma için oynanır ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 bu arada bahsettiğiniz olumsuz eleştirileri hic bi yerde göremedim ben hatta daha doğrusu bugün tl podcast dinliyorum onlarda cok beenmişler gercekten sequel olmuş vs diyor, pati ahalisinde bi tek var sanırım ne bu olmamış yetmemiş diyenler ;p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 pronoit said: tunca said: tek tek tüm farklılıkları sayamam ama sc1 i de sc2yi de adam gibi competitive olarak oynamış olsaydın böyle bir soru sormazdın emin ol. En basidinden Macro ve Microda bir çok hammallık çıkarılmış bunun yerine apm'nin daha taktiksel işler için kullanılması sağlanmış. örnek olarak melee ünitelerin otomatikman rakibi çevrelemesi, bir control groupda 12 ünite tutabilme sınırının kaldırılmış olması, işçilere mineral/gaz a rally point verilebilmesi, binaları control groupda toplayabilme, tank gibi instant damage veren ünitelerin otomatikman overkill yapmaması gibi şeyler verebilirim. Bunlar dışında senin bi kaç yeni ünite dediğin oyundaki tüm stratejileri dengeyi bozmadan değiştiren sonuç olarak da tüm oynanışı değiştiren yeni tarz ünite microları, farklı düşünmeyi, farklı şeyler yapmayı gerektiren bişey. iyi de güzelim slayer boxer grr nada falan gibi adamlar amelelikleriyle mi gosu oldukar? senin dediklerinden oyun pek bi noob friendly olmuş. pimpest play göremiceksek yemişim sc'sini iste durum boyle değil, yenı macro mekanikleriyle daha anlamlı taktiksel secimler yapmanda gerekiyo. larvamı basıcan creepmı acıcan, yoksa kacırdığın ulralarımı heallıycan? chrono boostlıycaksan neyi boostlıycan? mulemı cıkacaksın sweepemı saklıycaksın. Pimpest playlerin iscileri minerale göndermekle ilgisi yoktuki zaten hiçbi zaman. merak etmeyin yanı, isci buttonuna sağ tusla tıklıyoruz mineral saturate olana kadar isci basıyo gibi bi olay yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 pimpest olaylarda minerale adam gondermek ne zaman olmus ki o normal sayiliyodu herke syapiyodu yane asil olay mesela kayaya bina dayayip ustune unite ureten adamdi yada ne biliyim kaccak gibi yapip bina kaldirip tam herifler iceri giince indirip adamlari sikistirandi felan yane deisik olaylari kullanmakti scde pimp olmak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=DzdA51QkNOE al mesela 1 marine 4 medicle 6 zergling iyiiymis amauheauhea Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar