aquila Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 beynimiz donucek bence yapilan modlari gorunce. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Single'ı konuşun az yahu =) Senaryo nası olcak acaba, umarım böle oynarken adamın azına sıcan alıp goturen bısıler yaparlar. Öle iyi adamın kotuye donmesı yok gecmıse gıtmeler klasık seyler olmasın ya şaşırtsın. O diilde editoru gorunce aklıma sey geldı, ya bu hayvanlar Dungeon Keeper daki gibi posession olayını koyduysa =) Düşünsene bi anda 3d oynamaya başlıosun oyunu, direk ghost projesıyle bırlestırmıs olabilirler yani. üfffff Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 olavilir 3d bolumler sey ward wc3te tank wars direk 3d oyundu iste Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Sparkcaster said: ne kadar meraklısınız multiplayer betadan oyuna don biçmeye Eksik gördüğüm veya beğenmediğim şeyleri yazdım. Releasede farklı olacağına dair birşey biliyorsan buyur. Sparkcaster said: arcane bence sam le fazla takılmaktan öyle bir post atmış Fallout topikinde Sam'in değil bizzat benim yaptığım birşeydir, o benden görmüştür :) Bonec gelirdi screenshotla oyun yorumluyorsunuz diye, herhalde sen de onla takılıyorsun. Zoom, rotate kullanılsın kullanılmasın ayıp olmasın diye bile konulması gerekir. Siz kullanmayın, ben kullacağım. Her ne kadar oyunda da olmasını beklesem de Komutan'ın dediği gibi, editor için sormuştum. huun'un koyduğu videoyu görmemiştim, soruma nispeten cevap oldu. Yine de oyuna konmamış olması şüpheli zira WC3 ile de benzer şeyler gördüm ancak kameranın hantallığı yük oluyordu. Yani şöyle bir kendi elimle döndürmem, zoomlamam lazım. Script falan zor iş, blizzort bir cinematic editor güzelliği yapsın artık. Cuce said: bff/debuff oyunu değil zaten sc, arada sırada bikac bütü atılır onlar nadir buff ve debuff verir genelde ani etkileri olur. buf debuff oluncada unitenin üstündeki effectlerden görürsün zaten, sc3 tede böleydi. Ben buff debuff barına baktığımı hatırlamıyorum bi ünitenin, sadece dk'nın aurasına bakmışlığım vardır, oda death pact alıp almadığını görmek için. ikonlar eksik su anda zaten baya tekrar var, ama onlar genelde sadece silah tiplerinde falan. Warcraft 3 çıkmadan önce onun için de aynısı söylenilebilirdi. 12 senelik Starcraft'ın tarifini vermişsin, ben de buff/debuff tarifini vereyim: en basit haliyle ünite etkileşimi ve taktiksel çeşitliliktir. huun said: supply zamazingosu da fena bir olay değil. ilk oyunda sıkı bir oyunda supply kaçırmak çok fazla şeye mal olabiliyordu. ikinci oyunda henüz o kadar sıkı rekabet olmadığı için şu anda pek birşey ifade etmiyor. Yanılıyorsam prolar düzeltsin. Oyunun şu anki halinde o mule'a yeterince basamazsan dünyaları kaybediyorsun. Mule yerine Scanner Sweep atılırken 2 kez düşünülmüyor mu? Neyse, balance ve beta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 ya şu protoss un early base e girip cannon yapmasını nasıl durdurcaz help Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 şu anda evet mule baya etkili ve kesinlikle tercih edilecek bir büyü. benim demek istediğim kötü bir fikir değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 arcane said: Cuce said: bff/debuff oyunu değil zaten sc, arada sırada bikac bütü atılır onlar nadir buff ve debuff verir genelde ani etkileri olur. buf debuff oluncada unitenin üstündeki effectlerden görürsün zaten, sc3 tede böleydi. Ben buff debuff barına baktığımı hatırlamıyorum bi ünitenin, sadece dk'nın aurasına bakmışlığım vardır, oda death pact alıp almadığını görmek için. ikonlar eksik su anda zaten baya tekrar var, ama onlar genelde sadece silah tiplerinde falan. Warcraft 3 çıkmadan önce onun için de aynısı söylenilebilirdi. 12 senelik Starcraft'ın tarifini vermişsin, ben de buff/debuff tarifini vereyim: en basit haliyle ünite etkileşimi ve taktiksel çeşitliliktir. taktiksel cesitlilik icin ünite etkileşimi için debuff/buff'a gerek yokki, lingler ultraya köstek olurken zelotlar colossun alıntan gecebiliyorsa bu %10 dmg bonusdan cok daha datlu bir etkileşimdir. buff/debuff sıklığı tümüyle gameplay'e özgü bir durumdur. Nasıl bir gereklilik olarak gördün, aktive buff/debuff durumunu anlamadım yanı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 WC3'den sonra SC2'de yeterince kullanılmamış olduğunu görmek yaparken malzeme çalmışlar gibi yorumlar yapmama neden olmak üzere. Ultralisklere bloodlust basıldığını veya zealotlara curse atıldığını düşün. Hadi Warcraft'ı inanılmaz bir şekilde göz ardı edebiliyorsun, stimpack de mi basmadın. Sparkcaster said: ya şu protoss un early base e girip cannon yapmasını nasıl durdurcaz help Bir tane de benden, Protoss ile Zerg'ü nasıl yeniyoruz? Roach + Hydralisk geldiğinde ezildiğimi hissediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 scorch said: Quel-Thul said: oyun editörü efsaneymiş, ama hero konsepti ve skiller olmadıgı icin wc3 editöründeki gibi bıraz kısıtlayacak bu map yaratanların yaratıcılıgını bi enfo bi dota olmayacak yani :l nerenizden uyduruyorsunuz osu yok busu olmayacsk diye? tamam agalar sakin sadece bi varsayımdı benimki.. yanlış olduguna cok sevindigim bi varsayım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MadOrca Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 komutan selam. eski yüzleri yeniden görmek çok güzel. umarım medic günlerini tekrar yaşayabiliriz sc2nin gelişiyle. betasını oynama fırsatım olmadı ne yazık ki, crackiyle de zartı zurtuyla da balanceın tam oturmadığı bi oyunu da oynayıp beklentilerimin hayal kırıklığına uğramaması için oyunu yükleme çabasına da girmedim ama izlediğim videolardan ve anlattıklarınızdan oyunun potansiyelinin her anlamda çok yüksek olduğu açık. komutanın verdiği videoda admların editörde yapılabilecek birbirinden alakasız 3 ayrı modunu izleyince dedim oha, mod yapan manyaklar coşacak şimdi. dota ve hon çöp olacak. o uberlisk miydi neydi ne biçim şey yapmışlar, taşı toprağı kaldırıo lol beni tek üzen her ırk için ayrı bi oyun çıkaracak olmaları. mal gibi sadece terran campaigni oynicaz single da. ha bu arada sc1de bazı bölümler binanın içinde geciodu, belki o ghost modunda oldugu gibi yapabilirler öyle bölümleri ama tabii bilemiyorum böyle bi risk alırlar mı. yanlız eğer adamların ellerinde böyle bir motor varsa, next gen olarak hazırladıkları oyunu da bu motor üzerinden yapio olabilirler mi acaba diye bi sorular demeti oluşmuo deil kafamda. beklemeye devam. ha bu arada hepinizi kazırım^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 abartmayın o akdar ahım şahım bi motoru yok, wc 3 de yapılan tps modlar yapılır işte fps olayı yalan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 arcane said: WC3'den sonra SC2'de yeterince kullanılmamış olduğunu görmek yaparken malzeme çalmışlar gibi yorumlar yapmama neden olmak üzere. Ultralisklere bloodlust basıldığını veya zealotlara curse atıldığını düşün. Hadi Warcraft'ı inanılmaz bir şekilde göz ardı edebiliyorsun, stimpack de mi basmadın. Haklısın; ama ;ultralisk'e bloodlust basmak yerine adamlar gerçekten çevreyi karakterlerin fiziksel özelliklerini kullanabileceğin birşey yapmışlar. Şimdi kalkıpta sadece statlara etki eden şeyleri oyuna dahil edersen bu güzellik bozulur, yavanlaşır basitleşir. Yani bir tuşa tıklayıp adamın dps tank heal ( bu üçlemeden nefffffret ediyorum bütün oyunların içine sıçıyorlar ) özelliklerini arttırıp bunu baf diye yutturmak yerine adamlar bak yüksekten vurursan iyi vurusun, hızlı birim iyi kaçar bak bir birimin savunması sadece armoru ve canı değil gibi bi olay yapmışlar. Bunu değiştirmek oyunun klasını sarsar bence. Hem benzemesin hiç WC'ye, Sc ne onun devamı ne başka birşey. Blizzde o mantık olsaydı Diablo'yu WC ye bezetirdi falan, boktan bişiler olurdu. SC sc kalsın, başka bişiden etkilenmesin karakterini korusun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 arcane said: WC3'den sonra SC2'de yeterince kullanılmamış olduğunu görmek yaparken malzeme çalmışlar gibi yorumlar yapmama neden olmak üzere. Ultralisklere bloodlust basıldığını veya zealotlara curse atıldığını düşün. Hadi Warcraft'ı inanılmaz bir şekilde göz ardı edebiliyorsun, stimpack de mi basmadın. warcraftı goz ardı ettiğim falan yok, scden cok wc oynadım ben. Benden cok oynamış varmıdır su forudma bilmiyorum. Ha 2v2 partnerim benden cok oynamıştır frumda bak. Yazdım yukarda, sc cok ünite sayısı ve ünitelerin wcye gore daha narin ama daha cok vurdukları bir oyun. otomatik bufflar, önceden atılabilinecek aktif bufflar, o kısa sürede wcye gore cok cok daha fazla avantaj sağlıyor, pek bi skillde istemiyor. Onun yerine cok daha kısa süreli sentrynın rang mdg düşüren buffı var mesela, veya fungol growthvar, ısa süreli daha güclü etkisi olan bi debuff. aynı sekilde mc de öyle. orc2un humanla kapısmadna once eliyle attığı bloodlustla, protossın zealot vs lingde atacağı %30 attack speed buffı aynı değil %10da aynı değil anlatabildimmöi demek istediğimi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gaap Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Sparkcaster said: abartmayın o akdar ahım şahım bi motoru yok, wc 3 de yapılan tps modlar yapılır işte fps olayı yalan fail. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Birebir aynı olsun demiyorum Cüce, örnek olsun diye verdim. Bak sen de demişsin, Sentry'nin buffı ne iyi. Demekki gayet de yapılabiliyormuş. Suark said: Haklısın; ama ;ultralisk'e bloodlust basmak yerine adamlar gerçekten çevreyi karakterlerin fiziksel özelliklerini kullanabileceğin birşey yapmışlar. Şimdi kalkıpta sadece statlara etki eden şeyleri oyuna dahil edersen bu güzellik bozulur, yavanlaşır basitleşir. Yani bir tuşa tıklayıp adamın dps tank heal ( bu üçlemeden nefffffret ediyorum bütün oyunların içine sıçıyorlar ) özelliklerini arttırıp bunu baf diye yutturmak yerine adamlar bak yüksekten vurursan iyi vurusun, hızlı birim iyi kaçar bak bir birimin savunması sadece armoru ve canı değil gibi bi olay yapmışlar. Bunu değiştirmek oyunun klasını sarsar bence. Hem benzemesin hiç WC'ye, Sc ne onun devamı ne başka birşey. Blizzde o mantık olsaydı Diablo'yu WC ye bezetirdi falan, boktan bişiler olurdu. SC sc kalsın, başka bişiden etkilenmesin karakterini korusun. İkisi de olsun onu diyorum. WC'ye benzemesin, SC stili olsun, Sentry gibi olsun. Konsepte uydurmak zor birşey değil. Sentry ranged damage'ı düşürür, Marauder snareler, Nexus ile öbür binaları boostlarsın vb. WC gibi tamamen heal/tank sistemi bence de gitmez SC'ye. Ama bu demek değildir heallayan transport veya ne bileyim Immortal gibi tank işlevi görecek birşey olmasın. Benim o videodan anladığım kadarıyla bu sefer editor'da collision dışındaki fizik hadiseleri de var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
behran Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Betayı oynadım. açık olmak gerekirse bende sc 1 kadar bi etki yaratmadı. askine "e tamam sc işte ek olarak ne var?" hissi verdi. oyunun çıkmasına var tabiki ama böyle olucaksa 1i grafik oalrak update etselermiş. ne kasmışlar bu kadar? grafiksel olarakda high de oynuorum ama sıradan geldi bana... sc2 diyince ben pek bişi bekliorum sanırm. beklentiyi indirmek lazm.... bu haliyle kusura bakmasınlar single oynucam die 3 tane oyun ALMAM.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 @arcane eet haklısın bak doru. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Sc1 den beri şu haliyle bile en iyi RTS sc2 şu an ve oynanış sc1'den çok çok farklı. Ama sc2'nin asıl gücü custom mapler olucak, single'ın da 3 oyunu da aldırcak kadar süper olucağına eminim. I'm not impressed tarzı yorumlar çok komik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 ....... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
behran Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 tunca said: Sc1 den beri şu haliyle bile en iyi RTS sc2 şu an ve oynanış sc1'den çok çok farklı. Ama sc2'nin asıl gücü custom mapler olucak, single'ın da 3 oyunu da aldırcak kadar süper olucağına eminim. I'm not impressed tarzı yorumlar çok komik. komiklik değilde. oynanış olarak nesi farklı ? ünite bina mineral toplama aynı. 2-3 farklı ünite var. ünitelerin upgrade leri bile nerdeyse aynı ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 tek tek tüm farklılıkları sayamam ama sc1 i de sc2yi de adam gibi competitive olarak oynamış olsaydın böyle bir soru sormazdın emin ol. En basidinden Macro ve Microda bir çok hammallık çıkarılmış bunun yerine apm'nin daha taktiksel işler için kullanılması sağlanmış. örnek olarak melee ünitelerin otomatikman rakibi çevrelemesi, bir control groupda 12 ünite tutabilme sınırının kaldırılmış olması, işçilere mineral/gaz a rally point verilebilmesi, binaları control groupda toplayabilme, tank gibi instant damage veren ünitelerin otomatikman overkill yapmaması gibi şeyler verebilirim. Bunlar dışında senin bi kaç yeni ünite dediğin oyundaki tüm stratejileri dengeyi bozmadan değiştiren sonuç olarak da tüm oynanışı değiştiren yeni tarz ünite microları, farklı düşünmeyi, farklı şeyler yapmayı gerektiren bişey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Varolan ünitelerin çoğunun da değiştirilmiş olmasını sayarsak senin 2-3 yeni ünite diye tanımladığın farklılığın ne kadar cahilce bir yorum olduğunu kolayca farkedebiliriz sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Agmahan Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Kırıldığını duyunca hemen yükleyip denedim. İlk izlenim olarak normalde zerg oynamama rağmen içinde kayboldum zergin,alışamadım.Çok fazla bina yapmışlar,mesela baneling için spawning pool upgrade olsun ayrı bina yapmıyalım. Protoss çok hoşuma gitti özellikle stalker çok tatlı bişey,teleport tarzı summon edilebilme de süper olmuş. Terran bildiğimiz gibi yine ben tanksız terran düşünemiyorum, marine çok güçsüz bir ünite olmuş. Genel olarak grafikleri beğenmedim, düşük bir sistemim var ama bu sc değil çizgi film grafikli yeni wc oyunu gibi olmuş. Birde özellikle bazı kilit üniteler sadece yere yada sadece havaya olması kullanışsız geldi.Oynarken bariz eksik bırakılmış üniteleride expansionlarda geliceğini tahmin ediyorum,zerg de lurker scourge,defilerin duman büyüsü,protoss ve terranda hava ile ilgili üniteler... Ben sc2 yerine yeni bir expansion çıkmasını desteklemiştim başından beri bu oynanış mantığıyla yeni bir kaç birim ekleselerdi keşke. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Agmahan said: Kırıldığını duyunca hemen yükleyip denedim. İlk izlenim olarak normalde zerg oynamama rağmen içinde kayboldum zergin,alışamadım.Çok fazla bina yapmışlar,mesela baneling için spawning pool upgrade olsun ayrı bina yapmıyalım. Böyle bişi olsaydı rakibin baneling yaptığını/yapabileceğini scout etmek imkansız olurdu bu da büyük bir dengesizlik yaratırdı. Agmahan said: marine çok güçsüz bir ünite olmuş. zealota karşı falan mı denedin de böyle bi yorum yaptın ? Agmahan said: Oynarken bariz eksik bırakılmış üniteleride expansionlarda geliceğini tahmin ediyorum,zerg de lurker scourge,defilerin duman büyüsü,protoss ve terranda hava ile ilgili üniteler... Multiplayera yapılacak denge değişiklikleri expansionlardan bağımsız patchlerle olucak. Agmahan said: Ben sc2 yerine yeni bir expansion çıkmasını desteklemiştim başından beri bu oynanış mantığıyla yeni bir kaç birim ekleselerdi keşke. BW'deki mükemmel denge bulunmuşken yeni birim ekleyerek oyunun için etmemiş olmaları çok iyi bişey bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2010 behran aslında bir konuda haklı. scII'yi görünce bunun sc1 ile ilgisi olmadığını anlayabiliyorsunuz. yani aynı hissi kesinlikle vermiyor, aynı heyecanı uyandırmıyor. arkadaşlarla konuşuyorum, forumları takip ediyorum. insanlarda bu bakımdan gizli bir hayal kırıklığı var. scII'ye kötü oyun demiyorum bu arada yanlış anlaşılma olmasın. yukarda tunca'nın saydığı eklenen özellikler zaten sc1'i sc1 yapan özelliklerdi. şimdi bir çok konu fazlasıyla kolay ve ben hala iddia ediyorum ilk oyundaki gibi bir micro/macro gerekliliği yok scII'de. hatta geçenlerde gg.net mi tl'de mi hatırlamıyorum ret de söylediklerime benzer şekilde bir röportaj vermiş. ikinci oyunda birimler çok keskin counterlar oluşturuyor, bu biraz kısırlık katıyor oyuna. ilk oyundaki wraith ve bunun kullanım şekli hiç bir birimde yok örnek olarak. scII'ye sadece scII gözüyle bakmak lazım. ilk oyun artık geride kaldı. ikinci oyun da kesinlikle güzel olacak bu belli. ilk oyuna eksik kalacağı bir konu varsa; ben şunu diyorum: sc1 kadar uzun süreli olmayacak bu oyun. bu da ne kadar eksikliktir tartışılır. tabii öngörümde haklı çıkarsam tartışılır :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar