Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starcraft II


huun

Öne çıkan mesajlar

abı daha ole hakkını vererek oynıyan bi replay goremedim.

1 tane protoss izledim, eleman haritada öyle bir estiki dibim düştü, htler warp prismler blinkler adam resmen fırtına gibi esti, dibim düştü.

featureların korkunc potansiyeli var, ama daha keşfedilmeleri lazım. zaman lazım ınsanların alışması ıcın.

taktikler geliştirkce özellikler keşfedildikce ırklar arasındaki fark artıcaktır zaten
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

abı daha ole hakkını vererek oynıyan bi replay goremedim.


muhtemelen yeni olduğu icin olmasın oyun? ;p özellikle belirtmem lazım yani casual seviyede sc oynamış birisi sc2 ye başlayınca wtf gibi yepyeni bir oyuna başlıyor ha misal ben ii bi oyuncu değildim sc de ama kendimi noob ötesi hissettim son sırada division 4 e girdim sıralamada (ladder sistemi) ama 5 te kalsaydım keske diorum simdi :D direk kicklesinler beni 5 e :P

divisionlar win loss adetinden ziyade , oranına bakıyor sanırım bu arada

cok ii bir sistem en fazla 3 mac kaybediosunuz sonra kesin bi tane sizden beteri çıkıo :D aynı arena sistemi gibi wowun galiba :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Komutan said:


Micro bence eskisinden daha onemli. Hatta microyu arttirmak icin bence fuzuli hamallik duzeyine ozellikler eklenmis, mesela queenin larva uretimini hizlandirmasi.

Ben genelde zerg oynuyorum, T1'de roachlar cok guclu gorundu. Zergling/baneling combosu yaptigim zaman pek basarili olamiyorum ama roach spamlayinca iyi sonuc aliyorum.

Gerci roachlarin havaya vurmadigini bilmiyordum ve Terran'a karsi aci bir tecrube yasayarak ogrendim.

Bir de savunma binalari(en azindan zerglerinki) eskisine gore daha gucsuz geldi.


micronun onemli olmasında bir sorun yok, macro'nun dump down olmaması onemliydi daha cok. Acıkcası larva üretimi chrono charge veya mule/suppy depot summon gibi mekanikler microdan cok macro'ya giriyo aslında, sonucta cok ekonomi bazlı feature'lar.

acıkcası, multiple building selection, mineral rally point gibi özelikleri koydu diye kızıyodu insanlar (ki olmaması cok büyük hata olurdu) ordan hammallığı kaldırıp yerine stratejik derinlik katabilecek fonksiyonlar koymaları gayet iyi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Su ana kadar bana zerg olarak karsi koymasi en zor gelen sey reaperlar oldu. Normal savassalar roachlar ile aliyorum ama cok fena vur-kac yapiyorlar. Iscileri oldurdukleri yetmezmis gibi binalari da cok hizli indiriyorlar. Bulunduklari yere gelene kadar asagi veya yukari seviyeye zipliyorlar, takip edemiyorum. Ussun her tarafina birkac tane roach koymak cozum olabilir ama o da haliyle fazla defansif.

Reaperlarin binalara verdikleri zarar nerflenebilir bence.

Savunma binalari da daha guclu olmali.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi su anda 1 attack upg li bc, upgsiz kalkansız marine'i 1 salvoda indiriyo, 3 attack upgli kalkanlıyıda 1 salvoda indiriyo

huun said:

yok, hepsi tek hedefe ateş edecek. bence lüzumsuz grafik kalabalığı. zorlaştırır o bclerin altındaki combatları.


bunu gordum az oncede, soyle bi olay var, saldırıyı salvo seklindeyaptığı icin tek atamamıs oluyo o 1 sn icinde medivac ten heal alırsa marine ölmemiş oluyo.

guzel olmuş yane
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ilk oyunda da vardı o, zaten rep izlerken dikkat edersen yazıyor birimlerin altında tek mi vuruyor 2 kere mi vuruyor.

ama bir bc'nin bir marine'i öldürememesi nasıl güzel oluyor onu anlamadım hehe

tl'de offical rep bilmem ne diye başlık var forumda. baya sağlam oyunlar dönüyor. ordan çekin repleri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

öldürüyo sonucta yahu, ama eğer medivac varsa 2 vurusta öldürüyo dmg'ı direk atmadığı için.

hanı 1 tane büyük lazer dğeil 6 tanemi ne kück lazer atıyoya, 6 lazerin hepsi carpmadan medivac yeterince heallarsa ölmemiş oluyo. ufak detay hoş.

medivacın biraz uzağındaki marine vurursan yetişemiyo medivac falan guzel yanı.

tl de o threadi bulamadım ben linklermisin?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

güzel bi zvt
http://www.mediafire.com/?qz2hi2tzdtm
some random thoughts:

Mutalisk stackleyemesek bile harras işlevini gayet koruyor gibi gözüküyor. Mutalisk + corruptor kombosuyla da corruptorın binaları 30sn etkisiz hale getirme özelliği sayesinde muta harrasına karşı az sayıda turret yapmak yetmeyecek anladığım kadarıyla. Banelingi kullanımı ise mass baneling yapıp attack move yapmak yerine, light ünitelere de extra damage verdiği göz önünde bulundurunca early gamede üstünlük sağlamak için linglerle combata girip arkadan az sayıda banelingi yollayıp bir arada toplanmış zealot/marine/ling e cost effective bi biçimde saldırmak için kullanılmalı bence.

burrow da şu ana kadar izlediğim oyunlarda nerdeyse hiç kullanılmadı. yine early gamede burrow + banelingle rakibin ilk pushunu, dikkatsiz davrandığı takdirde çok etkili bi biçimde durdurmak mümkün gibi gözüküyor. sc1de zvp'de corsairle yapılan harrassın benzerini terran vikingle yapabiliyor, buna karşı da scourge yerine queen kullanmak yetiyo gibi. viking corsair gibi splash vurmadığı için sadece mutalisk de gayet etkili. zerg yine midgamede hava üstünlüğünü koruyabilcek gibi gözüküyor.

defiler ve lurker(ve bir yere kadar eski muta) gibi nubların elinde gereksiz proların elinde çok işlevsel üniteler olmaması üzücü. ayrı olarak protossun sentry si proların elinde çok yaratıcı bi şekilde kullanılabilir diye düşünüyorum.

zvt'de reaper biraz sıkıntı gibi gözüküyor ona karşı da işçilerin yanında burrowlnamış bi kaç baneling gayet iş yapar diye düşünüyorum. zerg'ün early gamede scoutingle toplayabileceği en iyi bilgi rakibin daha çok light mı armored mu ünite bastığı, buna göre roach veya baneling yapma kararını vermesi lazım.

medivac'i olan bir terran klasik m&m kullanırmış gibi saldırmamalı medivacin transport özelliğini de sonuna kadar kullanmalı. çoğu terran ordusunda da çokça medivac bulunduğu için girişi sunkenla kapamak eskisi kadar etkili olmayacak gibi gözüküyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...