Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Bilgileri


ssj4songoku

Öne çıkan mesajlar

scorch said:
bilmiyorum dikkatinizi cektimi sunca sayfadır konusulan classlar

rogue
warlock
druid
paladin
warrior
mage



hunter? bu classın öldüğünün resmidir :) herkes bıraktımı hunter oynamayı ne iş? :D


Valla hunterı kabullendik artık biz yapacak bişey yok. Oyunun en iyi dps classı, agro sorunu 0, üstüne %5 miss bosslar için debufeer, missdirection + petiyle buffer, hunter markla buffer, survial ise zaten bufferın kralı, üstüne şimdi petleri offtank bile olacak en azından 5 manlerde falan diye gidiyor bu hepsini tek tek yazmıyım. Hem PvP'de hem PvE de kral arkadaşlar.

Hunter işte abi ama sor hala ağlarlar :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arcane Blast üzerine yapılmış theorycraft;

Present day AB spamming:

Arcane Blast has 2.5/3.5 spellpower coefficient, disregarding mana costs and assuming rank1 and 1500 spell power. Rank1 deals 648 to 752 damage, that is 700 damage on average.


Bonuses:

- 2pcT5 to increase damage done by 20%
- Arcane instability to increase damage and critical strike chance by 3%
- Clearcasting and potency to increase crit chance by 3% (30% crit chance bonus on a 10% proc)
- Arcane power: 30% damage bonus for 15 seconds every 180 second (2.5% damage increase on average)
- CoE: 10% damage bonus done with arcane spells
- AB debuff: cast time reduced to 1.5 seconds
- Spell power: increasing spell critical damage bonus by 50%
- CSD metagem: 3% extra damage bonus on criticals (9% bonus on critical damage bonus) --> last two together gives 186% crits on AB -> (not sure about this one, is it correct?)
- assuming 20% base crit rate
- arcane impact: 6% crit bonus to arcane blast --> adds up to total 32% crit chance


damage done in one cast:
(700+2.5/3.5*1500)*(1+0.32*0.86)*1.03*1.1*1.2*1.025 = 3148
crits factored in as averages, damage done per seconds of cast time: 3148 / 1.5 = 2098.

/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/

New arcane blast at lvl 80 in WotLK:


Assuming 1500 spellpower, 20% base crit chance (both are underestimated, considering gear progression). Rank 4 arcane blast available at level 80 deals 912-1058 damage for 335 mana. Average damage: 985.

Bonuses:
- Spell impact: 6% crit increase
- Incineration: 6% crit increase
- Spell power + CSD metagem: critical hits deal 186% damage (again, see above)
- ab debuff: increase damage done by 45%
- arcane empowerment: 9% extra spellpower
- focus magic: 150 extra spelldamage
- arcane potency: 3% extra crit on average
- arcane instability: 3% extra damage and crit chance
- AP: 30% damage increase every 2 minutes: 15 seconds every 120 seconds = 3.75% damage bonus on average
- NP: 6% passive haste
- Arcane focus: 3% mana cost decrease
- coe: 10% spell damage bonus
- imp. scorch: 10% spell damage bonus
- earth and moon: 6% spell damage bonus
- retribution aura: 2% damage bonus from retri pally (raid wide)
- WoA totem: 10% passive spell haste (raid wide)
- totem of wrath: 3% crit bonus (raid wide)
- Heart of the crusader: 3% crit bonus against the target (debuff)
- PoM: arcane potency also applies to spells cast with PoM: one spell every two minutes, one gcd over one casted spell (haste applies, but minor effect, thus i disregard it): 1.5/120*30% = 0.375% crit increase

final crit bonus: = 44.375%


damage done in one cast:
(985+1650*(2.5/3.5+0.09))*(1+0.86*0.44375)*1.03*1.1*1.1*1.06*1.0375*1.45*1.02 = 6475.5

again, crits are averaged in that number

cast time: 2.5 / (1+0.06+0.1) = 2.155172 (before gear, only from talents and buffs)

damage per seconds of cast time: 3004.65.


So 900 dps increase with the same spellpower and base crit rate and NOT assuming 2pc T5 at level 80.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:
said:
Eye for an Eye: All criticals against you cause 10/20% of the damage taken to the attacker as well. The damage caused by Eye for an Eye will not exceed 50% of the Paladin's total health (was 15/30% damage return for spell attacks only).


Orgazm nargilesi varsa alıyım bi tane.


Gerçi bunu gördüm boner falan kalmadı ortada =/

said:
* Righteous Vengeance: Increases critical damage bonus of your Judgement and Divine Storm spells by 5/10/15/20/25% (was 3/6/9/12/15% for all damage criticals).

* Divine Storm: Mana cost changed to 20% of base mana up from 12%.



Ayrıca yeni bubblela pvpde healer paladin gg. Neyse ya retri gogo.



Divine protection prot palalar için oh crap spelli haline geldi.

Divine shield hala eskisi gibi. Tek kötü yanı forbearance ın 3dk debuff koyması. DS den 1dk sonra BOP yeni hadıyla HOP yalan oldu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

raistlinthewiz said:
Dworgian said:
ya da blizz bi patch koyar set değişimlerinde hp ler o setn verdiği max hp nin %x indeyse diger sette de %x inde olur

böylece patlar o exploit


sonucta bu bir beta, ve buda bir theorycraft. sımdıye kadar bunuda hıcbıyerde gormedım okumadım. fikir yurutuorum. patlar demek "su anda patlamıs oldugu" anlamına gelmio :)


bende theorycraft yapıorum o zaman şu anda patladı dediğimi gördün mü :)

senin theorycraftına countercraft yaptım (terimlere gel ya lol)

:D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xunn said:

Exploit değil o, hunter'ın feign death'inden, rogue'un vanish'inden hiçbir farkı yok Invisibility'nin. Tek işe yaradığı şey bu zaten, pvp'de falan direk yalan.


sen daha neden bahsettiğimi anlamamışsın ki?


ben set değiştiğinde hp nin aynı kalması saçmalıgından bahsediorum. blizz de setler değiştiginde hp yüzdesinin aynı kalmasını saglar böylece de o dediginiz 15 invbisiniz dahi olsa olmaz diorum. siz de invis kullanıp anca pot içersiniz vs işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BM hunter ağacındaki "Longevity" özelliği güzel olmuş.Bu özellik sayesinde toplamda intimidation ve bestial wrathdaki %30 luk cd düşüşlüğü çok kullanışlı olacak.

Sayısal olarak yanısıması ise şöyle:

Normal CD

İntimidation ----------------->60 sec
Bestial wrath ---------------->120 sec

Longevity sonrası

İntimidation ----------------> 42 sec
Bestial wrath ----------------> 84 sec

Bunun dışında survivalde Deterrenceden gelen parry özelliğini alarak , Counterattack combosunun işini bitirmişler.
Onun yerine ağlamıyalım diye %60 spell resistence vermişler.10 saniye sürecek olan bu %60 resistence olayını readiness özelliği ile cdsini sıfırlayıp tekrarlamak evlere şenlik olacak.

Ayrıca surefootedın nerflenmesi canımı sıktı üzerine imp concussive shottaki stunın alınması
yerine daze uzatma verilmeside eh işte dedirtiyor.

Yeni eklenen trapimiz "Bear Trap" ise adamı rootlayıp kanama yapıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla şüpeliyim, feral druid infected wounds ile disease atıyor, bunu silmek büyük dert %50 yavaşlamış bir hedefte druid karşısında baya zorlanır yani, üstüne cat olarak chargeda geldi :D, meleelerde %15 attack speed kaybedecek falan ki bu sadece tek talent daha. Bence feraller arenada iş yapacak WoLK ile.

Infected Wounds said:

Buff
Disease
Movement speed slowed by 10% and attack speed slowed by 3%.
12 seconds remaining
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...