Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Bilgileri


ssj4songoku

Öne çıkan mesajlar

R.I.P enhancement

maelstrom weapon ağır nerf yedi, patch öncesi 8-10 saniyede bir full stack yaparken şimdi20-30 saniyeye kadar çıkabiliyor. lava burst rotation öldü kısacası. hayır anlamıyorum da neden nerfleme gereği duydular. insta healing waveler fazla OP geldiyse onu kaldırabilirlerdi talenttan..

işin komiği enh shamanı bu "caster" moddan çıkarmaya çalışıyorlar ama hala caster gearı daha fazla dps veriyor enh spec için. komedi resmen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fury

* Unending Fury changed to increase damage of Slam, Whirlwind and Bloodthirst by 2/4/6/8/10% (it no longer offers a rage discount).


Arms

* Sudden Death now grants 10 rage, so that following the Execute you have 10 rage left over. In the course of testing this, we also decided Execute by itself wasn't doing enough damage, so it got a buff too (could be around +15%), which will also help the talent.
* Bladestorm breaks roots and snares when initially used. It doesn't break other forms of CC, largely because we suspect that if it did, that functionality in PvP would overshadow the actual cool whirlwindy part.
* Strength of Arms now grants 2%/2%/2 Str/Sta/Expertise per point. (Still 2 points total.)



suddent death'in 10 rage vermesi cok iyi olmuş
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Beta forumlarında mavi post, enhancement shamanların yüksek oranda dmg verdiklerini ve bunu aşağı çekmek için yaptıklarını söylediler.

Agi ve intellecting ap vermesi, maelstormun getirisine bağlı olarak ft/ft kombinasyonuyla beraber flame shock ve lava burst buna sebep oluyordu bu konuda haklılar. Ama bana saçma gelen şey, tier 7 talentimiz sadece %3(%6 idi %3e çekildi) hit rating verirken misal olarak bir dk nın tier 2 talentinin %3 hit verip %15off hand dmgini arttırması haksızlık gibi geliyor tabi bu tartışmaya açık bir konu ama bana dengesizlik var gibi geliyor. Kaldı ki tbcde hit gear kasmamışken(%9 talentlerden geliyordu şimdi sadece %3) tüm seti hemen hemen wotlk da değişmem gerekecek(en azından bi level 74-75e kadar tbc setiyle idare ederim diye düşünüyordum)
Ek olarak static shocku umarım ileride değiştirirler en azından bir boss fightda gözlemime göre çok düşük oranlarda procluyor bu oranın bana katkısı anca %1.5dps artışı gibi falan yansıyor ki tier 9 talenti için çok düşük.

Pek tabi şunun farkındayım ki hala betadayız bir çok şey değişecektir, zaten bu dediklerimi düşünen bir dünya adam şu an beta forumlarında savaş veriyor. Sonuçlarını göreceğiz.

Son olarak madem yüksek dmg veriyoruz diye sağlam nerf yaptınız bari yanında windfury weapon bugını da düzeltseydiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şu an hızlı silahlar ve ft/ft kombo hala en yüksek dpsi veriyor. maelstrom nerf yaklaşık 20% dps kaybına yol açtı ve bu sorunu da çözemedi. az önce 4 maelstrom weapon stackte 30 sn geçti ve buff kayboldu.. bu kdaar kötü olmaması lazım. umarım eski haline çevirirler ya da en azından 30% falan yaparlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeager said:
Beta forumlarında mavi post, enhancement shamanların yüksek oranda dmg verdiklerini ve bunu aşağı çekmek için yaptıklarını söylediler.

Agi ve intellecting ap vermesi, maelstormun getirisine bağlı olarak ft/ft kombinasyonuyla beraber flame shock ve lava burst buna sebep oluyordu bu konuda haklılar. Ama bana saçma gelen şey, tier 7 talentimiz sadece %3(%6 idi %3e çekildi) hit rating verirken misal olarak bir dk nın tier 2 talentinin %3 hit verip %15off hand dmgini arttırması haksızlık gibi geliyor tabi bu tartışmaya açık bir konu ama bana dengesizlik var gibi geliyor. Kaldı ki tbcde hit gear kasmamışken(%9 talentlerden geliyordu şimdi sadece %3) tüm seti hemen hemen wotlk da değişmem gerekecek(en azından bi level 74-75e kadar tbc setiyle idare ederim diye düşünüyordum)
Ek olarak static shocku umarım ileride değiştirirler en azından bir boss fightda gözlemime göre çok düşük oranlarda procluyor bu oranın bana katkısı anca %1.5dps artışı gibi falan yansıyor ki tier 9 talenti için çok düşük.

Pek tabi şunun farkındayım ki hala betadayız bir çok şey değişecektir, zaten bu dediklerimi düşünen bir dünya adam şu an beta forumlarında savaş veriyor. Sonuçlarını göreceğiz.

Son olarak madem yüksek dmg veriyoruz diye sağlam nerf yaptınız bari yanında windfury weapon bugını da düzeltseydiniz.


Bu yaptıklarının bazıları düzeltilcek... Şu an çok nerflendi. Benim asıl sinirimi bozan olay şu... Deişiklikleri kendi aralarında fazla tartışmadan yapıolar. Bence çok kötü olmuş maelstorm ve stormstrike değişikliği... Çünkü direk rotation bozcak oyun tarzını bozcak yani. Flurry le hit şansını anlarım makulde karşılarm sonuçta sadece dps i etkileyen talentlar bunlar yüksekse nerflenir tabi ama...Elinin ayarı yok işte öküzlerin şimdide yerin dibine soktular.

Bu arada enhancement le sakın pvp yapmaya kalkmayın boşuna sinir bozukluğu gerçekten.Prot warrior daha zevkli olr yani pvp de öle diim...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya şöyle bir durum var, beta olduğu için adamlar az az oynıyalım class'ı bozmıyalım diye baklmıyorlar. Beta cunki, live olsa elbet bu kadar buyuk değişiklikler yapmazlar yapmıyorlar zaten.

işte cekiyoalr proc rateleri dibe, bakalım böyle ne olucak diyorlar, cunkü öle bir durumki bu, sen mealstrom weapon'ı nerflüyorsun biri cıkıp başka bir rotation buluyo yine abuk sabuk dps yapıyo falan filan. Beta oyuncularını birazda buna zorlamak istiyorlar ki bu tur acıklar live'a yansımasın.

sonucta ctrl-z diye bişi var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İlk etapta sabah nerfleri görünce cidden moralim bozuldu. Lakin yine tüm gün shamanla oynadım ki aslında bazı değişiklikler yerinde olmuş. Maelstorm' a zaten kesin nerf geleceğini biliyordum, çünkü ne zaman 5stack olsa kullandığım an GCD biter bitmez elimde yine 3 ya da 4 stackım oluyordu yani gerçekten çok aşırıydı şu an ki oran yine düşük geldi ama cüce' nin de dediği gibi gerekli ayarlamaları yaparlar sanırım, keza SSinde tekrar sadece nature dmgi arttıracağını biliyordum çünkü fire' a etkilemesi hem ft/ft kombinasyonu hemde FS&Lava burst içinde inanılmaz artış kazandırıyordu.
Forumlarda gmler shamanları wf/ft ye yönlendirmek istediklerini söylediler ama şu andaki gibi enhancement shamanların, elemental talentden elemantal furye ulaşmaları hala ft/ft kombinasyonunu ideal kotaya sokuyor.
Bu arada patch notlarında görülmüyor ama spirit wolflerin Spirit Hunt skillini pasif özellik olarak vermeleri imba olmuş :)
Son olarak shamanların hit rating olayını tekrar gözden geçirmelerini sabırsızlıkla bekliyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeager said:
öhh..

valla warriorların ben en çok


Fury

* Battle Shout attack power increase has been lowered from 550 to 548.

buna üzüldüklerini tahmin ediyorum. Ağır nerf! Bir çok warriorı reroll yaptırır. :)


Ahaha stormstrike icon changed gibi bişi bu :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Blizzard ın paladin açıklaması, şu an inanılmaz bir dps veriyor diğer classları eziyor resmen nerflemezlerse çok kişi ağlayacak bu ne böyle diye... ama şu da var 4 senedir dps bekliyoruz kardeşim biz , zaten ezik classdık tbc de iyice ezmişlerdi , artık birazda biz dps yapalım dimi ama!

"Paladin / Hybrid DPS in WotLK
Ret should be as close to the top as anyone else. Our buckets at this point are basically DPS, Tanks, Healers. When the tank and healer are doing dps, it's even closer. You may be a couple hundred dps lower than a pure dps class (hunter, mage, warlock, rogue) but for most players, the numbers will be close enough that a raid with a good Retadin and an okay rogue will see Ret on top.

This is a change in philosophy from the BC era, where we would engineer hybrid classes to be 25% to 30% and sometimes much lower than dps classes.

If there are dps differences, it's going to take a very, very skilled guild to be able to accuately decipher them. That is because a boss is not a training dummy. For almost all of us, it's going to be impossible to tell whether the rogue doing 2500 dps and the paladin doing 2300 dps is because of the class or the player. And it is likely to be a different number on the very next boss.

We're trying to hedge out bets and NOT promise that every class will do 2500 dps in all cases, because that just won't happen. There are too many other variables. But you won't be far below other classes... as you often were in BC and Classic WoW.

Again, this is a goal. If a month after we ship someone discovers that the best way to play a mage is to get some obscure combination of trinket, set bonus, enchant and flask that allows them to do 3500 dps at no mana cost, well that's clearly not the kind of thing we expected to see and we'll take steps to adjust it. We have a lot of clever players though, and it's going to take some time before everything has been fully explored. "
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Shamanlara nerf gelmeden önce çekilmiş bir ss var. Patchwerk 25man' den



SS'i alan vatandaş fightın %70inde ölüp, ankhla kalkıp devam etmiş. Blizzard hybrid classların bu kadar dps yapmasını izin vermez(bknz shamanın yediği nerf gibi). O yüzden olası bir ret paladin nerfinede hazır olmanız iyi olur :)

Bu arada arkadaş; naxxdan aldığı 2 tane hızlı daggerı Ft/ft ile kullanmış.

ps: Bu arada yeni gördüm bir sonraki patchde shamanlara nerfin kralı;

said:
Here are our concerns: Lavaburst makes scaling from spell damage so good that Enhancement shamans were debating wearing Elemental gear. Enhancement shamans were also looking at using caster daggers to maximize procs. Both of these trends would cause us severe item headaches down the road and also don't fit the kit of the tree.

We're changing Maestrom Weapon to no longer affect Lavaburst. We are also changing the proc rate to a proc per minute mechanic instead of a chance on hit.

To compensate for lost damage, we are raising Flurry back up to 30% max haste and raising Dual Wield back up to 6% hit.

I don't expect this news to be popular based on previous receptions to my posts here, but I remain an eternal optimist that you'll eventually come to realize that we are trying to get all of the classes balanced. Please try to keep that in mind.

And for all the intelligent, articulate suggestions and feedback, we do thank you.

Bu değişiklikler baya sıkıntıya sokacak bizi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

24% oluyor dmg vuran abilitylerin miss chance TG ile.

o naxx 25deki shaman dpsi gayet normal bence. raiddeki diğer dpsler dandikse direk shaman çok dps yapıyor mu oluyo yani? warlockların ret paladinlerin 4.5k+ dps yaptıkları meterlar da gördüm ben.
lava burstü maelstromdan kaldırmak çook büyük bi hata. enh shamanların uzun süredir beklediği bi rotation ortadan kalktı böylece.
elemental desen hala scaling sorununa çare bulunmadı, resto deseniz paladinle birlikte en çok mana sorunu olan class. en çok kullandığımız heal improved water shield proclamıyo, proclayan 2 spell de oyundaki en kötü mana efficienye sahip. regen için spirit kullanan classlar hem HPS hem regen konusunda eziyorlar şu an.

shamanı rafa kaldırıp bi druid falan kasma zamanı geldi sanırım. balance desen harika, cat dps roguelarla yarışıyo, restoya da birsürü yeni oyuncak geldi.

/rant off
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu yaptıkları değişiklikler istedikleri yönde bi boka yaramıcak. Millet 2sn cast ı olsada o lava burst ü hertürlü kullanır. ft/ft yide sürer...Yapmaları gereken tek şey lava burst ün coeffiency sini azaltıp lava flows un lava burst e coeffiency vermesini sağlamaktı. Bide ft yi yavaş silahla daa ii scale olcak hale getirseler tam istedikleri gibi olurdu iş, ama kafaları basmıo öküzlerin.Kime verdilerse bu shamanlara ayar çekme işini allah bildii gibi yapsın. Şimdi live e kadar her hafta deiştircekler onları sorunuda çözemicekler olan bizim elem devestation synergisie olcak verdikleri tek oyuncaa almış olcaklar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@Phlox, zaten eleman fightda ölmeseymiş kendisi 4500dpsi zorlayacağını garanti veriyordu, adamda ne flask ne food buffı var keza diğer raid bufflarını da fightın sonunda vermişler adama sanırım.

Oturanboaa, senin dediği gibi lava burstun coeffiencyini azaltsalar bu sefer elemental shamanlara nerf olacaktı aslında yine söylediğin çok güzel bir yöntem buna göre elemantel tarafınada bir kaç değişiklik getirebilirlerdi.

Şu ana kadar benim gördüğüm shaman devleri ver/al tarzında bir yönteme girmişler. Enhancement shamanların caster gear ile melee fight yapmalarını istemiyorlar. Geçenlerde beta forumunda bir istatistik gördüm. Eleman, caster gear ve silah ile birlikte ft/ft bağlı olarak dummy üzerinde self buff 2100dps yapıyor. Tamamen melee set giyerek aynı sürede wf/wf ile 1900dps yapıyor. İşte bu oran sanırım devlerin yaptığı istatistiğe benziyor ki tersine çevirmeye çalışıyorlar. Bakalım neler göreceğiz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...